MuscleMeat

Contest Log JoertjuH

Gister een extra rustdag gepakt. Heb mijn eerste tattoo laten zetten, waardoor ik geen tijd had om te trainen. Eten was ook zwaar belabbert. Heb tot 12 uur goed gegeten, daarna heb ik in de stad appeltaart gegeten en ben ik naar de mac geweest. Denk dat het een soort spannig weg eten was ghehe :p savonds ook maar roti gehaald, omdat het toch al niet zo'n strikte dag was.
Maarja, vana nu dus extra goed op me voedig letten en dit weekend geen junkdag houden.

Vanmorgen 20 minuten loopband en 30 min crosswalk op nuchtere maag.

Vanmiddag pak ik borst met biceps als dat goed aanvoelt voor die tattoo.
Heb je ook een foto van de tattoo..ben benieuwd!?

• Topic Starter Topic Starter
Jazeker, zal hem ff uploaden, moment!

2h8db95.jpg

mm95pg.jpg

Voor het oplettend oog, de cijfers zijn inderdaad niet zoals op een "echte" klok ;)
Volgende week donderdag gaan we weer verder.

Voor het oplettend oog, de cijfers zijn inderdaad niet zoals op een "echte" klok ;)
Volgende week donderdag gaan we weer verder.

Vanwaar de keuze om de 1, 5 en de 11 te vervangen voor dubbele cijfers?
Vind gedachte gang achter tattoo's altijd interessant om te weten, maar als het te persoonlijk is hoeft niet ;)

Vind de tattoo er sowieso gaaf en netjes afgewerkt uitzien!
Degene die hem gezet heeft, heeft duidelijk gevoel en oog voor detail werk!

Vanwaar de keuze om de 1, 5 en de 11 te vervangen voor dubbele cijfers?
Vind gedachte gang achter tattoo's altijd interessant om te weten, maar als het te persoonlijk is hoeft niet ;)

bij de eerste 3 moet nog een X voor. Als je dan alles bij elkaar op telt krijg je mijn geboorte jaar met mijn geboorte tijd. Als je er tenminste van uit gaat dat onder het extra klokje een 5 hoort haha. Verder niks speciaals :)

En ze is inderdaad erg goed met details. Volgende keer wil ze er nog wat extra dingen in verwerken, als sierwerken en zo.

bij de eerste 3 moet nog een X voor. Als je dan alles bij elkaar op telt krijg je mijn geboorte jaar met mijn geboorte tijd. Als je er tenminste van uit gaat dat onder het extra klokje een 5 hoort haha. Verder niks speciaals :)

Nah vind ik toch een mooie symboliek omdat zo via de klok uit te beelden :D
Gaaf! geniet er van ;)

Thanks man!

Gister een extra rustdag gepakt. Heb mijn eerste tattoo laten zetten, waardoor ik geen tijd had om te trainen. Eten was ook zwaar belabbert. Heb tot 12 uur goed gegeten, daarna heb ik in de stad appeltaart gegeten en ben ik naar de mac geweest. Denk dat het een soort spannig weg eten was ghehe :p savonds ook maar roti gehaald, omdat het toch al niet zo'n strikte dag was.
Maarja, vana nu dus extra goed op me voedig letten en dit weekend geen junkdag houden.

Vanmorgen 20 minuten loopband en 30 min crosswalk op nuchtere maag.

Vanmiddag pak ik borst met biceps als dat goed aanvoelt voor die tattoo.

Zonder foto is het niet gebeurt. ;)

50 op een nuchtere maag. denk je dat het meer effect heeft dan na je ontbijt??

Zonder foto is het niet gebeurt. ;)

50 op een nuchtere maag. denk je dat het meer effect heeft dan na je ontbijt??

Als ik Lyle mcdonald mag geloven wel ja.
Die raad aan om in de ochtend op nuchtere maag na en warmup van een paar minuten, max 10 minuten volop te cardioen. Hartslag echt hoog.
Daarna even uitrusten, en dan 30 tot 45min rustige cardio op een apparaat die je vaak pakt.

Hierdoor maak je eerst de vetcellen los, en verbrand je ze daarna met de rustige cardio. (simpel gezegd)

Nice tattoo bro, ziet er nu al bruut uit.
Je voortgang gaat ook lekker aan de foto's op de vorige page te zien.

Tattoo looking good!:thumbs:

Borst

Incline dumbbell press

12 x 26kg
10 x 34kg
12 x 36kg
9 x 36kg

Dumbbell fly's 5 sec negatief

10 x 20kg
10 x 20kg
8 x 20kg
8 x 20kg

Wide chestpress plate loaded

15 x 80kg
10 x 100kg
10 x 100kg
8 x 100kg

Dips bw

10 x

Ik voelde me tattoo erg trekken bij die oefening, dus durfde niet verder te gaan.
Als ik nu al meteen alles op ga rekken lopen de lijntjes misschien uit en daar heb ik geen zin in.
Om niet met het gevoel weg te gaan maar zo weinig gedaan te hebben, had ik er nog een borst oefening bij gepakt.

Incline dumbbell fly's

10 x 20kg
10 x 20kg
10 x 20kg

Wel goede training man!
Konden ze waar je de tattoo hebt laten zetten iets zinnigs zeggen over de net gezette tattoo met oog op trainen etc?

Ik moet je eerlijk zeggen dat ik te blij was met mijn plaatje waardoor ik nergens anders aan kon denken. Heb dus niet gevraagd hoe dat zit met trainen. Op internet lees ik verschillende dingen er over, de een zegt dat je er gewoon mee kan trainen, de ander van niet. Dus ik ga een beetje op mijn eigen gevoel af. En die zegt dat ik mijn armen nog maar even met trust moet laten. Mijn omtrek verschilt soms met 2 cm nadat ik met me armen bezig ben geweest, dus dat vind ik een te groot verschil. Ik wacht wel even tot me huid weer wat hersteld is.

Rug

Was mijn straps weer eens vergeten :/

Deadlift

8 x 70kg
5 x 110kg
5 x 130kg
5 x 150kg
5 x 160kg

Barbell rows

12 x 90kg
12 x 100kg
8 x 110kg

Pull downs

12 x 120kg
10 x 140kg
10 x 140kg

Seated cable rows

25 x 30kg
25 x 30kg
25 x 30kg

Calves

Seated calf raises in smith

20 x 40kg
15 x 80kg
15 x 100kg
15 x 100kg

45 degrees calf raises

25 x 40kg
25 x 40kg

Abbs

Cable rope crunches

15 x 40kg
12 x 45kg
10 x 45kg

Crunches on bench, bodyweight

10x
12x
12x

Dumbbell side lifts? Geen idee hoe deze heet.

10 x 36kg
10 x 36kg
10 x 36kg

Damn! Flinke gewichten op de deads, rows en pulldowns:eek::thumb:

Zojuist 6,5km hard gelopen als ochtend cardio op nuchtere maag. Heerlijk met die zon zo!

Borst

Bench press

8 x 70kg
5 x 100kg
4 x 110kg
3 x 110kg

Incline bench press

12 x 70kg
7 x 90kg
10 x 80kg

Dumbbell bench press