Fitness Seller

Johan's log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Johan,
Ik zou als ik jou was minder trainen. Je volume is heel erg hoog maar dat gaat ten koste van je intensiteit en dat is nu juist wat belangrijk is. Doe minder setjes met meer gewicht, spaar je voor die ene echte set die juist nodig is om te groeien. Ik zie je wel eens te keer gaan in de sportschool, en als ik weg ga ben je nog met dezelfde spiergroep bezig. Kort en intensief, dat is wat je in je hoofd moet houden! Dan zit je zo weer met je oude gewichten te stoeien en heb je nog massa aangezet ook! Hoe ga je je dieet aanpakken? Toch niet crashen of laag in je koolhydraten want dat gaat ten koste van je massa en je trainingen. Heb nog wel wat goeie tips voor je, als je ze wilt dan weet je me te vinden.

Zie je op de sportschool!

Groetjes Rene

• Topic Starter Topic Starter
Ik vind de zomer juist minder goed om te trainen omdat het dan zo versuffend warm is...

Hint: hang een poster van hete wijven in bikini op een strand omhoog in je fitness! En beeld jezelfs als slapjanus ertussen of als bink... Je motivatie zal plots véél hoger zijn :D

:D Je hebt gelijk van de zomer..

Johan,
Ik zou als ik jou was minder trainen. Je volume is heel erg hoog maar dat gaat ten koste van je intensiteit en dat is nu juist wat belangrijk is. Doe minder setjes met meer gewicht, spaar je voor die ene echte set die juist nodig is om te groeien. Ik zie je wel eens te keer gaan in de sportschool, en als ik weg ga ben je nog met dezelfde spiergroep bezig. Kort en intensief, dat is wat je in je hoofd moet houden! Dan zit je zo weer met je oude gewichten te stoeien en heb je nog massa aangezet ook! Hoe ga je je dieet aanpakken? Toch niet crashen of laag in je koolhydraten want dat gaat ten koste van je massa en je trainingen. Heb nog wel wat goeie tips voor je, als je ze wilt dan weet je me te vinden.

Zie je op de sportschool!

Groetjes Rene

Hej Rene thnx,
Ik zal het er wel over hebben met je over de sets, wat ik het beste kan doen.
En ik zal mijn voedingsschema eens uitprinten misschien is dat wat makkelijker :)
Ik was niet van plan om extreem laag in kh te gaan zitten dat had ik al ontdekt.
Verder heb ik me er nog niet goed in verdiept om eerlijk te zijn, daar ga ik me dit weekend mee bezig houden!

Zie je in de gym groetjes!

Ik zou me ook niet te veel blind staren op de gewichten die je vroeger aankon.
Gewoon lekker doortrainen, en voor je het weet ben je terug op je vroegere niveau!

Ik zou me ook niet te veel blind staren op de gewichten die je vroeger aankon.
Gewoon lekker doortrainen, en voor je het weet ben je terug op je vroegere niveau!

Klopt tis niet zodat ik vroeger de hulk was maar je snapt wat ik bedoel :p
Maar er zit wel wat in wat Franky zegt, hij is ook van zwaar trainen.
Maargoed zal het er wel met je in de gym overhebben, het komt allemaal goed!

Klopt tis niet zodat ik vroeger de hulk was maar je snapt wat ik bedoel :p
Maar er zit wel wat in wat Franky zegt, hij is ook van zwaar trainen.
Maargoed zal het er wel met je in de gym overhebben, het komt allemaal goed!

that's the spirit! Wat train je vandaag?

Yeah schouders zijn over een paar uurtjes aan de beurt :D
Military press o.a.!

Hoe doe je je military press?
- Rechtstaand of zittend? (ja heeft dan een andere naam maar is hetzelfde hé)
- voor je hoofd of erachter? (ik doe 2 a 3 reeksen van elk)

HINT: Mocht je het nog niet doen, vergeet dan geen Bent Over lateral raises te doen :D brandt lekker ;)

Hoe doe je je military press?
- Rechtstaand of zittend? (ja heeft dan een andere naam maar is hetzelfde hé)
- voor je hoofd of erachter? (ik doe 2 a 3 reeksen van elk)

HINT: Mocht je het nog niet doen, vergeet dan geen Bent Over lateral raises te doen :D brandt lekker ;)

Ik doe hem nu zittend, op een bench bankje, en voor me hoofd.
Achter men hoofd deed ik ook vaak toen ik pas trainde, maar mijn schouder knakte toen altijd, en ik heb meer dan eens gelezen dat het niet zo'n lekkere oefening is.
Ik deed hem een tijdje niet meer en het knakte ook niet meer..
Je hebt shoulder press en military press he, ik pak hem nu dus smal.

Met achterkant schouders kijk ik wel uit als ik te zwaar ga heb ik er last van.

Is je krachtverlies nu deels te wijden aan het stoppen met een kuur? Of begin je nu net met een kuur?

Achter men hoofd deed ik ook vaak toen ik pas trainde, maar mijn schouder knakte toen altijd.

Je hebt shoulder press en military press he.

Ah geen last van het knakken... had dat in't begin met shoulder press (vast toestel)

Shoulder press is toch gewoon een vast toestel en military press met een losse stang met gewichten?

Is je krachtverlies nu deels te wijden aan het stoppen met een kuur? Of begin je nu net met een kuur?

:roflol: Denk dat je ff de plank misslaat nu, en ik heb geen idee waar het door komt wel dat het weer trug komt :D

Ah geen last van het knakken... had dat in't begin met shoulder press (vast toestel)

Shoulder press is toch gewoon een vast toestel en military press met een losse stang met gewichten?

Dat heb ik ook op een vast toestel, voelt ni zo lekker terwijl ik het in de smith weer niet heb :s

Ik houd eigenlijk aan military press = smal, en shoulder press brede greep.

Ik heb op 2 maand schouders kunnen kweken door enkel shoulder press te doen met smalle greep! En handen in Preacher houding i.p.v. Pronatie! (weet niet of jullie vast toestel ook een tweede handvat heeft?)

Ik heb op 2 maand schouders kunnen kweken door enkel shoulder press te doen met smalle greep! En handen in Preacher houding i.p.v. Pronatie! (weet niet of jullie vast toestel ook een tweede handvat heeft?)

Dat zijn iid wel de basis-oefeningen voor je schouders ja overhead presses.
Jij traint ook pas, dus je voor jou zal (bijna) alles wel goed werken :D

Military press:

12x20
10x30
12x50
2x60 was te zwaar..
10x50
6x50

Shoulder Db Press:

10x18
6x22
5x22

Side raise:

3x10-12

Face pull: ss

4x12-15

Shrugs:

4x10

Vandaag Armen, was lekker.

1set pushdown
1set dippen tussen bankjes (opwarmen)

Dippen:

3x7xbw

Small Bp: duime achter de bar en op duimbreedte.

10x30
9x50
9x50
7x50

Incline ez extensions:

15x25
12x30
12x30

Hammer curl:

10x12
12x16
10x18
7x18

Incline db curl:bovenin ff vasthouden

9x14
7x14

Reverse curl:

3x12x15

Wrist curl:

2x15-20x20

Ging goed ja,
bij de laatste 1-2 reps spande men borst hard aan bij small bench press.

2x60 mp te zwaar met een 1x120 bench????

flink volume op de armen bro!

Ik zal nog wat intensiever moeten trainen dat is een feit.

Ik denk dat met dit schema en deze oefeningen voor triceps, dat mijn triceps wel gaan groeien!!

@ Wimmos, deze post in mijn log was als grap bedoeld :rolleyes: , kuren denk ik de eerste jaren nog niet aan.

http://forum.dutchbodybuilding.com/f64/log-johanheeze-69314/index19.html#post1566813

De cut gaat 1-1-07 beginnen en verwacht een een leuke ervaring met cutten + dieet en een leuk vet%

Groetjes :)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven