MuscleMeat

Jonge meiden lijden onder schoonheidsideaal

[afbeelding niet meer beschikbaar]

echt erg ....:(

[afbeelding niet meer beschikbaar]

echt erg ....:(

Ze heeft nog net tet*en joh.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Dit is nog erger. Wálgelijk, vréselijk, werkelijk waar. Altijd al lelijk gevonden, van die magere vrouwen.

Vrouwen, vooral dus tienermeisjes, hebben dit probleem omdat de 15jarige jongetjes bij hun in de klas die nog nooit een vrouw hebben aangeraakt al bij 25% bf roepen dat je 'een vette zeug bent!' Idd omdat ze dat op televisie hebben geleerd.

Doch vrijwel elke man wil graag rondingen voelen aan een vrouw en geen knoken, dat ontdekken de jongetjes pas als ze na tientallen meisjes een complex te hebben aangepraat zélf eindelijk eens een vrouw mogen betasten.

Wat hun vriendjes dan niet mogen weten want dat meisje was dan zogenaamd 'vrééééselijk dik' en moet dus verborgen gehouden worden, terwijl ze toch oh zo lekker was. Zo houden na enkele jaren alle leden van het jongensgroepje er dit soort 'geheimpjes' op na terwijl ze samen brallen over 'slanke wijvuh met dikke tettuh'. Tot de eerste er voor uit komt..

Dit is toch ook niet nieuws of wel...

Het is wel waar, de meiden op de middelbare school zie je ook steeds meer plamuren en bij lakken, allemaal geblondeerd, nagellak, laarzen, korte broek, kort truitje, oogschaduw, de hele rotzooi:no:

Mooier worden ze er zeker niet van.:sad:

alle vrouwen experimenteren met make-up, haarverf en kleding op de middelbare school.

Deed ik ook toen...

• Topic Starter Topic Starter
Vrouwen, vooral dus tienermeisjes, hebben dit probleem omdat de 15jarige jongetjes bij hun in de klas die nog nooit een vrouw hebben aangeraakt al bij 25% bf roepen dat je 'een vette zeug bent!' Idd omdat ze dat op televisie hebben geleerd.

Vijftienjarigen roepen van alles naar mekaar, da's gewoon niet leuk meer. Niet alleen naar tieners die te dik zijn. Het treiteren van iedereen die een beetje buiten de boot valt is op die leeftijd echt op het hoogtepunt. Dat is nu, maar dat was een kwart eeuw geleden ook zo.

En de grootste problemen met mijn dochter heb ik tot nu toe meegemaakt met vijftienjarige jochies, die dingen doen waar, sorry, een volwassen man totaal in mekaar gebeukt voor zou worden.

En, dan als vader, :headbang:

@luuk

Stats: 63 kg, 1.83 m, BF ?
15 jaar, ecto :D

Kerel, je lijkt mij wel! Maak je geen zorgen over je gewicht, als je veertig bent, en je hebt nog zo een laag BF, en een twintig kilo spieren meer, dan zegt iedereen dat je er jong uitziet, hebben als die nu populaire mannelijke klasgenoten een bierbuik, en krijg je meer aandacht van meisjes dan je nu ooit zou kunnen dromen.

;)

Ze heeft nog net tet*en joh.

http://www.aplaceofhope.com/images/anorexiabefore.jpg

http://aoluar.blogs.sapo.pt/arquivo/anorexia_55.JPG

Dit is nog erger. Wálgelijk, vréselijk, werkelijk waar. Altijd al lelijk gevonden, van die magere vrouwen.

Doch vrijwel elke man wil graag rondingen voelen aan een vrouw en geen knoken, dat ontdekken de jongetjes pas als ze na tientallen meisjes een complex te hebben aangepraat zélf eindelijk eens een vrouw mogen betasten.

Wat hun vriendjes dan niet mogen weten want dat meisje was dan zogenaamd 'vrééééselijk dik' en moet dus verborgen gehouden worden, terwijl ze toch oh zo lekker was. Zo houden na enkele jaren alle leden van het jongensgroepje er dit soort 'geheimpjes' op na terwijl ze samen brallen over 'slanke wijvuh met dikke tettuh'. Tot de eerste er voor uit komt..

:eek: gatverdamme zeg

idd er moet wel wat vast te pakken zijn :p

Heyyyyyyyyy luuc ouwe pikketrekker!!!!!!!!!!! je zit precies op mijn startgewicht!!

Veel 16 jarige meisjes zijn ook vies dik:eek:
Als je bij ons in het zwembad kijkt zie je bijna geen meid die in shape is:eek:

Veel 16 jarige meisjes zijn ook vies dik:eek:
Als je bij ons in het zwembad kijkt zie je bijna geen meid die in shape is:eek:

Toch, meisjes en vrouwen tot zeg dertig jaar, daar blijft het overgewicht meestal nog meestal op de goede plaatsen zitten. Daarna gaat het hangen als je niet eraan werkt. Bij mannen ook natuurlijk.

Toch, meisjes en vrouwen tot zeg dertig jaar, daar blijft het overgewicht meestal nog meestal op de goede plaatsen zitten. Daarna gaat het hangen als je niet eraan werkt. Bij mannen ook natuurlijk.

Bij jongens/ mannen ook ja, maar als de meiden/ dames korte broekjes en truitjes aan doen valt het veel meer op.:)

idd dat begrijp ik soms echt niet. hebben ze een reet waar een tientonner op kan draaien en ja hoor dat moet dan zonodig in een superstrakke broek gehesen worden, tliefst ook nog gecombineerd met een strak naveltruitje, waarbij je niet kunt zien of ze er t**ten onder heeft of dat het gewoon vetrollen zijn.

ik heb nix tegen dikke mensen maar ze moeten zich niet gaan kleden alsof ze maatje 36 hebben.

ja.. maar in de kantines kan je nu alleen maar patat halen.. en veel kinderen uit families met 2 ouders die werken krijgen ook alleen maar eten uit de muur :S
en sporten ho maar !

das wel freaky trouwens die ano fotos :S erg man..

ja idd, ze eten veels te ongezond en daarbij worden ze door niemand aangespoord om te bewegen.
hier op de lagere school waren er kinderen die als ze naar school gingen snoep ipv een boterham meekregen.

tja... ik kreeg altijd me boterhammetjes in een zakkie mee en fruit.. en sávonds niet eerder van tafel voor dat ik me bord leeg had (vooral me groente dus)
we hadden wel 1x per week patatdag :D:lick: goeie ouwe tijd whahah !

Terug
Naar boven