Fitness Seller

Johan's log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
voor iemand met 500+ toch maar lage gewichten hoor, no offence.

En squat na leg extensions.. dude! lol

• Topic Starter Topic Starter
Vind ik zelf ook, daarom voor triceps gewoon 3 knal oefeningen geen gezeur met 1 db overhead extensions en 1 arm cable pushdown en die shit gwn knallen, alleen die gewichten nog omhoog en dan komt alles goed, geef me 6 weken :)

Tja.. benen waren gebleseerd en was niet eens van plan te gaan squaten of nou ja licht iig na de ext. etc.

joo vriend.. hehe houd nou es een keertje iets ipv om de 2 weken alles om te gooien:)
je bent er heel erg mee bezig, dat is aan 1 kant goed, maar jij hebt zoiets van, het gaat 1 week ff k*t, en je gooit alles om:) geef het ff een kans bro:)

maar ik vind het ook raar met jouw stats, dat je nu wat minder gewicht aan kan. maar zet op, zit vooral denk ik tussen je oren.

do it!

Thnx bro, zit tusse me ore misschien maja moet het toch zelf doen.. kan nog zat verbeterd worden aan mijn trainingen opzich.

Tja om de week omgooien, ik verander veel omdat ik denk dat dat gene wat ik dan weer wil gaan doen beter is.
Bij mijn 1e schema dit log had ik geen goede hoop hoewel, de gedachte van de rust was wat ik zocht, maar het gewoon teveel was voor 1 dag waarop ik heb gezegd dit is niets voor mij.

Nu train ik voorlopig 5 dagen en ga ik niet zeggen dat dit niet werkt, ik ga mijn best doen om te zorgen dat dit perfect werkt en mocht het niet werken heeft het niet aan mij gelegen, maar dat sluit ik uit. Kwa voeding ga ik misschien ook nog een truc uithalen (1 maaltijd meer) wat geen overbodige luxe is imo. En misschien nog wat anders ik ga me er ff verder in verdiepen. En dan gaan met die banaan, want het moet erin zitten! :D

Zo ik heb besloten te gaan cutten.
Ik begin daar serieus mee 1 januari 2007 en ga dat zo'n 8-10 weken volhouden ik wil rond de 8% uitkomen minder mag, meer niet.
Nu zit ik op zo'n 15% en vind dat mijn lichaam niet toont zo, elke keer kijk ik weer naar die buik etc. en noem ik mezelf dik.
Het word dus tijd om voor de eerste keer te gaan cutten, ik ga me daar de komende dagen/weken dus inverdiepen.
Net alvast enkele kilo's koolvis gehaald, dus om mijn moeder niet hoger in de kosten te jagen!!

Zometeen weer trainen na 4 dagen, denk dat het borst rug word :)

Best ambitieus, van 15 naar 8 procent in 8-10 weken, maar niet onmogelijk.

Ik ga ervoor, bedankt voor je reactie.

veel succes met je cut man! hoelang ga je dan wachten tot de volgende bulk?

Thnx! Ik weet nog niet ik verander elke dag zowat dus.. :roflol:

Maar zoals er nu tegen aan kijk wil ik niet meer boven de 12% uit, altijd gewoon in shape om het zo maar te zeggen.
Ik ging niet zwemmen omdat ik me niet in shape vond.
Dat wil ik niet meer!

Das een stomme reden om niet te gaan zwemmen :) schrik om uitgelachen te worden door drijvende tandenstokers ofzo? :D

:roflol:

het is maar goed dat jij niet in het kabinet zit vriend:D
en van dat zwemmen tjah, je hoeft je toch niet te schamen tussen al die ectos en dikke mensen?

maar suc6 met je cut, maar ik denk dat ik je morgen al succes moet wensen met je bulk ofzo:P

Das een stomme reden om niet te gaan zwemmen :) schrik om uitgelachen te worden door drijvende tandenstokers ofzo? :D

Haha nou kweet niet lichaam moet in shape zijn dan voel ik me goed! ;)

maar suc6 met je cut, maar ik denk dat ik je morgen al succes moet wensen met je bulk ofzo:P

:roflol: Kan goed bro, ik was al benieuwd naar je reactie en die :roflol: had ik wel verwacht ook haha thnx verder.

Training van vandaag:

Alles superset.

Incline bp:

15x30
11x60
6x65
8x60
8x60

Chin up:

9x yeah
7x
6x
5x

Incline db press:

15x16
12x20
10x22
8x24

0--0 Pulldown:

4x12x55

Chest press:

3sets 12-15

V bar pulldown:

3 sets 12

Cable flyes:

3sets 12-15

Low row:

3sets 12-15

Het was echt zwaar vandaag, zieke pomp in onderarmen bij de eerste oefening al.
Borst was ook best vol.
Komt waarschijnlijk door die Product X.

Goeie training, mooi volume !

lekkere training keep on pumpin;)

Niets lekker! K*t trainingen :treuren:

Vandaag ook:

Opwarmen

Squat:

15x50
12x80
10x90
10x100

Leg ext.:

4sets tot 12x80

Leg curl:

4sets tot 12x85

Leg press:

1 set :roflol:

Calve raise:

halve set :roflol:

Mooie training :roflol: :thumbs:

je squat is toch al een lekker gewicht hoor!
Hoe komt het dat je leg press en calve raise maar 1 of 0.5 keer hebt kunnen doen? Pijn, krampen, leeg in de benen,... ???

je squat is toch al een lekker gewicht hoor!
Hoe komt het dat je leg press en calve raise maar 1 of 0.5 keer hebt kunnen doen? Pijn, krampen, leeg in de benen,... ???

Is niet lekker, ik pakte een half jaar geleden 8x130 en nu 10x100 deze waren ook niet zo diep.

Waarom niet gedaan motivatie.. geen zin om zwaar te trainen.

Misschien had grijpwijk gelijk december is geen maand om te trainen ;)

Misschien had grijpwijk gelijk december is geen maand om te trainen ;)

Daar ben ik het niet mee eens hoor! Ik vind de zomer juist minder goed om te trainen omdat het dan zo versuffend warm is... Tijdens de winter (zelfs december) heb ik het beeld van het strand en de zwembaden tijdens de zomer voor m'n ogen en das mijn motivatie om juist nu hard te trainen zodat ik dàn het verschil kan maken!

Hint: hang een poster van hete wijven in bikini op een strand omhoog in je fitness! En beeld jezelfs als slapjanus ertussen of als bink... Je motivatie zal plots véél hoger zijn :D

johan is een ecto

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven