MuscleMeat

Contest Log JoertjuH

Kanonnen dike schouders man! Mooie back double biceps!:thumbs:

Wat ook een optie is, is een cycle doen van bijvoorbeeld 2-3 weken cut en 1 week clean bulk, zo gaat het ook hard en hou je het langer vol :-)

gave log man, je staat er ook erg goed bij, kom hier zeker nog vaker kijken

• Topic Starter Topic Starter
Zo'n 50gr dextrose en nog de carbs uit een liter volle melk.
Nou voel me echt 30min na de training weer vol energie, ook vandaag na een zware sessie van 2 uur...
Terwijl ik voor de training dan al 18uur niks had gegeten...
Daarnaast ben ik echt nu al droger dan ooit en dat met nog zo'n 2,5 à 3 maanden te gaan ;)

In jouw situatie snap ik het helemaal dat je na een training veel carbs naar binnen werkt. Ik train altijd savonds en vind het juist lekker mocht ik minder energie hebben. Ik ga dan toch niet veel later slapen.
Wel knap man, ik doe het je niet na zo'n halve dag niet eten haha. Ben benieuwd hoe je er over 3 maanden uit ziet!

Wat ook een optie is, is een cycle doen van bijvoorbeeld 2-3 weken cut en 1 week clean bulk, zo gaat het ook hard en hou je het langer vol :-)

Dat zou ook kunnen inderdaad! Ik doe op dit moment 6 dagen in de week cutten, en 1 dag bulken :P met pizza's hamburgers en nog meer bulk materiaal haha.

Kanonnen dikke schouders man! Mooie back double biceps!:thumbs:

gave log man, je staat er ook erg goed bij, kom hier zeker nog vaker kijken

Vind ik leuk om te horen! bedankt mannen

Prima motivatie! *the sunlight hurts my eyes...*

Gister nogal druk gehad dus geen tijd om deze training er op te knallen. Smorgens 1,5 uur op de motor gezeten, daarna gegeten, pwo genomen en naar de gym gegaan.

Triceps

Close grip bench pres

15 x 50kg
10 x 70kg
10 x 70kg
10 x 70kg

Skull crushers

12 x 20kg (exclusief gewicht ez bar)
10 x 20kg
11 x 20kg
10 x 20kg

Dips bodyweight

15x
12x
9x

1 arm cable extension

12 x 5kg
15 x 5kg
15 x 5kg
15 x 5kg

Hamstrings

Stiff leg deadlift

12 x 70kg
10 x 110kg
10 x 120kg
8 x 120kg

seated leg curls

10 x 70kg
10 x 65kg
10 x 65kg
10 x 65kg
10 x 65kg
10 x 65kg
10 x 60kg

Biceps

Hammer curls

12 x 22kg
10 x 22kg
10 x 22kg
8 x 22kg

Wide grip barbell curs af gewisseld met inclinde dumbbell curls

12 x 30kg barbell
-12 x 8kg dumbbell
12 x 30kg barbell
-12 x 8kg dumbbell
10 x 30kg barbell

Heb me niet de hele dag aan mijn eetschema gehouden. Savond met mijn vriendin naar een sushi restaurant gegaan waar ik me helemaal vol gegeten heb. Lekkahh

Vandaag lekker junken en meer carbs dan normaal. Maandag weer strak aan mijn dieet.

---------- Post toegevoegd 12 May 2013 om 10:54 ----------

Oja, ook nog even een foto in de beginpost geplaatst van hoe ik op mijn dikst was. Dit was vorig jaar september dus.

mooie stiffies, ik volg!

Anderhalf uur op de motor door dat pleurisweer en dan nog kunnen trainen? Zet je mooi nog een goede training neer. En die progressie is echt huge. Van skinny naar fat en straks ripped. Gaat de goede kant op

Goede progressie al sinds september!:thumbs:

Hopelijk kun je dat zo voortzetten!:D

Leuk welkom!

Anderhalf uur op de motor door dat pleurisweer en dan nog kunnen trainen? Zet je mooi nog een goede training neer. En die progressie is echt huge. Van skinny naar fat en straks ripped. Gaat de goede kant op

Dan heb ik alles wel gehad haha, bedankt ;)

Goede progressie al sinds september!:thumbs:

Hopelijk kun je dat zo voortzetten!:D

Ik doe mijn best thanks!

Afgelopen 2 dagen bezig geweest met een bouwpakket en dit is het resultaat:

2krihz.jpg

Eindelijk een bbq om mijn kip te grillen :D Iemand ervaring met kruiden of manieren van grillen?
Ik heb er eigenlijk geen verstand van :P maar ga wel wat dingen uit proberen deze zomer.

Voel me wel weer dik na vandaag. Heb een half stokbrood met gebakken ei op, een stuk appaltaart en 2,5 pizza :P

Gelukkig voor de aankomende dagen weer normaal eten

layhw.jpg

Maak je altijd op zondag al je eten voor de gehele week klaar? Of voor hoeveel dagen is het bovenstaande?

Prijs van dat bouwpakketje? ^^

Maak je altijd op zondag al je eten voor de gehele week klaar? Of voor hoeveel dagen is het bovenstaande?

Die foto met bakjes is ongeveer voor 3 dagen. Woensdags maak ik altijd voor donderdag en vrijdag klaar.

Prijs van dat bouwpakketje? ^^

Heeft me 320€ gekost. Moet er alleen nog een gasfles bij kopen ghehe. Die wilde ik gister bij de makro halen, stonden er allemaal mooie bbq's voor nog minder.. shiiit
Maarja, dit schijnt wel een goeie te zijn.

Training van vandaag is helaas niet door gegaan. Heeft te veel tijd in werkgezeten vandaag, dus moet deze training op een ander moment in zien te halen.
Morgen ochtend begin ik in ieder geval met cardio op een lege maag. Daarna wat eten en bij komen om vervolgens weer naar de gym te gaan voor een schouder workout. Ik zal mijn rustdag van woensdag voor mijn quads gebruiken.

Om half 10 stond ik op de gayslide. Heb 45 min op lvl 12 gedaan. Voelde goed, na een paar minuten trok het honger gevoel gelukkig weg.
Straks schouders trainen, vind ik leuk :)

Training ging niet echt lekker. Had voor vandaag geen pannenkoeken en merk meteen dat ik niet helemaal fit ben. Zal morgen ook wel zwaar worden aangezien ik zonder me pannenkoekjes benen moet gaan trainen.

Schouders

Militairy press

12 x 60kg
9 x 80kg
7 x 80kg
10 x 60kg

Reverse grip barbell front raises

10 x 30kg
10 x 30kg
10 x 30kg

Seated side raises

12 x 14kg
12 x 14kg
10 x 14kg
10 x 14kg

1 arm incline side raises

10 x 6kg
10 x 4kg
12 x 4kg
12 x 4kg

Kan even niet op de naam van de volgende oefening komen.. Met een bar, staand, zo dicht mogelijk langs je lichaam omhoog trekken.
Ik pak deze altijd behoorlijk breed zodat de middelste schouder kop goed aan gesproken wordt.

20 x 30kg
12 x 30kg
10 x 30kg
10 x 30kg

Calves

Standing calve raises in smith

12 x 80kg
12 x 80kg
12 x 100kg
10 x 110kg

half seated calve raises

15 x 80kg
15 x 80kg
15 x 80kg
15 x 80kg

Kuiten heb ik een beetje afgeraffeld. Ik had namelijk niet veel tijd omdat ik weer snel terug moest naar werk. Had eigenlijk nog een oefening willen doen. Misschien dat ik ergens deze week nog een keer kuiten er bij pak.

Waarom geen pannekoeken? Training ziet er wel aardig uit nog hoor, sterke mp ook.

Upright rows bedoel je?

Upright rows dat waren ze ja!

Ik had geen beslag meer afgelopen zondag, en het was te laat om nog naar de supermarkt te gaan.. Heb dus besloten er 2 koolhydraat loze dagen van te maken. Bevalt me niet zo goed moet ik zeggen :P was totaal niet fit, en de oefeningen voelde niet zoals normaal. Wel grappig dat ik door zo'n kleine toevoeging aan mijn eetschema me totaal anders kan voelen.
Komt er natuurlijk ook bij dat ik vanmorgen al 45 min op de gayslides heb gestaan.

Maar overmorgen gewoon weer mijn pannenkoekjes :)

Laatst bewerkt:
Zijn toch genoeg vervangers voor die pannekoeken? Ik moet er niet aan denken om geen carbs te eten. Als ik zo nog meer in kcals moet verlagen gaan alle vetten er uit zodat ik nog genoeg carbs kan eten. Ik ben zonder carbs ook hele dag moe

Terug
Naar boven