- Waardering
- 353
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 103kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Maar als je 100 kilo op je voorhoofd laat vallen maakt het niet heel veel uit of de schijven er makkelijk vanaf schuiven.![]()
Dus da's nun bietje als wij hier in braban leven dus ofnie?
Wat zeg jij dan, hersenloze die duimloos drukken?
Mijn broer zit bij het leger en daar krijg je ook krachttraining. Zij zeggen dat je JUIST duimloos moet drukken. Ook moet je je voeten in de lucht houden en je moet volgensmij ook je hoofd omhoog doen als je de stang weg drukt of juist laat zakken, maar dat weet ik niet precies.
Maar 80 % van alle DBB'ers hier doen de oefening niet correct. Als je hem doet zoals ik bovenstaand heb uitgelegd zal je veel sneller in bankdruk stats omhoog omdat je dan alleen puur je borst traint

Mijn broer zit bij het leger en daar krijg je ook krachttraining. Zij zeggen dat je JUIST duimloos moet drukken. Ook moet je je voeten in de lucht houden en je moet volgensmij ook je hoofd omhoog doen als je de stang weg drukt of juist laat zakken, maar dat weet ik niet precies.
Maar 80 % van alle DBB'ers hier doen de oefening niet correct. Als je hem doet zoals ik bovenstaand heb uitgelegd zal je veel sneller in bankdruk stats omhoog omdat je dan alleen puur je borst traint

En daarmee eindigt het topicWas gister in mythbusters een stuk over hoeveel druk/kracht je nodig had om te overlijden als je, je concentreert op een bepaald deel van de luchtpijp. Volgens mij was dat 75lbs wat er nodig was, zoveel was er nodig om dood tot gevolg te krijgen.
Al is dat wel een opsomming van factoren die in het normale leven een kans hebben van 0,001%. Jammer genoeg is dat zo te zien hier precies die 0,001%
Afl 26 van seizoen 8, omstreeks 12min.
Voorhoofd kan tot 907kilo / 2000pounds aan druk aan.
Borst kan tot 1814kilo / 4000pounds aan druk aan.
Een bepaald punt in je nek/luchtpijp kan maar 76 pounds aan, oftewel 34kg
Als je precies dat punt raakt in je luchtpijp, krijg je op die plek een zwelling wat dood tot gevolg kan leiden.
Het ging toen om de mythe of een insect een motorrijder kan doden door precies op die plek te raken. Als je met een snelheid van 135km rijd, tegen een insect van 60 gram. Komt er meer dan 45 kilo / 100pounds aan kracht vrij, dat is genoeg om iemand te vermoorden! Al is de kans maar 1 op de 1,000,000
Eind goed, al goed laten we maar zeggen.