AndroidHealthClinic

Jongen dood na bankdrukken

Duidelijk gevalletje van haken niet op de grond bonksten .

Reversed grip met je duimen over de halter. Moet je eens indenken hoe dat gaat bij het uittillen. :)

jammer

Bewijst maar weer hoe belangrijk techniek is.

Tja beetje eigen schuld :rolleyes:

zag laatst een documentaire dat als mensen in levensgevaar/noodsituaties zijn ze in staat zijn om zoveel kracht te produceren om zichzelf te bevrijden. Dan moet die 80kg ook wel lukken..

Of je dat nog lukt als je nek gebroken is, of je ribben aan duigen liggen vraag ik me af... ;)

Je zou je kind maar met een gebroken nek in de kelder vinden :(

survival of the strongest..

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

No pain no gain heeft hij wel iets te hard opgenomen vrees ik.

dit is de rede waarom ik altijd in mijn middeleeuwse harnas bp

krijg ervan he, duimloos drukken zoals de meeste hersenloze.

Wat zeg jij dan, hersenloze die duimloos drukken?
Mijn broer zit bij het leger en daar krijg je ook krachttraining. Zij zeggen dat je JUIST duimloos moet drukken. Ook moet je je voeten in de lucht houden en je moet volgensmij ook je hoofd omhoog doen als je de stang weg drukt of juist laat zakken, maar dat weet ik niet precies.
Maar 80 % van alle DBB'ers hier doen de oefening niet correct. Als je hem doet zoals ik bovenstaand heb uitgelegd zal je veel sneller in bankdruk stats omhoog omdat je dan alleen puur je borst traint

Zij zeggen dat je JUIST duimloos moet drukken. Ook moet je je voeten in de lucht houden en je moet volgensmij ook je hoofd omhoog doen als je de stang weg drukt of juist laat zakken, maar dat weet ik niet precies.
LOL ben je aan het trollen? :D

Wat zeg jij dan, hersenloze die duimloos drukken?
Mijn broer zit bij het leger en daar krijg je ook krachttraining. Zij zeggen dat je JUIST duimloos moet drukken. Ook moet je je voeten in de lucht houden en je moet volgensmij ook je hoofd omhoog doen als je de stang weg drukt of juist laat zakken, maar dat weet ik niet precies.
Maar 80 % van alle DBB'ers hier doen de oefening niet correct. Als je hem doet zoals ik bovenstaand heb uitgelegd zal je veel sneller in bankdruk stats omhoog omdat je dan alleen puur je borst traint

Benen omhoog?? Zet ze toch liever op de grond voor de stabiliteit. Hoofd omhoog?? Als jij je nekwervels om zeep wil helpen prima. (van horen zeggen, iemand studie?) Duimloos drukken?? Kan, maar niet aan te raden.

Lijkt mij niet dat men het in het leger beter weet dan op een BB forum.:rolleyes:

Lol, alsof het leger dit hanteert, vertrouw me, in het leger bankdrukken ze gewoon met de duim eromheen, voeten aan de grond, en hoofd tegen het bankie.

Terug
Naar boven