Vortexx029
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 264
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Netjes man, ik volg je!
Vind vooral je onderarmen er nice uit zien met die aders tijdens het posen.

Abbo
Buiten die pannenkoeken geen carbs? Is dat je post workout meal?
Ziet er behoorlijk beestig uit..zowel het filmpje, de foto als de training!
Het verbaast me alleen wel dat je post workout haast geen carbs neemt! Heb je hier een reden voor?
Succes met de cut/contest, de massa heb je i.i.g. nu nog goed doorzetten en dan kun je hoog eindigen.
Idd je voeding ziet er redelijk keto uit (op de pannenkoeken & dextro na) , welke type "dieet" volg je of heb je een eigen theorie qua voeding ?
Om droog te worden is alles wat je nodig hebt inderdaad een calorie dificit. De jaren 80-90 en 2000 hypes zijn voorbij. Welkom bij de huidige IIFYM, IF, en keto wereld. (overigens doe ik IF BULK en eet ik 600gr carb 5 dagen per week zonder moeite)
Succes met je contest log buffel. Ik blijf volgen.
Persoonlijk heb ik wel vaak gelezen dat carbs een must zijn post-workout, maar ik heb het wiel ook niet uitgevonden.
Weet niet hoe anderen hier over denken.
ik zou persoonlijk wat meer carbs er in gooien, voor mij zou dit moeilijk vol te houden zijn![]()
ik zou persoonlijk wat meer carbs er in gooien, voor mij zou dit moeilijk vol te houden zijn![]()
Dit wou ik ook net zeggen. Ik zou de carbs later pas beginnen te minderen. Het is nog lang tot 1 augustus ^^
Lekkere training en dikke schouders zeg. Je back lijkt wel een stuk beter dan je front maar komt ook door de belichting denk ik

Die back double bicep pose is echt sick!
Ik zit zelf ook gewoon laag in carbs, maar ga daar juist heerlijk op merk ik nu.
Neem wel post workout zo'n 75-100gr carbs in me homemade chocolate milk.

Haha dankje
Waar bestaan die carbs uit? En wat voor effect heeft het op jou? Merk je echt dat je meteen weer veel energie hebt ofzo?