Fitness Seller

Jonas' trainings-/voedingslog

• Topic Starter Topic Starter
Hier een filmpje van een aantal weken terug, eerste keer 10 reps uit T-bar rows gehaald met 5 plates van 20kg (100kg aan plates).
Naar einde toe was onderrug niet meer volledig recht door vermoeidheid (heb ik dag erna wel gevoeld :rolleyes:).

Sterk hoor..maar je bent ook meer een reus dan een mens! :rolleyes:

Even een vraagje in m'n eigen log, ik voel me de laatste weken overdag erg moe ('s ochtends tijdens de training niet), maar begint zo wat in de late namiddag. Ik slaap elke nacht ongeveer 8 uur, soms meer. Is er iets dat jullie voorstellen qua vitaminen? Ik hoor het graag.

Holy shit. Mocht er nog eens een DBB fly-contest komen, dan hebben we hierbij alvast een winnaar gok ik :eek:

Even een vraagje in m'n eigen log, ik voel me de laatste weken overdag erg moe ('s ochtends tijdens de training niet), maar begint zo wat in de late namiddag. Ik slaap elke nacht ongeveer 8 uur, soms meer. Is er iets dat jullie voorstellen qua vitaminen? Ik hoor het graag.

Je hebt een vrij drukke baan, waarbij je continu binnen bent. Kom je buiten je werk om wel regelmatig buiten?
Ik zou aanraden Vitamine D te supplementeren in ieder geval. Vrijwel elke westerling heeft er baat bij en atleten in het bijzonder!

Je hebt een vrij drukke baan, waarbij je continu binnen bent. Kom je buiten je werk om wel regelmatig buiten?
Ik zou aanraden Vitamine D te supplementeren in ieder geval. Vrijwel elke westerling heeft er baat bij en atleten in het bijzonder!
Thanks! Mijn job is idd binnen, ben vaak binnen maar is geen fysiek werk, dus lastig heb ik het niet

Grappig dat je dit zegt. Ik merk dit ik ook heel erg. Misschien is wat Basma zegt wel juist. Alleen ik ben in de ochtend moe, op school wordt ik nog meer moe :rolleyes: en in de middag wordt ik juist actief.

Vitamine d3 is een goede. Gebruik zelf ook 3000IU per dag. Ik zit ook binnen.

Training 4/5/2017, 8u-9u

Onderwerp training: LEGS

Ben vrij tevreden over de massa in mijn benen, maar ik probeer ze nu wat leaner te krijgen.
Natuurlijk door de cut, maar doe nu ook vaak (semi-)lange sets, en veel 'squeezen'.
Squats doe ik niet meer héél zwaar, krijg snel zeer vermoeide knieën hierdoor, en het is voor mij persoonlijk niet nodig honderden kilo's te kunnen squatten :).

1) SQUAT

15 x 20kg (warm-up)
15 x 20 (w-u)
10 x 60
10 x 100
3 x 120
6 x 100
10 x 80
15 x 60

Hier filmpje van een aantal reps met 100:

2) LEG EXTENSION

15 x 113,5kg
15 x 113,5
15 x 113,5

Filmpje van volledige set:

3) DB STIFF-LEGGED DEADLIFT

10 x 48kg (2 db's van 24kg)
10 x 56
10 x 70

4) LEG CURL

15 x 77kg
10 x 95,5
15 x 77

Na deze 4 oefeningen moet ik zeggen dat ik redelijk kapot was, maar ik wou niet stoppen zonder mijn kuiten te pijnigen met minstens 1 oefening.

5) STANDING (BARBELL) CALF RAISES

20 x 147kg (bodyweight + 40kg)
15 x 167 (bw + 60kg)
15 x 207 (bw + 100kg)
15 x 207 (bw + 100kg)

Zo, ik kan niet meer :rolleyes:.

Ciao :cool:

Laatst bewerkt:
Nette training! Maar man, man...wat ben jij groot. Ik blijf me er over verbazen als ik dat zo zie op die filmpjes...

Hoe doe jij goodmornings met dumbells?

Die leg extensions lijken redelijk effortless. :cool:

Terug
Naar boven