Fitness Seller

Jeugdkamp neonazi's opgerold

Toemaar....
een ban
boardmongool
in elkaar getrapt worden

Dat allemaal om een artikeltje te plaatsen wat in de krant stond en daar een mening bij te geven.

Wat is vrijheid van meningsuiting.... je mag WEL naar een EO jongerendag. Je mag NIET naar een rechts jeugdkamp.

Lees voor de grap eens hoe de mensen reageren bij dat artikel van spitsnieuws.
Correctie. Een extreem-rechts jeugdkamp. Klein verschil. Zo'n kamp valt gewoon niet goed te praten of je moet wel een vijs kwijt zijn.

Toemaar....
een ban
boardmongool
in elkaar getrapt worden

Dat allemaal om een artikeltje te plaatsen wat in de krant stond en daar een mening bij te geven.

Wat is vrijheid van meningsuiting.... je mag WEL naar een EO jongerendag. Je mag NIET naar een rechts jeugdkamp.

het christendom zoals wij het hier in nl kennen berust al jaren niet meer op geweld etc. maar is veel meer vredelievend, bovendien komen veel van onze normen en waarden hieruit voort.

hitler stond voor hele andere dingen die totaal niet overeenkomen met de heersende normen en waarden.
bovendien is genocide nooit te rechtvaardigen.

• Topic Starter Topic Starter
waar vinden we die propaganda dan?

Propaganda: bijv dat wij schuld hebben aan de slavernij in Suriname.

Slavernij is van alle tijden, was er al bij de Grieken, Romeinen enz.

De slaven werden verkocht door rivaliserende Afrikaanse stammen die daardoor hun oorlog konden voort zetten (kijk maar eens naar Roots).

Niet alleen Nederland deed het maar ook Frankrijk en Engeland (en kijk maar eens wat voor teringzooi het daar nu is).

Nu wordt Nederland een schuldgevoel aangepraat alsof Nederland de enige is die zich heeft schuldig gemaakt aan slavernij. Suriname is sinds 1975 onafhankelijk, maar door het aangeprate schuldgevoel moet Nederland nog tot in jaren betalen aan Suriname.

Nog een voorbeeld: positieve discriminatie.

Waarom is dat nodig? Als iemand echt bepaalde kwaliteiten heeft, komt dat echt wel boven drijven.

Zie in de VS.
Ieren en n*gers waren beiden niet erg geliefd.

Ieren hebben zich opgewerkt (oa JF Kennedy als eerste katholieke president).
n*gers hebben een achterstand (uitzonderingen daargelaten zoals sporters, acteurs, zangers/rappers, tv persoonlijkheden).

Over het algemeen zijn n*gers in de VS een onder ontwikkelde groep. Waar ligt dat aan? Zelfs nieuwkomers zoals Mexicanen en Aziaten doen het als eerste en tweede generatie zeer goed.

Ik ben van mening dat positieve discriminatie geen oplossing is.

De slaven werden verkocht door rivaliserende Afrikaanse stammen die daardoor hun oorlog konden voort zetten (kijk maar eens naar Roots).

Niet alleen Nederland deed het maar ook Frankrijk en Engeland (en kijk maar eens wat voor teringzooi het daar nu is).

Nu wordt Nederland een schuldgevoel aangepraat alsof Nederland de enige is die zich heeft schuldig gemaakt aan slavernij. Suriname is sinds 1975 onafhankelijk, maar door het aangeprate schuldgevoel moet Nederland nog tot in jaren betalen aan Suriname.
dat is mij nooit wijsgemaakt. maar het lijkt me niet dat je slavernij goed kan praten? dat iets er altijd is betekent niet dat we iets maar moeten accepteren. het was in de middeleeuwen ook vrij normaal om dorpen te plunderen, iedereen te verkrachten en te martelen. moeten we dat maar accepteren?

zonder heler geen steler.

nederland wordt helemaal geen schuldgevoel aangepraat, alleen hebben onze voorouders wel bepaalde acties uitgevoerd die niet goed te praten zijn. bovendien hebben wij een groot deel van onze rijkdom daaraan te danken en suriname een groot deel van hun armoe, dan lijkt het me redelijk dat wij hen nu financieel bijstaan.

Waarom is dat nodig? Als iemand echt bepaalde kwaliteiten heeft, komt dat echt wel boven drijven.

Zie in de VS.

n*gers hebben een achterstand (uitzonderingen daargelaten zoals sporters, acteurs, zangers/rappers, tv persoonlijkheden).

Over het algemeen zijn n*gers in de VS een onder ontwikkelde groep. Waar ligt dat aan? Zelfs nieuwkomers zoals Mexicanen en Aziaten doen het als eerste en tweede generatie zeer goed.

waar wordt positieve discriminatie ons dan bijgebracht? ik weet dat mijn leraar het fenomeen tijdens aardrijkskunde welleens heeft besproken en daarbij meteen zei dat positieve discriminatie tegelijkertijd ook negatieve discriminatie is en daarom een zeer slechte term.

bovendien denk ik dat, positieve discriminatie ook niet veel voorkomt, misschien binnen de overheid. maar ik stem niet op de partij van de allochtonen.

Zie in de VS.

Een Ier wordt/werd echt wel minder gediscrimineerd dan een n*ger. Alsof je bij iedereen gelijk kunt zien of het een Ier is...bij een n*ger is het in een oog opslag duidelijk.

ze gaan vooruit;
ipv mensen echt dood te maken in hun kampen maakt extreem rechts er tegenwoordig de kinderen hersendood

Toemaar....
een ban
boardmongool
in elkaar getrapt worden

Vriend dit is heel wat anders,
Ik zeg niet dat het zo is dus ik zeg het onder voorbehoud maar wat ik uit je tekst kan opmaken is dat je een extreem rechts kamp goedpraat, een kamp met hakenkruisen en waar extreem rechtse gedachten worden verspreid waaronder aan kinderen van 8. Als jij dit goedpraat dan ben je een voor mijn part gewoon een racist, Een extreem rechts persoon met nazi gedachten.

Groeten

Doet me denken aan een reportage over de KKK; die gasten zijn net zo dom.

:roflol:
Dus omdat slavernij van alle tijden is was het niet erg wat onze voorouders gedaan hebben? Niet alleen hebben we slaven aan het werk gezet in onze kolonieen, we dreven ook nog eens handel in slaven.
:roflol:

Ach het ene kind speelt doktertje, het andere kind speeltje nazietje. Ik zie het probleem niet. Geef die kinderen wat treintjes om mee te spelen nu ze verstoken zijn van hun vakantie-adres.

Indoctrinatie van kinderen is niet goed.

Kinderen moet je vrij laten in hun keuze.

Echter door de media enz komen zoveel dingen op kinderen af, dat het ook niet meer geheel onpartijdig kan kiezen.

En iets dat van alle tijden is, daar heb je geen schuld aan? Nederland was fout in Suriname; en of iedereen het nou doet of niet. Fout is fout. En ook andere landen maakte zich schuldig aan de slavernij, inderdaad. Moet jij nu eens kijken welke landen vroeger in slaven handelden; en welke landen nu het meest welvarend zijn. Precies dezelfde landen. Het Westen is rijk geworden over de rug van de rest van de wereldbevolking heen. Door andere mensen uit te buiten, heeft het Westen haar welvaart binnen gehaald. En nu het Westen eenmaal die welvaart binnen heeft, moet iedereen er vanaf blijven. Want zij hebben toch hun eigen land?! En ter gelijkertijd sturen we al ons afval nog wel even die kant op. Schijnheilige politici geven 1% van het BNP, aan de derde wereld. En dan zijn dat nog de meest loyale.
Als het Westen nu niet snel zijn rijkdom gaat verdelen, komen derde wereld burgers het wel halen. En geef ze eens ongelijk...

En iets dat van alle tijden is, daar heb je geen schuld aan? Nederland was fout in Suriname; en of iedereen het nou doet of niet. Fout is fout. En ook andere landen maakte zich schuldig aan de slavernij, inderdaad. Moet jij nu eens kijken welke landen vroeger in slaven handelden; en welke landen nu het meest welvarend zijn. Precies dezelfde landen. Het Westen is rijk geworden over de rug van de rest van de wereldbevolking heen. Door andere mensen uit te buiten, heeft het Westen haar welvaart binnen gehaald. En nu het Westen eenmaal die welvaart binnen heeft, moet iedereen er vanaf blijven. Want zij hebben toch hun eigen land?! En ter gelijkertijd sturen we al ons afval nog wel even die kant op. Schijnheilige politici geven 1% van het BNP, aan de derde wereld. En dan zijn dat nog de meest loyale.
Als het Westen nu niet snel zijn rijkdom gaat verdelen, komen derde wereld burgers het wel halen. En geef ze eens ongelijk...

Binnenkort een atoombom vanuit Afrika? :roflol:

Terug
Naar boven