AndroidHealthClinic

Contest Log JoertjuH

Succes met de cut/contest, de massa heb je i.i.g. nu nog goed doorzetten en dan kun je hoog eindigen.
Idd je voeding ziet er redelijk keto uit (op de pannenkoeken & dextro na) , welke type "dieet" volg je of heb je een eigen theorie qua voeding ?

succes met de compo.

• Topic Starter Topic Starter

Flink spiermassa erop, succes met cutten

Netjes man, ik volg je!
Vind vooral je onderarmen er nice uit zien met die aders tijdens het posen.

Bedankt!

Aderen ben ik ook wel blij mee :P

Abbo

Buiten die pannenkoeken geen carbs? Is dat je post workout meal?

Ziet er behoorlijk beestig uit..zowel het filmpje, de foto als de training!

Het verbaast me alleen wel dat je post workout haast geen carbs neemt! Heb je hier een reden voor?

Succes met de cut/contest, de massa heb je i.i.g. nu nog goed doorzetten en dan kun je hoog eindigen.
Idd je voeding ziet er redelijk keto uit (op de pannenkoeken & dextro na) , welke type "dieet" volg je of heb je een eigen theorie qua voeding ?

Pannenkoeken eet ik als ontbijt omdat het me in de ochtend meer energie geeft, die ik eigenlijk de rest van de dag door ook goed voel.
Verder probeer ik mijn carbs zo laag mogelijk te houden omdat dit me behoorlijk goed heeft geholpen in de periode dat ik van 25% naar 15% ben gegaan.

Ik heb ooit keto geprobeerd, en dit is er eigenlijk van over gebleven. Voelde me prettiger met iets meer carbs.

Als jullie denken dat het beter kan dan hoor ik het graag!

qua voeding krijg ik trouwens ook steeds meer het idee dat het niet zo veel uit maakt hoe of wat je eet, als je maar genoeg eet.
Keto, Intermitted Fasting, low carb noem het allemaal maar op.

Keto laat zien dat je het zonder carbs kan. Intermitted Fasting laat zien dat het niet uit maakt wanneer je eet als je maar genoeg eet. Low carbs laat zien dat je het met een beetje carbs ook voor elkaar krijgt.
Dan zijn er ook nog de normale 30 - 50 - 20 verhoudingen waar het ook allemaal goed mee gaat.
Maakt het nog wel uit hoe je eet?

Of kijk ik nu met een waas voor mijn ogen?

Laatst bewerkt:
Om droog te worden is alles wat je nodig hebt inderdaad een calorie dificit. De jaren 80-90 en 2000 hypes zijn voorbij. Welkom bij de huidige IIFYM, IF, en keto wereld. (overigens doe ik IF BULK en eet ik 600gr carb 5 dagen per week zonder moeite)

Succes met je contest log buffel. Ik blijf volgen.

Persoonlijk heb ik wel vaak gelezen dat carbs een must zijn post-workout, maar ik heb het wiel ook niet uitgevonden.

Weet niet hoe anderen hier over denken.

Om droog te worden is alles wat je nodig hebt inderdaad een calorie dificit. De jaren 80-90 en 2000 hypes zijn voorbij. Welkom bij de huidige IIFYM, IF, en keto wereld. (overigens doe ik IF BULK en eet ik 600gr carb 5 dagen per week zonder moeite)

Succes met je contest log buffel. Ik blijf volgen.

Bedankt voor dit bericht! Was even bang dat ik het totaal verkeerd zag haha.
Wat is jou reden om bij if te blijven en niet gewoon boven onderoud te eten voor een bulk?

Persoonlijk heb ik wel vaak gelezen dat carbs een must zijn post-workout, maar ik heb het wiel ook niet uitgevonden.

Weet niet hoe anderen hier over denken.

Ik weet wel dat jay cutler ook meteen na zijn training een bord carbs naar binnen werkt.
Is het nemen van carbs na een training niet bedoeld om eiwitten sneller in de spieren te krijgen?
In dat geval zou een dextro toch genoeg moeten zijn.. Waarom zou ik daar in een cutn og een bord rijst bij moeten doen?

Succes man! Leuk log word dit gok ik zomaar :D

ik zou persoonlijk wat meer carbs er in gooien, voor mij zou dit moeilijk vol te houden zijn :P

ik zou persoonlijk wat meer carbs er in gooien, voor mij zou dit moeilijk vol te houden zijn :P

Dit wou ik ook net zeggen. Ik zou de carbs later pas beginnen te minderen. Het is nog lang tot 1 augustus ^^

Ik heb ook nog veel vet te verliezen als ik kijk naar de andere deelnemers.
Over een maandje of 1,5 gooi ik er een week tussen waarin ik me weer even vol gooi. Daarna ga ik weer verder waar ik gebleven was.

Ik ben niet moe en ik train gewoon lekker. Ik mis die carbs dus eigenlijk niet.

Vanmorgen na het ontbijt ben ik sinds lange tijd weer eens met een paar vrienden naar een paintball baan gegaan. Heb er veel gerend en gekke sprongen gemaakt, wat ik maar zie als cardio voor de dag. Heb me in ieder geval de t*fus gezweet ghehe.

Daarna een bak kip weg gewerkt en mijn pwo om vervolgens rug en buik te trainen.

Rug:

chin-ups bodyweight:
10x
8x
6x
6x

Lat pulldowns:

10 x 70kg
10 x 80kg
10 x 75kg
10 x 70kg

Bend over row:

10 x 50kg
10 x 70kg
10 x 90kg
7 x 100kg

Row machine voor bovenkant rug plate loaded:

15 x 40kg (per kant)
10 x 60kg (per kant)
12 x 60kg (per kant)
10 x 60kg (per kant)

Cable pullovers:

10 x 30kg
10 x 30kg
10 x 25kg
10 x 20kg

Abbs

Machine crunch:

20 x 75kg
15 x 85kg
9 x 90kg

Dumbbell side bend:

12 x 36kg
12 x 36kg
12 x 36kg

Decline crunches:

4 x tot failure

Een foto van rug gemaakt voordat ik ging trainen.

6pz5t1.jpg

Laatst bewerkt:
Lekkere training en dikke schouders zeg. Je back lijkt wel een stuk beter dan je front maar komt ook door de belichting denk ik

Lekkere training en dikke schouders zeg. Je back lijkt wel een stuk beter dan je front maar komt ook door de belichting denk ik

Thanks man!
Schouders vind ik bij mij maar een rare spiergroep. Als ik een Back double bicep doe zijn ze inderdaad goed vol. Maar zodra ik ontspannen sta en van de zijkant in de spiegel kijk vind ik het een van mijn minste spiergroepen.

Heb zelf het idee dat mijn front er een stuk minder uit ziet omdat dit de plek is waar bij mij al het vet zit.
Heb vet rond me chest, en vooral veel op mijn buik en middel.

Nice back dubble biceps!

Thanks brah!

Chest:

Incline dumbbell press

15 x 30kg
12 x 36kg
10 x 36kg
8 x 36kg

Dumbbell fly's

10 x 22kg
10 x 22kg
10 x 20kg
10 x 20kg

Dumbbell bench press

10 x 26kg
10 x 26kg
9 x 28kg

Cable crossovers

12 x 17,5kg
10 x 20kg
10 x 17,5kg
8 x 17,5kg
12 x 15kg
10 x 15kg
10 x 15kg

Rear delts:

Rear delt raises

12 x 16kg
12 x 16kg
12 x 16kg
12 x 16kg

Reverse fly's

7 x 15 x 8kg

Daarna nog even 40 min op de gayslide gestaan op niveau 10. Niet te zwaar maar lekker rustig om weer even te wennen aan de lange sta :)
Heb geprobeerd van de gym naar huis te rennen. Het begon goed, maar daarna voelde ik al snel weer mijn blessure aan beide schenen op komen. Dat ga ik dus niet meer doen.

Die back double bicep pose is echt sick!

Ik zit zelf ook gewoon laag in carbs, maar ga daar juist heerlijk op merk ik nu.
Neem wel post workout zo'n 75-100gr carbs in me homemade chocolate milk.

Die back double bicep pose is echt sick!

Ik zit zelf ook gewoon laag in carbs, maar ga daar juist heerlijk op merk ik nu.
Neem wel post workout zo'n 75-100gr carbs in me homemade chocolate milk.

Haha dankje :D
Waar bestaan die carbs uit? En wat voor effect heeft het op jou? Merk je echt dat je meteen weer veel energie hebt ofzo?

Haha dankje :D
Waar bestaan die carbs uit? En wat voor effect heeft het op jou? Merk je echt dat je meteen weer veel energie hebt ofzo?

Zo'n 50gr dextrose en nog de carbs uit een liter volle melk.
Nou voel me echt 30min na de training weer vol energie, ook vandaag na een zware sessie van 2 uur...
Terwijl ik voor de training dan al 18uur niks had gegeten...
Daarnaast ben ik echt nu al droger dan ooit en dat met nog zo'n 2,5 à 3 maanden te gaan ;)

Terug
Naar boven