AndroidHealthClinic

Jimmy's DBB contest log (uitgeschreven)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
succes jimmy :)

• Topic Starter Topic Starter
Andy Hug (http://www.youtube.com/watch?v=S4NcTQWX7Rc)

Deed ruim 200kg op de squat en was één van de beste uit zijn tijd, dus dat benen trainen smoesje van jou gaat niet op. Maar lekker boeiend, ze zijn volgens jou goed. Ik wacht wel op de foto's (ga er vanuit dat je ook je benen post ;) )

Gast,Dat iemand 200 kan squatten of het doet wil niet zeggen dat elke vechter dat moet doen.
ik kan ook wel zwaarder squatten als dat ik nu doe,ik vind het niet nodig,ik ben tevreden met mijn benen.
benen train ik op herhalingen (setjes van 12-10) ipv op massa
verder als ik een langere tijd niet hoef te trainen dan ga ik wel wat hoger,
en verder hoef jij mij niet te gaan vertellen aangezien ik trainingen van ali gunyar heb gekregen en het met hem hier duidelijk over heb gehad;)

je bent zelf geil man

Abbotje genomen, dit is wel vermakelijk om te lezen. Goed UB wel.
En dat rokje is ook nice man!
thnx is mijn lieverlingsrokje

Hey jimmy upperbody ziet er zeer goed uit. Heb je jezelf al eens op gemeten, armen,borst,bovenbenen en kuiten. Ben wel is benieuwd.
nee heb ik nooit gedaan eigenlijk,moet ik echt eens gaan doen

thnx brah jij ook!

Laatst bewerkt:
+ tja, maar vond het ook weer zo lullig om jou dan te verslaan, je kan die euries wel gebruiken voor die ecto beentjes!

Over 3 jaar wil ik je op 100kg zien, of anders!

• Topic Starter Topic Starter
Laatst bewerkt:
Ja maar ik ben straks goed geleid, G.

En dan verdien ik tantoe veel doekoes als ik mijn zaak openmaak.

Dat is focked op he G?

Ehmm trainen, word dat nog wel gedaan hier? behalve een hoop geouwehoer:p

Jimmy ouwe hosselaar post je training en voedingsschema eens :P

En post ook eens een recent fototje gozer. Kunnen we ook de vooruitgang zien, want daar gaat het uiteindelijk om ;)

En post ook eens een recent fototje gozer. Kunnen we ook de vooruitgang zien, want daar gaat het uiteindelijk om ;)

Hij wacht extra lang zodat zn progressie beter te zien is, en hij stiekem nog snel even zijn benen kan aanpakken:exactly:

Origineel gepost door Curler
Hey jimmy upperbody ziet er zeer goed uit. Heb je jezelf al eens op gemeten, armen,borst,bovenbenen en kuiten. Ben wel is benieuwd.

jimmy:
nee heb ik nooit gedaan eigenlijk,moet ik echt eens gaan doen

Curler: geloof je het zelf! Volgens mij wimpel je me af...

jimmy is een faker, hij is muayboran.

kijk maar:

[afbeelding niet meer beschikbaar]

• Like
Waarderingen: YOGI
:roflol:

dit word ook een flame topic zie ik al wel weer.

inb4rel#9999

edit:

hakan, hoe gaat het trouwens met die 'plantjes' die je me probeerde aan te smeren.

:roflol: ik joke alleen maar man, hij werkt bij de intratuin daarom had ik het over die 'plantjes'. hij 'tuinert' af en toe....:roflol:

on topic:

jimmy maakt goede progressie, kan serieus niet wachten hoe je er binnenkort uit ziet broeder. insallah win jij deze contest kardes.

hij is serieus aesthetic as phuck, dus wacht nog even met stemmen mensen en beoordeel zijn full body pic :)

Laatst bewerkt:
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven