Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
70mg
70mg
Maar ik ga em verhogen over een paar dagen.
De pomp is echt lekker en voel bij de trainingen dat het iets soepeler gaat allemaal,echt veel krachtwint hebt ik nog niet gemerkt.
Dat komt over ong 1 weekje wel denk ik

Bold statement!en qua symmetrie en definitie zal geen van de deelnemers in mijn buurt komen daar ben ik van overtuigd
Er stonden foto's van mijn rug in mijn gallerij maar die heb ik een tijdje geleden gewist,Bold statement!
Ben erg benieuwd naar je rug en je benen want daar hebben we nog niks van gezien.

Het is ook in verhouding,ik bedoel dat ik geen BB benen heb,maar heb dan ook geen BB upperbodyHahaha epic post, nu al terug krabbelen. Je hebt het over symmetrie waar geen enkele deelnemer in de buurt kan komen. Bodybuilding is meer dan je borst, armen en schouders. Benen en rug bepalen 2/3 deel van je lichaam dus die moeten zeker in verhouding zijn en dan moet je na zo'n uitspraak niet aankomen dat je benen niet te groot mogen zijn. In dat geval is er geen sprake van goede symmetrie.
Ik zal je daar zwaar op afrekenen als je niet je belofte nakomt.![]()

Het is ook in verhouding,ik bedoel dat ik geen BB benen heb,maar heb dan ook geen BB upperbody
snap je em?
en mijn rug is ook zeker in verhouding.
en dat jij me daar als eerste op af zou rekenen dat wist ik al wel
maar dat zal je helaas niet lukken
ben in mijn beste vorm ooit![]()

Wat benen betreft ben ik wel tevreden .
Ik wil niet te grote benen (gewoon atletisch gespierd, en ook ivm thaiboxxen) heb benen de laatste tijden wel goed aangepakt.
Alleen kuiten die wil ik nog wat groter hebben.
)Haha waarom?