AndroidHealthClinic

Jonas' trainings-/voedingslog

Evenveel dumbbell fly als dumbbell row ? :thinking:

Maar wat zijn verhoudingen ? :rolleyes:

/out

• Topic Starter Topic Starter
Als je meteen eigenwijs gaat doen stopt het voor mij, ik selecteer de logjes die ik echt volg hard.
Ik doe niet eigenwijs, ik startte deze log zodat ik van anderen kan leren + zodat anderen misschien ook iets van mij kunnen opsteken :)

Ik snap @Sanca wel...het is oprecht nauwelijks te geloven dat die fly's goed uitgevoerd zijn. Zelfs pro-bodybuilders doen geen 40kg fly's...dus vreees voor een verkapte press...

Prove us wrong...

Ik snap @Sanca wel...het is oprecht nauwelijks te geloven dat die fly's goed uitgevoerd zijn. Zelfs pro-bodybuilders doen geen 40kg fly's...dus vreees voor een verkapte press...

Prove us wrong...
Als dit zo blijkt dan is het feit dat ik de fly niet perfect uitvoer m'n eerste leerpunt uit dit log hé, in m'n training is te zien dat ik maar aan 3 geraakte, met 35 was het een volwaardige set

Laatst bewerkt:
Als dit zo blijkt dan is het feit dat ik de fly niet perfect uitvoer m'n eerste leerpunt uit dit log hé, in m'n training is te zien dat ik maar aan 3 geraakte, met 35 was het een volwaardige set
Idem voor 35kg..zelfs de gasten die hier 140-160kg bankdrukken zie ik geen fly's doen met 35kg. No offence offcourse.

Wat Sanca ook al aangaf mag misschien raar klinken, maar het is niet vreemd als je een beetje in verhouding wilt blijven dat de antagonist ongeveer even sterk is. In dit geval dus rug..de verwachting is dus bijvoorbeeld dat wanneer je 8x100kg bencht je ook ongeveer 8x100kg rows kunt doen..

Uiteraard gaat dit niet helemaal op, maar het zou bijvoorbeeld vreemd zijn als je 8x100kg bencht en je moeite hebt met 50-60kg rows..

Kijk, dat bedoelde ik dus, @Skatermarvin verwoord het enkel net iets beter ;)

Idem voor 35kg..zelfs de gasten die hier 140-160kg bankdrukken zie ik geen fly's doen met 35kg. No offence offcourse.

Wat Sanca ook al aangaf mag misschien raar klinken, maar het is niet vreemd als je een beetje in verhouding wilt blijven dat de antagonist ongeveer even sterk is. In dit geval dus rug..de verwachting is dus bijvoorbeeld dat wanneer je 8x100kg bencht je ook ongeveer 8x100kg rows kunt doen..

Uiteraard gaat dit niet helemaal op, maar het zou bijvoorbeeld vreemd zijn als je 8x100kg bencht en je moeite hebt met 50-60kg rows..
Ok, bedankt voor de info :).
Bench kan ik momenteel 8x100 en BOR 6x100

Net even de fly's gedaan met 35, zie filmpje.
Ben vrij stijf vd voorbije trainingsdagen wel.
Opbouwende kritiek op vorm mag, ik hoor het graag @Skatermarvin @Sanca

Laatst bewerkt:
Ik zie enkel goede vorm @JonasAFC9. Wat ik ook graag zie is dat je niet je bovenarmen verder naar buiten beweegt, dat is ook erg blessure gevoelig. Beter meer gewicht en je bovenarmen verticaal op de ellebogen.

Terug
Naar boven