MuscleMeat

jelmerF's weg naar de flexcup 2012

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Johnnie kan gewoon zichzelf aanmoedigen haha

• Topic Starter Topic Starter
Hahaha echt he wat een baas, KOMOP KOMOP

Leuke foto,ben benieuwd naar de andere foto's.

Zijn wel mooie foto's volgens mij:P
Was een erg leuk dagje vandaag,hard getraind en weer wat geleerd.
Mag van mij wel vaker gebeuren.

Jammer dat de gym dicht ging,anders hadden we nog even gezellig aan de bar kunnen eten.

Hierbij de foto's! nog bedankt voor het maken Jimmy!, idd balen dat we niet nog aan de bar konden eten!

2012-06-03151343.jpg

2012-06-03151430.jpg

2012-06-03151733.jpg

2012-06-03151655.jpg

2012-06-03151850.jpg

2012-06-03151910.jpg

Foto's zijn best gelukt vind ik:D

vet :thumbs:

Zo de knetter men rug is echt helemaal stijf en voel elke spiervezel van men hamstring/gluteus/back/traps/biceps kan amper bukken haha.

Merk dat de tips van Davor erg nuttig zijn geweest!

ik zat in het groepje met die jongen in dat geel shirtje die jullie foto's maakt alleen ik trainde niet met hem samen ik had een wit shirtje aan ...

nee ik heb geen foto zelfd dan volgens mij heeft die man er wel enkele van mij gemaakt

Zo de dbb contest zit erweer op dus ik ga hier weer verder!, hier even wat foto's van de vorige contest en hoe ik er NU bij sta.

Vorig jaar

000_0492.jpg

000_0490.jpg

000_0489.jpg

000_0488.jpg

En hoe ik er nu bij sta

IMGP0156.jpg

hier komen nog meer foto's bij, omdat het contest foto's zijn wacht ik even met plaatsen van de andere 3 foto's

wat vinden jullie ervan?

Benen zijn goed vooruit gegaan alleen kan ik door verschil in poses weinig zeggen over je ub

zijn benen zijn zo epic
het zijn gewoon vrij kaartjes voor elke discotheek :P

Hoppa! Het krachtschema is bijna op zen einde!, vandaag lekker 5 * 5 chest en triceps getraind en men borst zat echt knetter vol!.

2012-08-07185451.jpg

Bovenkant gaat ook goed mee.

Morgen quads/calves of hamstrings/biceps daar ben ik nog niet over uit:D

Abbo. Die is weg op een of andere manier :dunno:

wat een MONSTER legs!! Zo ontzettend imponerend. Daarintegen je chest en rug ogen plat, wellicht gaat het er beter uitzien in de voorbereiding..Armen ogen wel goed!! Succes met de voorbereiding!!

wat een MONSTER legs!! Zo ontzettend imponerend. Daarintegen je chest en rug ogen plat, wellicht gaat het er beter uitzien in de voorbereiding..Armen ogen wel goed!! Succes met de voorbereiding!!

Thanks!:D, men rug lijkt plat door het vetpercentage icm dat ik poseren nog niet 100% gaat. Chest vind ik zelf niet plat (zie bovenstaande foto).

Ben benieuwd hoe alles eruit ziet als ik kurkdroog sta:D

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven