XXL Nutrition

Jeugdkamp neonazi's opgerold

Agree, het is net of ze daar inhaliger zijn, meer voor eigen gewin gaan, dan hun land vooruit helpen. Talloze voorbeelden van 'mannen van het volk' die koning worden en later het halve land leegstelen.
Een heel klein voorbeeld wat ik zelf vaak zie aangezien ik vaak in Zuid Afrika kom.

Als zo'n arme n*ger die in een sloppenwijk woont op een dag 1000 ZAR (rand) vindt.. dan verdeeld hij dat echt niet over een paar dagen/weken voor eten hoor...nee, meneer koopt Nike's van 990 rand en die overgebleven 10 rand besteed hij aan eten. Ze leven daar echt van dag tot dag en hebben niet geleerd om op lange termijn te gaan denken.

Als zo'n arme n*ger die in een sloppenwijk woont op een dag 1000 ZAR (rand) vindt.. dan verdeeld hij dat echt niet over een paar dagen/weken voor eten hoor...nee, meneer koopt Nike's van 990 rand en die overgebleven 10 rand besteed hij aan eten. Ze leven daar echt van dag tot dag en hebben niet geleerd om op lange termijn te gaan denken.

Maar komt dit volgens jou doordat Afrikanen genetisch luier/dommer/egoistischer of iets dergelijks zijn of denk je dat dit gedrag weer ergens anders zijn oorsprong in kent?

Maar komt dit volgens jou doordat Afrikanen genetisch luier/dommer/egoistischer of iets dergelijks zijn of denk je dat dit gedrag weer ergens anders zijn oorsprong in kent?
Ik ben hier geen geleerde in, maar ik zie toch vooral dat blanken meer op lange termijn denken dan de arme n*gers in (waar ik het gezien heb) Zuid Afrika..dit is denk ik de oorzaak van te weinig scholing. Al sta ik er versteld van dat al die arme n*gers daar (die vaak werken voor blanken) het niet afkijken van de blanken en daar een lesje uit halen. Ze hebben genoeg (extreme) voorbeelden over hoe je met geld om moet/kan gaan als ze al die rijke blanken zien.

Ik sta er versteld dat ze daar niet van leren en ook eens meer op lange termijn denken.

Wat ik ook vaak zie is dat 8 donkere werkers zitten te kijken hoe de 9e van hun een gat aan het graven is. De echte werk mentaliteit waar het westen en vooral Azië(china) voor staat kennen ze daar totaal niet. Maar ik zou voor zo'n k*tloon ook niet me uit de naad willen werken. Maar daar tegen over staat ook weer dat zo'n n*ger die amper iets uitvoert ook weer niet veel waard is. het is dus een vicieuze cirkel.

EDIT: dit is een heel klein (niet eens het ergste) voorbeeld van wat ik daar zie:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
5 van de 6 doen niks. ik heb ze af zitten kijken en sommigen deden wel 20min niks, of ze gooiden een keertje een steen aan de kant ofzo.

Ik zeg het je: Nederlandse of Belgische bouwvakkers kunnen daar goud verdienen als ze net zo hard werken als in hun eigen land. want daar voeren die lui echt weinig uit.

maar ik zie toch vooral dat blanken meer op lange termijn denken dan de arme n*gers

Wij zwarte zijn dom. Je hebt gelijk. Ik neem nu gelijk contact op met de kliniek van Michael Jackson om ook een blanke te worden. Ik verraad mijn familie, mijn vaderland. Ik wil ook een übermench worden. Met blond haar. Als dat gebeurd is ga ik op kamp in Deutchland.

Maar serieus. Denk jij nu echt dat het genetisch is bepaald of je slim of dom bent. Dat zwarte mensen domme genen hebben; en blanke mensen slimme genen. Dat God zwarte mensen dom heeft gemaakt, en blanke mensen slim?

Wij zwarte zijn dom. Je hebt gelijk. Ik neem nu gelijk contact op met de kliniek van Michael Jackson om ook een blanke te worden. Ik verraad mijn familie, mijn vaderland. Ik wil ook een übermench worden. Met blond haar. Als dat gebeurd is ga ik op kamp in Deutchland.

Maar serieus. Denk jij nu echt dat het genetisch is bepaald of je slim of dom bent. Dat zwarte mensen domme genen hebben; en blanke mensen slimme genen. Dat God zwarte mensen dom heeft gemaakt, en blanke mensen slim?
Leren lezen is ook moeilijk zo te zien.
Ik zie het toch met mijn eigen ogen dat die lui liever met dikke nikes rond lopen dan voor een maand te vreten hebben.
Hoe arm die lui daar ook zijn...iedereen heeft bijvoorbeeld ook een mobieltje daar. IEDEREEN... ik zou liever al dat geld ergens anders aan uit geven als ik hun was. zodat ik wat beter kon leven.

Ik ben hier geen geleerde in, maar ik zie toch vooral dat blanken meer op lange termijn denken dan de arme n*gers in (waar ik het gezien heb) Zuid Afrika..dit is denk ik de oorzaak van te weinig scholing.
LEZEN.........

Leren lezen is ook moeilijk zo te zien.
Ik zie het toch met mijn eigen ogen dat die lui liever met dikke nikes rond lopen dan voor een maand te vreten hebben.
Hoe arm die lui daar ook zijn...iedereen heeft bijvoorbeeld ook een mobieltje daar. IEDEREEN... ik zou liever al dat geld ergens anders aan uit geven als ik hun was. zodat ik wat beter kon leven.

LEZEN.........

Jij ziet wat je wil zien. Hoe achterlijk kan je zijn om te denken dat mensen met een andere huidskleur niet goed voor zichzelf kunnen zorgen.
Maar goed, mensen hebben nu eenmaal een zondebok nodig. Ik zal je verder niet uit je fantasie halen.

zwarte mensen zijn assertiever, dat vind ik positief, terwijl blaken mensen slimmer zijn dat is het positieve aan hun

je kan zeggen dat zwarten goeie gasten zijn en blanken nerds
of blanken slim en zwarten dom

het hangt er gewoon van af hoe je het zegt en het lijkt dan al helemaal anders

Newsflash.

God maakt geen mensen. De mens heeft ''God'' zelf gemaakt.

Jij ziet wat je wil zien. Hoe achterlijk kan je zijn om te denken dat mensen met een andere huidskleur niet goed voor zichzelf kunnen zorgen.
Maar goed, mensen hebben nu eenmaal een zondebok nodig. Ik zal je verder niet uit je fantasie halen.
Dat mensen liever BIJVOORBEELD nieuwe schoenen kopen of een nieuwe mobile telefoon omdat ze liever een hogere sociale status in hun township hebben dan dat hun kinderen te eten hebben vind ik niet echt getuigen van goed op lange termijn denken nee...dat jij dat niet kan verkroppen dat dat daar gebeurd is nog geen reden om te denken dat het niet waar is.

Ben jij wel eens in de sloppenwijken van Zuid Afrika geweest of zie jij alleen de beelden die die fondsen jou voorschotelen van uitgehongerde negertjes?
Dus ben jij o.a. in Soweto geweest? Ik meerdere malen en ik weet hoe het daar aan toe gaat. Ik heb deze dingen met mijn eigen ogen gezien. Niet wat jij ziet op tv. En dat jij nu zo krampachtig jou ras moet verdedigen vind ik maar zielig. Wat ik ook allemaal geschreven heb slaat ook niet op het hele negerras. slechts op de n*gers die ik daar gezien heb. dus ik weet niet waarom je nu zo snel op je lulletje getrapt bent. Maar als je gewoon eens goed leest dan zie je dat ik helemaal niet zeg dat zwarten dommer zijn dan blanken. ik zeg gewoon dat je daar veel ziet dat zwarten op de korte termijn leven en blanken vaker op lange termijn denken.
Dus vertel maar wat jij met eigen ogen gezien hebt daar en kom dan maar met een goed onderbouwde reactie.
Want nu zit je gewoon koste wat kost de zwarte bevolking te verdedigen zonder dat je echt met goede argumenten aan komt.

Kennelijk heb jij je geschiedenis niet geleerd. Ja, Hitler wou een vernigd Europa. Nederland zou zijn eigen bestuur krijgen zoals verkondigd door Seyss-Inquart vlak na de Duitse bevrijding van de agressor.

Daarbij stelde Dhr. van Tonningen hoofd van de Nederlandse bank toen der tijd al voor een school op te richten voor leiders en 3 keer raden wat de VN onlangs voorstelde.:rolleyes:

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Inderdaad een utopie van een stel geestelijk gestoorden. Ze hadden dat euthanasieplan beter op zichzelf kunnen toepassen.

Zwaar overdreven. De welvaart in het Westen komt voor 99% voort uit hard werken en creativiteit. Na de oorlog hadden we hier ook één teringbende en moesten we van 0 beginnen. En kijk eens naar China, hebben die ontwikkelingshulp gehad? Nee, ook zelf alles opgebouwd. Afrika kan dat blijkbaar niet. Door onze schuld? Ik denk het niet.

kortzichtigheid is a b*ch!!

Wat een reacties weer in dit topic :no:

Terug
Naar boven