AndroidHealthClinic

JoertjuH

Bezoekers in dit topic

flinke verandering, je gezicht ziet er ook veel aantrekkelijker uit nu (no homo)
 
flinke verandering, je gezicht ziet er ook veel aantrekkelijker uit nu (no homo)

Haha, ik ben net wakker op die foto :P maar heel lief van je :kiss:
 
Ik zal deze contest niet winnen, dat weet ik zeker. Maar trots kan ik als ik zo terug kijk wel heel erg zijn.
Ik heb nu 2 foto's naast elkaar gezet. Een van eind september 2012, en de ander van gister, mid juli 2013.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Dit is mijn progressie van 10 maanden.
Van 117kg, naar gister gemeten, net geen 107kg. Ik ben in 10 maanden dus meer dan 10kg kwijt geraakt. Ik denk dat ik hier ongelofelijk trots op kan zijn als ik zie wat een groot verschil aan vet dit is geweest.

Ik ga me na deze zomer richten op volgend jaar. Ik ga bulken, heel clean, want ik wil nooit meer zo vet worden als dat ik 10 maanden geleden was.
Ik wil mijn schouders voller hebben, evenals mijn triceps, mijn kuiten mogen groter en voor de rest kan natuurlijk alles wel iets voller. Maar ik ga de nadruk vooral op de vorige genoemde drie leggen.

Even naar de nieuwe pagina halen :)
 
Super goede progress bro!!
Mooie doelen en je mag zeker trots zijn!
Heb zelf ook exact dezelfde mening aangenomen als jij.
NOOIT MEER VET!!! :D

Succes alvast met de doelen en contest doe je lekker voor jezelf toch ;)
 
Nice progress maat!
Je hebt wel de looks van een echte Ariër zeg! :cool:
 
Zeker een waardig resultaat bro, mag je zeker trots op zijn.
 
Nice progress!

Ga je na de contest ook nog een log bij houden, dan volg ik zeker.
 
Super goede progress bro!!
Mooie doelen en je mag zeker trots zijn!
Heb zelf ook exact dezelfde mening aangenomen als jij.
NOOIT MEER VET!!! :D

Succes alvast met de doelen en contest doe je lekker voor jezelf toch ;)

Bedankt man :D nooit meer vet inderdaad. Paar procentjes omhoog vind ik niet erg, naar het moet er vatsoenlijk uit blijven zien.

Nice progress maat!
Je hebt wel de looks van een echte Ariër zeg! :cool:

Thanks bro! Haha, dat hoor ik wel vaker. Op werk kreeg ik geregeld duitse namen en moest ik groeten als een volbloed arier en rechter had van de Führer :o

Zeker een waardig resultaat bro, mag je zeker trots op zijn.

Dankjewel :) leuk die positieve reacties allemaal :D

Nice progress!

Ga je na de contest ook nog een log bij houden, dan volg ik zeker.

Ik denk dat ik dit eigenlijk wel een super goed idee vind. Zo blijf ik mezelf pushen verder te gaan en niet te verslappen straks na deze contest.
Ik denk dat ik wel een logje aan ga maken ja, tof!
Karma voor het idee :D



Training van gister:

Borst

Bench press

5 x 90kg
5 x 100kg
5 x 110kg
4 x 110kg

Incline bench press

12 x 80kg
8 x 90kg
10 x 80kg

Dumbbell bench press

10 x 30kg
10 x 30kg
10 x 30kg

Dumbbell fly's

40 x 12kg
40 x 12kg


Biceps

Pinwheel curls

5 x 30kg
5 x 32kg
5 x 32kg
4 x 32kg

Standing barbell curls

12 x 40kg
12 x 40kg
10 x 40kg

Cable preacher curl

40 x 10kg
40 x 10kg


Cardio ben ik mee gestopt. Moet deze week ook gewoon weer werken. Low carbs, hele dag in dit warme weer door brengen, kracht trainen en dan ook nog is een uurtje cardio gaat me op breken. Dus voor dit laatste weekje laat ik de cardio lekker links liggen.
Zaterdag ga ik wat foto's schieten. Ik doe niet aan water drainen of hoe dat ook heet. Ik kijk wel hoe ik er bij sta. Daarna ga ik 1,5 week naar Kroatië, waar ze een fitness hebben. Dus daar ga ik ook lekker trainen 4 keer. Lekker in de zon liggen iedere dag en minder goed eten. Als ik dan weer thuis ben maak ik weer foto's en de beste pak ik er dan tussen uit.


Straks staan benen op het programma, dus wordt vervolgd :)
 
Nice chest en traps :thumb:
 
Nice chest en traps :thumb:

Dankje :)




Benen training. Het zijn ponden ipv kg, had geen zin alles te vertalen naar kg dus niet schrikken ;)
Reden dat het in ponden staat is omdat deze gym waar ik vandaag ben geweest een amerikaanse gym is.



Benen


Quads


Squat

10 x 135lbs
5 x 225lbs
5 x 275lbs
4 x 295lbs (134kg)
3 x 295lbs

Leg press

12 x 210lbs
12 x 310lbs
12 x 370lbs

Hack squat

12 x 185lbs
12 x 185lbs
12 x 185lbs (84kg)

Leg extension

40 x 130lbs

Hamstrings

Lying Leg curl

12 x 125lbs
10 x 125lbs
10 x 125lbs

Romanian deadlift

12 x 135lbs
12 x 135lbs
12 x 135lbs


Heb nog een foto van me quads gemaakt, helemaal op gepompt, maar die post ik een andere keer. Als ik die vanaf me telefoon op tinypic doe staat hij gekanteld :/
 
Wooow, ik ga dit gecut steeds leuker vinden. Ik was net lekker aan het flexen in de spiegel, zie ik in een keer dat ik van die kuiltjes op me borst heb vlak bij me oksel. Heb ik nog nooit gehad. Vette shit, joeri blij
 
Wooow, ik ga dit gecut steeds leuker vinden. Ik was net lekker aan het flexen in de spiegel, zie ik in een keer dat ik van die kuiltjes op me borst heb vlak bij me oksel. Heb ik nog nooit gehad. Vette shit, joeri blij
Die zijn inderdaad nice! Had ik ook laatst, maar lukte me niet om vast te leggen op camera!

Stevige benentraining nog~zo aan het einde van de contest!:thumbs:
 
flinke progressie bro
Je armen lijken flink wat groter op 2e pic dan de 1e pic

Succes met die laatste paar werken
 
Die zijn inderdaad nice! Had ik ook laatst, maar lukte me niet om vast te leggen op camera!

Stevige benentraining nog~zo aan het einde van de contest!:thumbs:

Ik hoop ze op de contest foto te krijgen :P
Thanks!

flinke progressie bro
Je armen lijken flink wat groter op 2e pic dan de 1e pic

Succes met die laatste paar werken

Lijken inderdaad, ze zijn namelijk dezelfde maat gebleven, misschien iets kleiner geworden zelfs.
Bedankt man!




Hier nog een filmpje van maandag tijdens de pinwheel curls.

http://www.youtube.com/watch?v=Rk3-mZy1_os
 
Wooow, ik ga dit gecut steeds leuker vinden. Ik was net lekker aan het flexen in de spiegel, zie ik in een keer dat ik van die kuiltjes op me borst heb vlak bij me oksel. Heb ik nog nooit gehad. Vette shit, joeri blij

Hehehe, ja droger worden is zo gaaf :)
Was laatst ook pose oefenen zie ik ineens een ziek dikke ader lopen over me trapezius :D
Voor de rest heb je echt mega goede progressie geboekt man!!
Vind wel mooi om te zien hoe je van ecto naar mega massa monster bent gegaan en nu goed droog wordt!!
 
Hehehe, ja droger worden is zo gaaf :)
Was laatst ook pose oefenen zie ik ineens een ziek dikke ader lopen over me trapezius :D
Voor de rest heb je echt mega goede progressie geboekt man!!
Vind wel mooi om te zien hoe je van ecto naar mega massa monster bent gegaan en nu goed droog wordt!!

Oehhh jaloers, die wil ik ook :D
Bedankt man, ik word echt blij van die positieve reacties haha.


Trainig van vandaag, schouders en triceps. Bij de minste beweging gutste het zweet al van mijm armen en hoofd. Wat een bloed hitte. Maar dat mocht de pret niet drukken. Heb lekker kunnen trainen.

Schouders

Military press

5 x 70kg
4 x 90kg
5 x 85kg
4 x 85kg

Wide grip vertical rows

10 x 60kg
10 x 60kg
10 x 60kg

Barbell front raises

12 x 30kg
10 x 30kg
10 x 30kg

Dumbbell lateral raises

Standing: 40 x 6kg
Seated: 40 x 6kg


Triceps


Close grip bench press

5 x 90kg
5 x 90kg
5 x 90kg
5 x 90kg

Seated french press ez bar (gewicht excl ez bar)

12 x 30kg
12 x 35kg
10 x 35kg

Ez bar skullcrushers (gewicht excl ez bar)

10 x 20kg
9 x 20kg
8 x 20kg

Single arm Cable tricep extension

40 x 3,5kg links
40 x 3,5kg rechts
 
Lekkere training weer man!!
Hoop dat ik ook die krachtstats mag behalen ooit ;)
Die pinwheel curls zien er ook zo bruut uit!! :D
 
Lekkere training weer man!!
Hoop dat ik ook die krachtstats mag behalen ooit ;)
Die pinwheel curls zien er ook zo bruut uit!! :D

919px-Happy-oh-stop-it-you-l.png
 
He lange hoeveel meten je armen eigenlijk? 46 ofzo? Redelijk impressive op die lengte toen ik je eergisteren zag ;)
 
He lange hoeveel meten je armen eigenlijk? 46 ofzo? Redelijk impressive op die lengte toen ik je eergisteren zag ;)

Laatste meting 2 weken terug stond rechts op 45cm. Ik verwacht dat ze niet gekrompen zijn in de tussentijd.
 
Back
Naar boven