XXL Nutrition

Contest Log JoertjuH

• Topic Starter Topic Starter
Klopt, zou brood kunnen eten. Of Brinta in een shake beker. Maar dat ben ik een beetje zat. Vind mijn pannenkoeken geweldig! Kan niet meer zonder haha

Nog een speciaal (lees: extra eiwitrijk) recept voor je pannenkoeken?

Speciaal niet echt..
Ik pak altijd tussen de 30 en 50g havermout. Daar doe ik 2 scheppen whey bij en een eitje er door heen. Daarna met almond melk roerend bij schenken tot het de juiste dikte heeft. Daarna nog wat caneel poeder door het beslag of later over de pannenkoek.
Vooral almond melk vind ik een belangrijke, die geeft er een wat zoete smaak er aan.

Kan eventueel wel met foto's laten zien hoe het moet. of een filmpje als daar interesse voor is.

Gister wilde ik eigenlijk mijn quads trainen. Helaas is dit er niet van gekomen omdat ik voor een andere auto ging kijken. Daarna naar de albertheijn en de rest van de avond heb ik weer in de keuken gestaan om mijn bakjes te vullen.
Dat is het enige wat ik niet leuk vind om te doen. Telkens maar weer dat uren lange koken. Maarja, het hoort er eenmaal bij. En het werpt zijn vruchten af :)

Vanmorgen weer 40 min op nuchtere maag op de gayslide gestaan. Net een foto'tje gemaakt:

2z9mx3d.jpg

Laatst bewerkt:
Speciaal niet echt..
Ik pak altijd tussen de 30 en 50g havermout. Daar doe ik 2 scheppen whey bij en een eitje er door heen. Daarna met almond melk roerend bij schenken tot het de juiste dikte heeft. Daarna nog wat caneel poeder door het beslag of later over de pannenkoek.
Vooral almond melk vind ik een belangrijke, die geeft er een wat zoete smaak er aan.

Kan eventueel wel met foto's laten zien hoe het moet. of een filmpje als daar interesse voor is.
Klinkt goed!:thumbs:

Foto ziet er ook goed uit! Krijg er alleen nek kramp van! Je staat net als een hoop al aardig droog met goede massa!:eek:

Hee wat gek, zie nu pas dat hij een kwartslag gedraaid is.. Had hem via mijn telefoon geupload, daar staat hij gewoon recht. Zal hem aan het eind van de dag op mijn laptop even draaien. Kijkt inderdaad wat makkelijker haha.

Trainen zit er vandaag ook al weer niet in. Wat een k*t week. vandaag mijn laatste avonddienst, dus vanaf morgen kan ik weer gewoon normaal trainen.
Ik laat quads en rug voor deze week maar even voor wat het is. Ga het toch niet meer redden ze allebei in te halen.

Trainen zit er vandaag ook al weer niet in. Wat een k*t week. vandaag mijn laatste avonddienst, dus vanaf morgen kan ik weer gewoon normaal trainen.
Ik laat quads en rug voor deze week maar even voor wat het is. Ga het toch niet meer redden ze allebei in te halen.
Altijd balen als je social/worklife je trainingen in de weg zitten..:o

Ik moest me vandaag bij de medische dienst laten testen voor werk. ze hebben daar mijn lengte op genomen wat langer blijkt te zijn dan ik altijd heb gedacht. ik ben dus 1.95m ipv 1.92 . Dit betekend dat ik weer zwaarder moet worden van mezelf. maar dat doe ik wel na deze cut.

Eindelijk weer gymmen!

Chest

Bankdrukken

15 x 50kg
12 x 70kg
7 x 90kg
3 x 100kg
15 x 50kg heel langzaam

Incline fly's

10 x 24kg
10 x 26kg
8 x 26kg
8 x 26kg

Incline press heel langzaam laten zakken en dan met volle spannig op spier weer omhoog.

15 x 50kg
12 x 50kg
10 x 50kg
10 x 50kg

Wide chestpress plate loaded

12 x 40kg per arn
10 x 50kg per arm

Cable fly's

15 x 15kg
10 x 20kg
12 x 17,5kg

Rear delts

Seates bend over side raises

15 x 16kg
12 x 18kg
12 x 18kg
10 x 18kg

Reverse fly's

20 x 6kg
20 x 6kg
20 x 6kg
20 x 6kg

Lekkere training hoor!
Ben benieuwd hoe het gaat vorderen met de cut voor je!
Heb je trouwens enorme poten, aangezien je nu 110kg weegt :eek:
Niet dat ik je nu klein noem hoor, maar bij dat soort gewichten heb ik altijd mega monsters in me hoofd zitten :P

Bedankt :)

Haha, zal voor de leuk is meten. Vind me benen zelf erg klein in ieder geval :(

Edit: Been omtrek: 67cm

Weet niet wat een beetje een normale maat is.. Pas broekmaat 36/36 soms wel soms niet.

Laatst bewerkt:
Bedankt :)

Haha, zal voor de leuk is meten. Vind me benen zelf erg klein in ieder geval :(

Edit: Been omtrek: 67cm

Weet niet wat een beetje een normale maat is.. Pas broekmaat 36/36 soms wel soms niet.

Okee nou scheelt dat je 36/36 hebt!
Maar 67cm lijkt me wel goed netjes hoor!

Moet zelf 64cm in 32/32 proppen hehehe
Gelukkig bestaan er broeken met stretch!! THANK GOD :D

28k3srn.jpg

Mag natuurlijk altijd groter :D
Waar haal je stretch broeken dan? Is dat niet voor zwangere vrouwen? :P

28k3srn.jpg

Mag natuurlijk altijd groter :D
Waar haal je stretch broeken dan? Is dat niet voor zwangere vrouwen? :P

Hehehe kun je in elke winkel krijgen (men at work, h&m, sting, jack'n'jones, score etc...)
Vaak is het gewoon een jeans, maar in de stof zit dan net wat stretch
Ik vind het echt heerlijk zitten en mooie plus is dat je mooi vorm van je quads kan showen hehehe ;)

Koop altijd mijn broeken bij de J&J maar nog nooit tegen gekomen eigenlijk. Zal zo'n ding eens passen als ik er een zie.

skinny (fit) jeans skip ik altijd meteen al. Die pas ik echt nooit.

Hugo Boss heeft ook aardige broeken met stretch, voor mij eigenlijk het enige wat nog goed zit en er normaal uitziet. En scheurt niet zo snel kapot.
Bitches mirrin squatreet in strechbroek

Maar daar betaal je 150 euro voor zeker?

130 meestal, maar je moet dan gewoon wachten op uitverkoop dan koop je ze voor 100 ofzo

Terug
Naar boven