Fitness Seller

Jongen dood na bankdrukken

:roflol: Hoe heeft hij dat voor elkaar gekregen? Hoe groot het gewicht ook is, je kan het toch altijd naar de zijkant gooien? Wss was hij ook niet bijster slim anders had hij dat wel gedaan. Opgeruimd staat netjes dus.

Wat zeg jij dan, hersenloze die duimloos drukken?
Mijn broer zit bij het leger en daar krijg je ook krachttraining. Zij zeggen dat je JUIST duimloos moet drukken. Ook moet je je voeten in de lucht houden en je moet volgensmij ook je hoofd omhoog doen als je de stang weg drukt of juist laat zakken, maar dat weet ik niet precies.
Maar 80 % van alle DBB'ers hier doen de oefening niet correct. Als je hem doet zoals ik bovenstaand heb uitgelegd zal je veel sneller in bankdruk stats omhoog omdat je dan alleen puur je borst traint

:roflol: :roflol: Heel erg bedankt dat je als 15 jarige zoveel wijsheid in pacht hebt! Ik zal niet te bijdehand doen, anders stuur je straks die monsterbroer van je op me af, dat doen kinderen vaker bij mij. Ik wordt al bang, bang dat je broer niet meer thuiskomt wanneer hij hier geweest is, want aan je post te lezen is het toch echt een slap mietje. Alleen slappe mietjes bankdrukken met de benen in de lucht en zonder duim.

Trouwens, dat van dat hoofd op en neer doen ze omdat ze dan meer aandacht krijgen, duh! Hoe meer je met de muziek kan synchroniseren tijdens het benchen, hoe meer chickies je willen.. Wijze les voor jou knul.

Laatst bewerkt:
21j413t.png

80kg nog niet 1x kunnen drukken, ecto. :o

Mijn broer zit bij het leger en daar krijg je ook krachttraining. Zij zeggen dat je JUIST duimloos moet drukken. Ook moet je je voeten in de lucht houden en je moet volgensmij ook je hoofd omhoog doen als je de stang weg drukt of juist laat zakken, maar dat weet ik niet precies.
Maar 80 % van alle DBB'ers hier doen de oefening niet correct. Als je hem doet zoals ik bovenstaand heb uitgelegd zal je veel sneller in bankdruk stats omhoog omdat je dan alleen puur je borst traint

:roflol: cry me a river

spottertje gezocht

sinds ik mijn barbell op mijn nek laat vallen maak ik de gains van mijn leven

las laatst ook al zoiets. Volgens mij kun je er echt wel onder vandaan komen maargoed

Zo, die moeder heeft haar moord goed kunnen verbergen

:haha:dat ziet er helemaal niet uit!

Je moet de scouting niet met het leger vergelijken.

Brutale shit. Je hebt het maar aan de hand!

Vreemd. Je ziet zoveel filmpjes op het net van kerels die de bar laten vallen, maar allen komen ze er vanaf met hooguit een paar gebroken ribben, niets dodelijks. Waarom in dit geval dan wel? Op de nek lijkt me nogal onwaarschijnlijk. Als je de bar loslaat, gaat die langs je armen naar beneden en komt die dus onder je oksels uit. Je armen zitten in de weg bij het pad om naar de keel te gaan.
Dus hoe heeft die dat geflikt ???

misschien niet flat gebencht

Vreemd. Je ziet zoveel filmpjes op het net van kerels die de bar laten vallen, maar allen komen ze er vanaf met hooguit een paar gebroken ribben, niets dodelijks. Waarom in dit geval dan wel? Op de nek lijkt me nogal onwaarschijnlijk. Als je de bar loslaat, gaat die langs je armen naar beneden en komt die dus onder je oksels uit. Je armen zitten in de weg bij het pad om naar de keel te gaan.
Dus hoe heeft die dat geflikt ???

Zelfde principe als reanimatie(omgekeerd principe)/deathpunch in ninjutsu?
Zodanig harde klap dat je hart het begeeft en dan misschien bar die op zijn beide halsslagaders kwam te liggen ofzo.

Je duim verplaatsen zal dan ook veel meer de focus leggen op je borst :rolleyes:
Die broer van je, drukt die ook in de smith ofzo?

Vraag me eigenlijk af waarom Arnold deze oefening ook 'altijd' duimloos uitoefende:

arnold-chest.gif

Aha! Probeer nu nog maar eens te beweren dat duimloze grip slecht is! Arnold deed het, dus het moet wel beter zijn!

Zoals iemand op dit forum al zei Arnold was gewoon een trieste beachboy ipv bber

Had er laatst ook iets over gelezen, is wel heftig 16 jaar!

Terug
Naar boven