- Waardering
- 62
IN!!!
ik vrees dat we helaas in verschillende klassen terecht komen![]()
Hoezo dat dan? zijn toch beide beginnerts
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
IN!!!
ik vrees dat we helaas in verschillende klassen terecht komen![]()
70k, 80k, 90k,
ja de D bedoel jij?
miss dat ik C ga doen omdat D geen 70 k heeft. en 80 is denk ik te hoog gegrepen.

70k, 80k, 90k,
ja de D bedoel jij?
miss dat ik C ga doen omdat D geen 70 k heeft. en 80 is denk ik te hoog gegrepen.

.Lekkere training hoor Jelmer.
Waarom ga je niet zwaarder met db shoulder press? Is erg licht in vergelijking met je MP.
Klopt ik weet ook wel dat ik zwaarder kan, maar dit bouw ik rustig op (in 2010 schouder blessure gehad) dus better safe then sorry!. iig men schouders word steeds voller (liepen erg achter). ik pak dan liever wat minder gewicht en een betere uitvoering dan zwaarder..onze trainingen komen best wel overeen. overall ben je wel een stukje sterker. mooie training bro.
wellicht kunnen we ook een keertje samen trainen, lijkt me leuk![]()
. Lijkt me een puik plan!
Je vertelde idd dat je schouderproblemen heb.
Ik kan me alleen nooit inhouden,met schouders ben ik wel redelijk sterk en wil ik gewoon knallen haha.
Maar als je erop groeit is het alleen maar mooi. Nog 3 weekies![]()
Haha mooi!, ja met rug en benen ben ik sterker dan bijvoorbeeld met bench. Lijkt me een puik plan!
![]()
wat dat betreft hou ik zelf wat meer van klassieke fysieke. rug is helemaal mijn ding