Frenkpie
Massive Warrior
- Waardering
- 901
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 88kg
begin augustus ging ik squatten.. en toen ik omhoog kwam voelde ik een steek in mn lies: gestopt met trainen, meteen naar huis en ijs erop.
Vervolgens een week rust genomen. De week erop wou ik op dinsdag weer gaan squatten: wéér die pijn.. alleen erger nu
zo erg dat ik na 2 maanden nóg last heb van m'n lies.
Zelfs wanneer ik gewoon zit of lig.. soms lijkt de pijn helemaal weg te zijn, maar 2 dagen later voel ik de pijn weer langzaam terugkomen. Maakt niet uit hoe ik zit/sta of lig.. de pijn blijft er dan: zo'n zeurende pijn.
M'n lies links is ook dikker dan rechts.. na 2 maanden rusten tóch maar es ff naar de dokter.. niet dat die veel te zeggen zal hebben, maar oké..
Ik kom eraan.. vertel m'n verhaal.. ze kijkt naar m'n lies en voelt dat er een pees in m'n lies is ontstoken.. En dat het maanden tot een jáár kon duren voor het genezen zou zijn

LEUK ! Daar gaan m'n pogingen om m'n SQ en DL te verbeteren..
heb wat ibuprofen meegekregen.. maar of dat helpt sneller te herstellen..
vertelde de dokter me.. maar geloof der geen k*t van.
Vervolgens een week rust genomen. De week erop wou ik op dinsdag weer gaan squatten: wéér die pijn.. alleen erger nu
zo erg dat ik na 2 maanden nóg last heb van m'n lies.Zelfs wanneer ik gewoon zit of lig.. soms lijkt de pijn helemaal weg te zijn, maar 2 dagen later voel ik de pijn weer langzaam terugkomen. Maakt niet uit hoe ik zit/sta of lig.. de pijn blijft er dan: zo'n zeurende pijn.
M'n lies links is ook dikker dan rechts.. na 2 maanden rusten tóch maar es ff naar de dokter.. niet dat die veel te zeggen zal hebben, maar oké..
Ik kom eraan.. vertel m'n verhaal.. ze kijkt naar m'n lies en voelt dat er een pees in m'n lies is ontstoken.. En dat het maanden tot een jáár kon duren voor het genezen zou zijn

LEUK ! Daar gaan m'n pogingen om m'n SQ en DL te verbeteren..
heb wat ibuprofen meegekregen.. maar of dat helpt sneller te herstellen..
vertelde de dokter me.. maar geloof der geen k*t van.