baksteen123
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 289
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik vermoed dat zijn press sterker is dan zijn squat... en deadlift.ga je ook nog eens trainingen posten? En dan niet alleen een borsttraining

ik kan niet elke training van mij posten,heb ook andere dingen te doen.ik zal het wel zo veel mogelijk proberen.Ehmm trainen, word dat nog wel gedaan hier? behalve een hoop geouwehoer![]()
Jimmy ouwe hosselaar post je training en voedingsschema eens![]()
En post ook eens een recent fototje gozer. Kunnen we ook de vooruitgang zien, want daar gaat het uiteindelijk om![]()
het eerste gedeelte klopt iddHij wacht extra lang zodat zn progressie beter te zien is, en hij stiekem nog snel even zijn benen kan aanpakken![]()
Origineel gepost door Curler
Hey jimmy upperbody ziet er zeer goed uit. Heb je jezelf al eens op gemeten, armen,borst,bovenbenen en kuiten. Ben wel is benieuwd.
jimmy:
nee heb ik nooit gedaan eigenlijk,moet ik echt eens gaan doen
Curler: geloof je het zelf! Volgens mij wimpel je me af...

jimmy is een faker, hij is muayboran.
kijk maar:
[afbeelding niet meer beschikbaar]
inb4rel#9999
edit:
hakan, hoe gaat het trouwens met die 'plantjes' die je me probeerde aan te smeren.

laten we dit lekker achterwegen houden , de muay rel is voorbij , de contest gaat door ... reageer op de progressie die jimmy maakt plz![]()
ik joke alleen maar man, hij werkt bij de intratuin daarom had ik het over die 'plantjes'. hij 'tuinert' af en toe....
on topic:
jimmy maakt goede progressie, kan serieus niet wachten hoe je er binnenkort uit ziet broeder. insallah win jij deze contest kardes.
hij is serieus aesthetic as phuck, dus wacht nog even met stemmen mensen en beoordeel zijn full body pic![]()
jaga je ook nog eens trainingen posten? En dan niet alleen een borsttraining
danku
Ik vermoed dat zijn press sterker is dan zijn squat... en deadlift.
![]()
Haha je hebt meer te doen maar loopt wel alleen maar te trollen in topics als die van muayboran
Btw met plantjes bedoel je toch geen illegale cannabis he mijn zoon jimmy?
wat ik eet?Je hebt geen voedingsschema maar wat eet je meestal dan ?

haha of niet!
thnx jij bent ook mijn idool
thnx brah
Haha je hebt meer te doen maar loopt wel alleen maar te trollen in topics als die van muayboran
Btw met plantjes bedoel je toch geen illegale cannabis he mijn zoon jimmy?
nog kaler?
nog groter?Dat zijn de sides gek!
Straks vallen je ballen er af,
Lijkt je lul wel groter
werk je s'nachts of zo, dat je zo laat op staat?
succes verder!