- Waardering
- 499
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 101kg
- Vetpercentage
- 11%
Hoe heeft hij dat voor elkaar gekregen? Hoe groot het gewicht ook is, je kan het toch altijd naar de zijkant gooien? Wss was hij ook niet bijster slim anders had hij dat wel gedaan. Opgeruimd staat netjes dus.Wat zeg jij dan, hersenloze die duimloos drukken?
Mijn broer zit bij het leger en daar krijg je ook krachttraining. Zij zeggen dat je JUIST duimloos moet drukken. Ook moet je je voeten in de lucht houden en je moet volgensmij ook je hoofd omhoog doen als je de stang weg drukt of juist laat zakken, maar dat weet ik niet precies.
Maar 80 % van alle DBB'ers hier doen de oefening niet correct. Als je hem doet zoals ik bovenstaand heb uitgelegd zal je veel sneller in bankdruk stats omhoog omdat je dan alleen puur je borst traint
Heel erg bedankt dat je als 15 jarige zoveel wijsheid in pacht hebt! Ik zal niet te bijdehand doen, anders stuur je straks die monsterbroer van je op me af, dat doen kinderen vaker bij mij. Ik wordt al bang, bang dat je broer niet meer thuiskomt wanneer hij hier geweest is, want aan je post te lezen is het toch echt een slap mietje. Alleen slappe mietjes bankdrukken met de benen in de lucht en zonder duim.Trouwens, dat van dat hoofd op en neer doen ze omdat ze dan meer aandacht krijgen, duh! Hoe meer je met de muziek kan synchroniseren tijdens het benchen, hoe meer chickies je willen.. Wijze les voor jou knul.
Laatst bewerkt:

dat ziet er helemaal niet uit!