Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Jong uitzien / testosteron probleem? / groeiprobleem?
@TS: hard trainen idd.
voor ik trainde schatten chick mij 15/16 ipv 18
na een paar jaar goed trainen wordt ik mijn eigen leeftijd tot 6 jaar ouder geschat afhankelijk van de combinatie met gezichtbeharing
ik wordt eerlijk gezegd liever 25 geschat dan 32 maarja
Is wel een goede vraag eigenlijk. Even wat anders, maar wat wel op dit onderwerp slaat. Mensen hebben het hier altijd over ''goede genen''. Is dit niet gewoon hetzelfde als van nature een enorme testosteron productie hebben? En zou dus iemand die vanaf zijn 16e al een baard heeft en borsthaar niet makkelijker spier aanmaken?
Ken bv een gast die echt heel vroeg in de pubertijd zat, op zijn 15-16 jaar al baard, borstgroei etc. Traint eigenlijk al van in het begin mee met mij en er is zo goed als geen progressie te zien. We zijn beiden beginnen trainen op 17 jaar. Ik heb eerder een ''babyface''. Ben pas beginnen groeien op 16.5 jr, borsthaar heb ik niet. Baardgroei is ook nog beperkt. En na een half jaartje trainen stond ik zonder voeding ed dubbel zo ver als die andere kerel.
Waarmee ik dus gewoon wil zeggen dat je zo'n dingen niet kan veralgemenen. Er zijn zoveel zaken die meespelen en het aspect ''genen'' is volgens mij ook wetenschappelijk nog niet ver genoeg uitgepluist.
---------- Toegevoegd om 00:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:24 ----------
OT : Doordat je breder bent , zie je er zogezegd ouder uit omdat de meeste jonge gasten niet echt gespierd zijn. Persoonlijk merk ik eigenlijk niet veel verschil qua gezicht door het trainen..
Er nu jong uit zien betekent niet dat je er later bijv op je 50e ook jong uit ziet. En al zie je er jong uit, betekent het nog niet dat je er automatisch dan goed uit ziet. Ik dacht even aan een bart de graaf, ontopic verder.