- Waardering
- 401
- Lengte
- 1m95
- Massa
- 116kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nog een speciaal (lees: extra eiwitrijk) recept voor je pannenkoeken?Klopt, zou brood kunnen eten. Of Brinta in een shake beker. Maar dat ben ik een beetje zat. Vind mijn pannenkoeken geweldig! Kan niet meer zonder haha
Nog een speciaal (lees: extra eiwitrijk) recept voor je pannenkoeken?

Klinkt goed!Speciaal niet echt..
Ik pak altijd tussen de 30 en 50g havermout. Daar doe ik 2 scheppen whey bij en een eitje er door heen. Daarna met almond melk roerend bij schenken tot het de juiste dikte heeft. Daarna nog wat caneel poeder door het beslag of later over de pannenkoek.
Vooral almond melk vind ik een belangrijke, die geeft er een wat zoete smaak er aan.
Kan eventueel wel met foto's laten zien hoe het moet. of een filmpje als daar interesse voor is.

Altijd balen als je social/worklife je trainingen in de weg zitten..Trainen zit er vandaag ook al weer niet in. Wat een k*t week. vandaag mijn laatste avonddienst, dus vanaf morgen kan ik weer gewoon normaal trainen.
Ik laat quads en rug voor deze week maar even voor wat het is. Ga het toch niet meer redden ze allebei in te halen.

Bedankt
Haha, zal voor de leuk is meten. Vind me benen zelf erg klein in ieder geval![]()
Edit: Been omtrek: 67cm
Weet niet wat een beetje een normale maat is.. Pas broekmaat 36/36 soms wel soms niet.

![]()
Mag natuurlijk altijd groter
Waar haal je stretch broeken dan? Is dat niet voor zwangere vrouwen?![]()

Koop altijd mijn broeken bij de J&J maar nog nooit tegen gekomen eigenlijk. Zal zo'n ding eens passen als ik er een zie.