- Waardering
- 62
Dan moet je je maar eens voorstellen dat ik nu op 2300-2400kcal zit en het cutten nog slecht gaat!
Hoe bedoel je slecht? in welk opzicht?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dan moet je je maar eens voorstellen dat ik nu op 2300-2400kcal zit en het cutten nog slecht gaat!
Zonder cardio en low carbs bleef mijn vp hetzelfde op 2300-2400kcal

, s'ochtends lekker vroeg cardio gedaan en vanavond Borst/Triceps gedaan en t*ring wat ging ik kapot man hoge intensiteits weinig rust en veel dropsets..
, het vet verdwijnt en er komt mooi's te voorschijn!. De kracht gaat wel wat omlaag maargoed dat hoort erbij.
.haha gaat goed of niet Jelmer?
ben je ook bij de poseerlessen de 9e?
Waarom lieten ze jou vet% zo stijgen als ze tymen zo kurk droog lieten? Of heb je te veel zitten snoepen?![]()
Ik heb me goed aan men dieet gehouden maar op 4900kcal clean eten en 1 keer cardio per week daar dij je ook wel van uit hahaZo hoog was zijn vet% toch niet?Waarom lieten ze jou vet% zo stijgen als ze tymen zo kurk droog lieten? Of heb je te veel zitten snoepen?![]()
Waarom lieten ze jou vet% zo stijgen als ze tymen zo kurk droog lieten? Of heb je te veel zitten snoepen?![]()

Haha ik had het voorgenomen om het niet te zeggen maar jij deed het al voor me![]()

Aaah moeilijk leven heb je toch als ecto