MuscleMeat

jelmerF's weg naar de flexcup 2012

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
ook met maar een been? is dat cheaten?

aint nothing to it...

genoeg offtopic

• Topic Starter Topic Starter
70k, 80k, 90k,

ja de D bedoel jij?

miss dat ik C ga doen omdat D geen 70 k heeft. en 80 is denk ik te hoog gegrepen.

Ik zie vanzelf wel waar ik in terecht kom, denk dat die mensen die de meetings organiseren ons daar genoeg over kunnen vertellen

dat denk ik ook wel, maar zat hier al langer over na te denken en ik zit best wel met een groot probleem :(

de D klasse heeft alleen :
Heren junioren
- Heren tot 80 kg
- Heren boven 80 kg
- Heren masters

ben dus vrij kansloos op die 80 klasse. en junioren denk ik ook wel dan....

de C klasse daarin tegen:
C-niveau

- Dames bikini
- Dames figure
- Heren Junioren
- Heren masters
- Heren tot 70 kg
- Heren tot 80 kg
- Heren tot 90 kg
- Heren boven 90 kg

daar maak ik nog kans op de 70k. maar dan zit je wel weer dat er uiteraard hele goede fysieken tussen zullen staan... (midgets)

kan wel mee gaan daan met de D 80k , maar dan zal ik dit jaar nog moeten gaan kuren...

ya feel me?:P

Gewoon junioren pakken brah, kunnen we pose down doen saampjes :)

En elkaar insmeren

Gister lekker de borst en schouders getraind!:)

Borst
eerst 2 setjes rotator cuff opwarmen (20/25 reps)

flat bench 1 set opwarmen 3 werksets: 10*80, 10*80, 8 *90
Incline Dumbbell Press 1 set opwarmen 3 werksets: 10*24, 10*26, 8 * 28
Seated Chest press (machine) 3 werksets 10*61kg, 10*68kg, 8 * 68kg
Cable fly( van die handvaten naar voren brengen weet de precieze naam niet).
3 sets 10*30kg, 10*35kg, 8 * 41kg

Schouders

Dumbbell shoulder press 1 set opwarmen 3 werksets 10*16kg, 10*18kg, 10*20kg
Military Press (staand zonder gebruik te maken van de benen) 1 set opwarmen, 3 werksets 10*50kg, 10*60kg, 10*65kg

Side dumbbell raise dropsets, 3 dropsets 6*14kg, 6*12kg 6*10kg en bij iedere herhaling proberen boven aan de oefening even vast te houden dat brand zo lekker:D.

Ik ga dus niet super zwaar op borst en schouders maar merk wel dat ik er goed op groei

Lekkere training hoor Jelmer.

Waarom ga je niet zwaarder met db shoulder press? Is erg licht in vergelijking met je MP.

Lekkere training hoor Jelmer.

Waarom ga je niet zwaarder met db shoulder press? Is erg licht in vergelijking met je MP.

Thanks Mate!:) Klopt ik weet ook wel dat ik zwaarder kan, maar dit bouw ik rustig op (in 2010 schouder blessure gehad) dus better safe then sorry!. iig men schouders word steeds voller (liepen erg achter). ik pak dan liever wat minder gewicht en een betere uitvoering dan zwaarder..
Snap nu ook steeds beter waarom zoveel mensen schouder problemen hebben en dit komt volgens mij het grootste gedeelte door veel te veel volume (voorkant schouders train ik bijvoorbeeld niet apart omdat ik die bij borst al gebruik)

onze trainingen komen best wel overeen. overall ben je wel een stukje sterker. mooie training bro.

wellicht kunnen we ook een keertje samen trainen, lijkt me leuk :)

onze trainingen komen best wel overeen. overall ben je wel een stukje sterker. mooie training bro.

wellicht kunnen we ook een keertje samen trainen, lijkt me leuk :)

Haha mooi!, ja met rug en benen ben ik sterker dan bijvoorbeeld met bench:P. Lijkt me een puik plan!:D

Je vertelde idd dat je schouderproblemen heb.
Ik kan me alleen nooit inhouden,met schouders ben ik wel redelijk sterk en wil ik gewoon knallen haha.

Maar als je erop groeit is het alleen maar mooi. Nog 3 weekies:P

Je vertelde idd dat je schouderproblemen heb.
Ik kan me alleen nooit inhouden,met schouders ben ik wel redelijk sterk en wil ik gewoon knallen haha.

Maar als je erop groeit is het alleen maar mooi. Nog 3 weekies:P

Gelukkig heb ik al een hele lange tijd geen schouderproblemen en dat wil ik ook zo houden. iig volume voor schouders heb ik eruit gegooit. Rotator cuff opwarm oefeningen doe ik altijd voor de daadwerkelijke training. Ik kan mezelf nooit inhouden met rug training en been training. Laad die platen maar op de barbell en ik deadlift het omhoog!

Ik zal vanavond is wat platen op de barbell gooien om lekker te benchen met me neefje.
Kan niet w8en!

Haha mooi!, ja met rug en benen ben ik sterker dan bijvoorbeeld met bench:P. Lijkt me een puik plan!:D

kan ook niet anders met die boomstammen van jou :o wat dat betreft hou ik zelf wat meer van klassieke fysieke. rug is helemaal mijn ding :)

zullen we via pm wat proberen af te spreken?

Bij borst bedoelde je denk ik cable crossover?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven