XXL Nutrition

JoertjuH (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Lekkere trainingen man!
Hoe zie je het zelf in met oog op einde contest? :)
 
Lekkere trainingen man!
Hoe zie je het zelf in met oog op einde contest? :)

Bedankt man :)
Ik zie het eigenlijk niet gebeuren dat ik zo droog ga worden als dat ik gehoop had. Ik blijf wel mijn best doen, en ga er gewoon voor. Maar de blokken op mijn buik zullen niet komen ben ik bang.
Ik at eerst rond de 2500kcal, en heb dit nu verlaagd naar 2000 tot 2200kcal. In de hoop dat ik de laatste weken nog wat meer vet kan verbranden. We gaan zien wat dit voor effect heeft. Ik heb deze week en volgende week nog. De week er na ga ik voor 8 dagen op vakantie.
Misschien heb ik niet genoeg tijd gehad, of mijn manier van cutten is niet goed geweest ik weet het niet. Ik ben in ieder geval een heel stuk droger, droger dan ik ooit geweest ben, dus eigenlijk mag ik niet klagen :)
 
Vandaag alleen ochtend cardio gedaan.
12min op de fiets en 45min op de crosswalk.

Voeding:

2134kcal
- Eiwit: 305g
- Koolhydr: 22g
- Vetten: 98g
 
Jouw posingfilmpje op de kazerne in een kamer waar je met plm 8 man slaapt, daarom keek je ff op zij of niemand zat te kijken stiekem haha! Ik heb altijd wel respect voor mensen bij Defensie die dat werk en deze levensstijl kunnen combineren aangezien je nooit echt vaste structuur hebt qua tijden en je niet altijd volgens je tijdsplanning kunt eten en trainen. Respect.
 
Ik dacht inderdaad dat er iemand binnen kwam lopen :D Ik lig trouwens maar met 2 man op de kamer. Vroeger wel een paar maanden met 6 gelegen, gezellige boel haha.
Bedankt man!
 
Damn! sterke training maandag!

Flinke incline benches nog na de bench!:thumbs:
 
Damn! sterke training maandag!

Flinke incline benches nog na de bench!:thumbs:

:D




Vandaag was een k*t dag. Vannacht om 3 uur was ik nog wakker, kon geen oog dicht doen. Uiteindelijk in slaap gevallen, maar half 7 sprongen mijn ogen weer open en kon ik niet meer verder slapen. Door het korte slapen ben ik de hele dag al een beetje suf en snel geïrriteerd.
Vanmorgen om 8 uur ging ik al naar de gymzaal voor een uurtje ochtend cardio. Dit viel me best zwaar, had een hoge hartslag bij weinig inspanning en was gewoon moe.

Zojuist terug gekomen van mijn benen training. Heb er een half uur langer over gedaan dan normaal. Had veel langer nodig om te herstellen voor een volgende setje. Merk dat ik sowieso langer nodig heb in de cut, maar vandaag was het echt extreem.


Benen


Quads


Squat

10 x 60kg
5 x 110kg
5 x 120kg
5 x 130kg

Leg press

12 x 150kg
12 x 170kg
10 x 190kg

Hack squat

12 x 70kg
12 x 70kg
12 x 70kg

Leg extension

15 x 70kg meteen door met 35 x 55kg
40 x 45kg


Hamstrings


Romanian deadlift in smith

12 x 60kg
10 x 60kg
10 x 60kg

Leg curl

10 x 75kg
12 x 75kg
10 x 80kg
40 x 50kg
 
Lekkere training man!
Doe je die hack squats met machine of barbell?
Blijf het gewoon de lekkerste dag vinden benen dag :P
Mooi sowieso qua opzet en oefeningen man je schema!
 
Lekkere training man!
Doe je die hack squats met machine of barbell?
Blijf het gewoon de lekkerste dag vinden benen dag :P
Mooi sowieso qua opzet en oefeningen man je schema!

Hacksquat altijd met barbell, we hebben voor zover ik weet geen hacksquat machine.
Ik heb altijd moeite om te beginnnen, maar zodra die barbell in mijn nek ligt voor wat squats begin ik er altijd steeds meer zin in te krijgen. Het moment dat ik dan weer richting mijn auto strompel is het beste gevoel wat er is :D

Thanks man, zag laatst deze manier van trainen op internet staan. 1 power, 2 building en 1 burn oefening per spiergroep. Bevalt me echt super. Ga dit een tijdje vast houden nu.




Gister geen training gedaan. Ging weer voor deel twee van me tattoo. Heb dit keer minder slecht gegeten dan de vorige keer. Zenuwen had ik dit keer ook niet. Heb tussen 13.00 en 18.00 alleen een half stokbrood met zalm gegeten van de bakker bart. Verder "gefast" en savonds alles in gehaald wat ik smiddags niet heb kunnen eten.

Zo richting de gym voor een cardiosessie op honger maag en vanmiddag staan schouders op de planning.
 
Oké, ja blijf het een rare oefening vinden met de barbell hehe :P
Hmmm, dat klinkt inderdaad wel heel interessant!!
Zou dan dus kunnen denken aan:

- Bench Press, 4-6 reps
- Incline DB press, 8-20 reps
- Incline Fly's, 8-20 reps
- Chest Dips, 3x dropset

Of zie ik het dan totaal verkeerd? :P
Succes alvast met je gym sessie ik ga ook weer vanmiddag!
 
Ik vond hem in het begin ook vreemd. Maar als je hem eenmaal weet uit te voeren voel je hem echt fijn branden in de boven benen.

Zo zou je hem inderdaad kunnen doen, alleen de reps voor muscle building zou ik niet vaker dan 12 doen.
Ik had hem zelf maandag zo gedaan:

- Bench press 3 - 5 reps
- Incline bench press 8 - 12 reps
- Dumbbell bench press 8 - 12 reps
- Dumbbell fly's 30 - 40 reps (liefst 40)
 
Ik vond hem in het begin ook vreemd. Maar als je hem eenmaal weet uit te voeren voel je hem echt fijn branden in de boven benen.

Zo zou je hem inderdaad kunnen doen, alleen de reps voor muscle building zou ik niet vaker dan 12 doen.
Ik had hem zelf maandag zo gedaan:

- Bench press 3 - 5 reps
- Incline bench press 8 - 12 reps
- Dumbbell bench press 8 - 12 reps
- Dumbbell fly's 30 - 40 reps (liefst 40)

Oké, thanks man is zeker iets wat ik ga onthouden mocht ik ooit de ruimte vinden om te gaan clean bulken hehe :P
Denk dat ik er pas aan begin van 2014 mee kan gaan starten en dan wordt zoiets pas echt interessant!!
 
Het is inderdaad echt een building schema, dus heb er zelf nu ook eigenlijk niet zo veel aan haha. Maarja, alvast een beetje uit proberen. Dit schema voelt in ieder geval erg comfortabel aan, dus denk dat ik hier wel verder mee kan komen.
 
Het is inderdaad echt een building schema, dus heb er zelf nu ook eigenlijk niet zo veel aan haha. Maarja, alvast een beetje uit proberen. Dit schema voelt in ieder geval erg comfortabel aan, dus denk dat ik hier wel verder mee kan komen.

Sorry voor alle spam, maar heb je wellicht linkje naar website waar je tegenkwam?
Maar doe ik nu ook test even een 6-daagse schema, omdat ik puur zelf wil ondervinden hoe het aanvoelt en alles.
 
Sorry voor alle spam, maar heb je wellicht linkje naar website waar je tegenkwam?
Maar doe ik nu ook test even een 6-daagse schema, omdat ik puur zelf wil ondervinden hoe het aanvoelt en alles.

Haha, geeft niks man.

Dit zijn 3 schema's allemaal met hetzelfde principe.

3 daagse:
http://www.muscleandstrength.com/workouts/3-day-power-muscle-burn

4 daagse:
http://www.muscleandstrength.com/workouts/4-day-power-muscle-burn-workout-split.html

5 daagse:
http://www.muscleandstrength.com/workouts/power-muscle-burn-5-day-powerbuilding-split.html


Ik heb zelf de 4 daagse genomen om te kijken hoe het aan voelt.
 

Thanks bro!! :D
Zijn echt mooie schema's man, die ga ik zeker toepassen!!
(karma will be given, moet eerst andere leden weer eens wat geven ;))
 
Wat een slecht slecht weekend. Ik zal even opnoemen wat ik allemaal gegeten heb.
Het begon zaterdag morgen.

08.00
een vol bord bami van de vorige dag. (had ik toen niet gegeten)
Bastogne koeken om in de koffie te dopen
2 sneedjes brood belegd met 2 Eieren, 4 plakjes kipfilet en 2 plakjes kaas

10.00
Een spaanse croisant (kaas, salami met een zoet sausje)
2/3 panini zalm
een kleine loempia

14.00
Grote pannenkoek met spek en oude kaas bij een pannenkoekenhuis

18.00
Grote patat oorlog
Frikandel XXL speciaal

20.00
Paar kleine gehaktballen
Blokjes oude kaas



Zondag:

09.00
2 croisants ham/kaas
2/3 stokbrood met pate, gehakt en ei
gehaktballen

13.00
roti rol

16.00
roti rol

19.30
bak Indonesisch (veel rijst, kip en wat groenten)



Als ik nou niet gereefeed ben weet ik het ook niet meer :o


Nog wel een leuk verhaaltje uit de patatzaak.

Ik zat daar rustig op een bankje te wachten op mijn bestelling. Links van me zat een vrouw, ook te wachten op haar bestelling. Ze zei steeds dat kan toch niet, en hoe durft hij. Maar ik zat meer in me telefoon dan dat ik om me heen keek. Tot ik in een keer bekende woorden langs hoorde komen als tering lijer en rot toch op en dat soort dingen. Ik keek voor me, stonden daar aan de balie een oudere man, met een jonger jongetje naast hem van ik denk een jaar of 19. Ik dacht eerst dat ze bij elkaar hoorde, en hij niet van zijn vader kreeg wat hij wilde hebben ofzo. Die vent bleef maar vriendelijk naar dat jongetje lachen terwijl die steeds gekker begon te doen. Uiteindelijk begon dat jongetje die vent een paar keer te trappen tegen zijn schenen aan.
Ik zat er een beetje dubbel naar te kijken, want ik heb zelf thuis een broertje die ook wel vaker zo tegen mijn vader tekeer is gegaan. Er schoot me dus ook niet echt te binnen om die vent te helpen want ik vond het bijzonder te zien dat het bij andere families ook zo kon gaan.
Uiteindelijk porde die mevrouw naast me in mijn arm en zei, spring er eens tussen joh, hou die jongen tegen.
Ik kon dus niet blijven zitten, en heb die jongen van voor bij zijn shirt gepakt, en heb hem richting de deur getild. Hij stonk zwaar naar de drank, en volgens mij zat hij ook onder de drugs. Uit het niets gaf hij me een klap in mijn gezicht, het was een beetje een zielig klapje, zo'n klapje van, ik wil wel slaan maar is het wel zo verstandig? Achja, ik doe het toch maar.
fijn, ik had dus een klap in mijn gezicht gehad, waardoor ik uit reactie hem vol op zijn harses sloeg. Zijn ogen tolde, en hij keek even heel vaag uit zijn ogen. Hij bleef uiteindelijk wel staan, wat me eigenlijk verbaasde haha. Op dat moment pakte ik hem weer vast en met een heupworp legde ik hem op zijn rug. Andere mensen doken er gelukkig ook op, dus hoefde hem niet alleen in bedwang te houden. Op de grond lag hij als een gek te trillen, ik wist niet of het door de adrenaline kwam of door de klap tegen zijn hoofd.
Ik heb hem toen maar even los gelaten en ben naar buiten gegaan om af te koelen.
Uiteindelijk na een paar minuten begon ik ook te trillen op mijn benen, maar volgens mij viel dat niet zo op. Had een behoorlijke stoot adrenaline wat er uit moest haha. Het was alleen niet zo erg als bij die kerel op de grond ghehe.

Wat een gedoe allemaal voor een patatje :)
 
Laatst bewerkt:
Ik zal deze contest niet winnen, dat weet ik zeker. Maar trots kan ik als ik zo terug kijk wel heel erg zijn.
Ik heb nu 2 foto's naast elkaar gezet. Een van eind september 2012, en de ander van gister, mid juli 2013.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Dit is mijn progressie van 10 maanden.
Van 117kg, naar gister gemeten, net geen 107kg. Ik ben in 10 maanden dus meer dan 10kg kwijt geraakt. Ik denk dat ik hier ongelofelijk trots op kan zijn als ik zie wat een groot verschil aan vet dit is geweest.

Ik ga me na deze zomer richten op volgend jaar. Ik ga bulken, heel clean, want ik wil nooit meer zo vet worden als dat ik 10 maanden geleden was.
Ik wil mijn schouders voller hebben, evenals mijn triceps, mijn kuiten mogen groter en voor de rest kan natuurlijk alles wel iets voller. Maar ik ga de nadruk vooral op de vorige genoemde drie leggen.
 
Zou je voor mij ook even een patatje willen halen...:rolleyes:


Maar de tering! Je bent echt wel bruut groot! Sinds september echt een super progressie en denk dat je je zelf zeker niet moet onderschatten!:thumbs:
 
Zou je voor mij ook even een patatje willen halen...:rolleyes:


Maar de tering! Je bent echt wel bruut groot! Sinds september echt een super progressie en denk dat je je zelf zeker niet moet onderschatten!:thumbs:

Haha, even geen patatshop meer voor mij :D

Bedankt bro :) Maar ik krijg die sixpack er helaas niet op. Denk dat dit wel een van de vereisten is voor het winnen van de contest :P Als ik me handen op me hoofd doe voor de abb pose dan zie je ze wel redelijk. Maar in andere poses echt niet.
 
Back
Naar boven