Barryy
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 206
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 82kg
- Vetpercentage
- 6%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
2 shakebekers en 4 samples
Andy Hug (http://www.youtube.com/watch?v=S4NcTQWX7Rc)
Deed ruim 200kg op de squat en was één van de beste uit zijn tijd, dus dat benen trainen smoesje van jou gaat niet op. Maar lekker boeiend, ze zijn volgens jou goed. Ik wacht wel op de foto's (ga er vanuit dat je ook je benen post)

je bent zelf geil man
thnx is mijn lieverlingsrokjeAbbotje genomen, dit is wel vermakelijk om te lezen. Goed UB wel.
En dat rokje is ook nice man!
nee heb ik nooit gedaan eigenlijk,moet ik echt eens gaan doenHey jimmy upperbody ziet er zeer goed uit. Heb je jezelf al eens op gemeten, armen,borst,bovenbenen en kuiten. Ben wel is benieuwd.
jammer dat je niet meedoet,Mmmmm, eumh, tja, argh.
Harde onderhandelaar ben jij, maar vooruit!

het kan je ook een boost geven,maar goed jammerGa me dan ook zeker niet bezig houden met een contest die mijn progressie kan belemmeren![]()
+ tja, maar vond het ook weer zo lullig om jou dan te verslaan, je kan die euries wel gebruiken voor die ecto beentjes!
Over 3 jaar wil ik je op 100kg zien, of anders!

En post ook eens een recent fototje gozer. Kunnen we ook de vooruitgang zien, want daar gaat het uiteindelijk om![]()

jimmy is een faker, hij is muayboran.
kijk maar:
[afbeelding niet meer beschikbaar]

ik joke alleen maar man, hij werkt bij de intratuin daarom had ik het over die 'plantjes'. hij 'tuinert' af en toe....