Thielen
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 119
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 105kg
Waarschijnlijk speelde het zich zo af
[Link niet meer beschikbaar]
hmmm misschien m'n nek maar extra gaan trainen voor het geval dat

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Tja beetje eigen schuld![]()
zag laatst een documentaire dat als mensen in levensgevaar/noodsituaties zijn ze in staat zijn om zoveel kracht te produceren om zichzelf te bevrijden. Dan moet die 80kg ook wel lukken..

krijg ervan he, duimloos drukken zoals de meeste hersenloze.

krijg ervan he, duimloos drukken zoals de meeste hersenloze.
LOL ben je aan het trollen?Zij zeggen dat je JUIST duimloos moet drukken. Ook moet je je voeten in de lucht houden en je moet volgensmij ook je hoofd omhoog doen als je de stang weg drukt of juist laat zakken, maar dat weet ik niet precies.

Wat zeg jij dan, hersenloze die duimloos drukken?
Mijn broer zit bij het leger en daar krijg je ook krachttraining. Zij zeggen dat je JUIST duimloos moet drukken. Ook moet je je voeten in de lucht houden en je moet volgensmij ook je hoofd omhoog doen als je de stang weg drukt of juist laat zakken, maar dat weet ik niet precies.
Maar 80 % van alle DBB'ers hier doen de oefening niet correct. Als je hem doet zoals ik bovenstaand heb uitgelegd zal je veel sneller in bankdruk stats omhoog omdat je dan alleen puur je borst traint