- Waardering
- 1
Ja de internetheld uithangen is hier toch de mode?
En ik weeg geen 62kg maar goed.Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja de internetheld uithangen is hier toch de mode?
En ik weeg geen 62kg maar goed.Correctie. Een extreem-rechts jeugdkamp. Klein verschil. Zo'n kamp valt gewoon niet goed te praten of je moet wel een vijs kwijt zijn.Toemaar....
een ban
boardmongool
in elkaar getrapt worden
Dat allemaal om een artikeltje te plaatsen wat in de krant stond en daar een mening bij te geven.
Wat is vrijheid van meningsuiting.... je mag WEL naar een EO jongerendag. Je mag NIET naar een rechts jeugdkamp.
Lees voor de grap eens hoe de mensen reageren bij dat artikel van spitsnieuws.
het christendom zoals wij het hier in nl kennen berust al jaren niet meer op geweld etc. maar is veel meer vredelievend, bovendien komen veel van onze normen en waarden hieruit voort.Toemaar....
een ban
boardmongool
in elkaar getrapt worden
Dat allemaal om een artikeltje te plaatsen wat in de krant stond en daar een mening bij te geven.
Wat is vrijheid van meningsuiting.... je mag WEL naar een EO jongerendag. Je mag NIET naar een rechts jeugdkamp.
dat is mij nooit wijsgemaakt. maar het lijkt me niet dat je slavernij goed kan praten? dat iets er altijd is betekent niet dat we iets maar moeten accepteren. het was in de middeleeuwen ook vrij normaal om dorpen te plunderen, iedereen te verkrachten en te martelen. moeten we dat maar accepteren?Propaganda: bijv dat wij schuld hebben aan de slavernij in Suriname.
Slavernij is van alle tijden, was er al bij de Grieken, Romeinen enz.
De slaven werden verkocht door rivaliserende Afrikaanse stammen die daardoor hun oorlog konden voort zetten (kijk maar eens naar Roots).
Niet alleen Nederland deed het maar ook Frankrijk en Engeland (en kijk maar eens wat voor teringzooi het daar nu is).
Nu wordt Nederland een schuldgevoel aangepraat alsof Nederland de enige is die zich heeft schuldig gemaakt aan slavernij. Suriname is sinds 1975 onafhankelijk, maar door het aangeprate schuldgevoel moet Nederland nog tot in jaren betalen aan Suriname.
waar wordt positieve discriminatie ons dan bijgebracht? ik weet dat mijn leraar het fenomeen tijdens aardrijkskunde welleens heeft besproken en daarbij meteen zei dat positieve discriminatie tegelijkertijd ook negatieve discriminatie is en daarom een zeer slechte term.Nog een voorbeeld: positieve discriminatie.
Waarom is dat nodig? Als iemand echt bepaalde kwaliteiten heeft, komt dat echt wel boven drijven.
Zie in de VS.
Ieren en n*gers waren beiden niet erg geliefd.
Ieren hebben zich opgewerkt (oa JF Kennedy als eerste katholieke president).
n*gers hebben een achterstand (uitzonderingen daargelaten zoals sporters, acteurs, zangers/rappers, tv persoonlijkheden).
Over het algemeen zijn n*gers in de VS een onder ontwikkelde groep. Waar ligt dat aan? Zelfs nieuwkomers zoals Mexicanen en Aziaten doen het als eerste en tweede generatie zeer goed.
Ik ben van mening dat positieve discriminatie geen oplossing is.
Een Ier wordt/werd echt wel minder gediscrimineerd dan een n*ger. Alsof je bij iedereen gelijk kunt zien of het een Ier is...bij een n*ger is het in een oog opslag duidelijk.Nog een voorbeeld: positieve discriminatie.
Waarom is dat nodig? Als iemand echt bepaalde kwaliteiten heeft, komt dat echt wel boven drijven.
Zie in de VS.
Ieren en n*gers waren beiden niet erg geliefd.
Ieren hebben zich opgewerkt (oa JF Kennedy als eerste katholieke president).
n*gers hebben een achterstand (uitzonderingen daargelaten zoals sporters, acteurs, zangers/rappers, tv persoonlijkheden).
Over het algemeen zijn n*gers in de VS een onder ontwikkelde groep. Waar ligt dat aan? Zelfs nieuwkomers zoals Mexicanen en Aziaten doen het als eerste en tweede generatie zeer goed.
Ik ben van mening dat positieve discriminatie geen oplossing is.
Toemaar....
een ban
boardmongool
in elkaar getrapt worden
Propaganda: bijv dat wij schuld hebben aan de slavernij in Suriname.
De slaven werden verkocht door rivaliserende Afrikaanse stammen die daardoor hun oorlog konden voort zetten (kijk maar eens naar Roots).
Niet alleen Nederland deed het maar ook Frankrijk en Engeland (en kijk maar eens wat voor teringzooi het daar nu is).
Nu wordt Nederland een schuldgevoel aangepraat alsof Nederland de enige is die zich heeft schuldig gemaakt aan slavernij. Suriname is sinds 1975 onafhankelijk, maar door het aangeprate schuldgevoel moet Nederland nog tot in jaren betalen aan Suriname.

Ja de internetheld uithangen is hier toch de mode?En ik weeg geen 62kg maar goed.

Doet me denken aan een reportage over de KKK; die gasten zijn net zo dom.
Propaganda: bijv dat wij schuld hebben aan de slavernij in Suriname.
En iets dat van alle tijden is, daar heb je geen schuld aan? Nederland was fout in Suriname; en of iedereen het nou doet of niet. Fout is fout. En ook andere landen maakte zich schuldig aan de slavernij, inderdaad. Moet jij nu eens kijken welke landen vroeger in slaven handelden; en welke landen nu het meest welvarend zijn. Precies dezelfde landen. Het Westen is rijk geworden over de rug van de rest van de wereldbevolking heen. Door andere mensen uit te buiten, heeft het Westen haar welvaart binnen gehaald. En nu het Westen eenmaal die welvaart binnen heeft, moet iedereen er vanaf blijven. Want zij hebben toch hun eigen land?! En ter gelijkertijd sturen we al ons afval nog wel even die kant op. Schijnheilige politici geven 1% van het BNP, aan de derde wereld. En dan zijn dat nog de meest loyale.
Als het Westen nu niet snel zijn rijkdom gaat verdelen, komen derde wereld burgers het wel halen. En geef ze eens ongelijk...