XXL Nutrition

Jonge meiden lijden onder schoonheidsideaal

whahha dat wordt borstellen !!

ze moeten er ook niet onder lijden. ze moeten gewoon slank en lekker blijven. dan hebben ze meer lol dan als ze dikke zeugen zijn...

duidelijk toch?

Jonge meiden ownen de pan uit!!

Ik zeg altijd maar:

Wie het lelijke niet eert, is het mooie niet weert (waard)

Jezus anorexia klinieken bestaan al sinds halverwege de 70er jaren zon beetje. Iemand Karen Carpenter vergeten. Dit heeft een nieuwswaarde van 0.0

zo te lezen is het onderzoek in amerika uitgevoerd. Dan betekend het dat die Amerikaanse pubermeisjes over een realistisch zelfbeeld beschikken, want vadsig is de norm in Amerika (nou ja, in ieder geval in Miami). Het buikvet blubbert enhousiast over de te strakke broek. Het minderwaardigheidscomplex wordt beter verborgen gehouden als de cellelutis (tot op de knieen :kots: ), want de arrogantie druipt er vanaf.

Hehe, viel jou dat ook al op, ik werd aangekeken alsof ik anorexia had terwijl ik toch een paar kilo teveel op mijn ribben heb :D .

• Topic Starter Topic Starter
Prille tiener k*tjes mmmmmm.

Nou kan ik wat zeggen , maar ik hou wijs mijn moddddddd

• Topic Starter Topic Starter
Om jou te irriteren, duidelijk toch.

Oh, Dani nu ik toch je aandacht heb. Ik had, serieus, een hele foto van Marc W op vakantie in zijn zwembroek. Maar mijn dochter heeft de hele PC gewist en die foto is nu ook kwijt.

:sad:

Tussen het wissen van foto en PC bestaat overigens geen direct oorzakelijk verband hè! Ik ben de grappen maar even voor....:D

Er blijkt zelfs een hele pro-ana beweging te zijn. Wie verzint nou zo iets? Want gezond is anders:

apicpage

Terug
Naar boven