- Waardering
- 220
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 89kg
aka Darwin grip
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vraag me eigenlijk af waarom Arnold deze oefening ook 'altijd' duimloos uitoefende:
Vraag me eigenlijk af waarom Arnold deze oefening ook 'altijd' duimloos uitoefende:
http://www.google.nl/url?source=img...AQQ8wc&usg=AFQjCNFXoGPpSQAFO-5UI4sPLgdVyC8J7Q
ja, dus? als je een powerrack hebt hoeft dat nog geen probleem te zijn. ook kun je flauwvallen als je niet goed ademt of een blackout krijgen, hartaanval, beroerte etc.Dat is vrijwel de enige manier waarop je totaal je grip kunt verliezen en de stang uit je handen kan rollen. Nerd.
jahoor isolatie is the way to power!!!!Wat zeg jij dan, hersenloze die duimloos drukken?
Mijn broer zit bij het leger en daar krijg je ook krachttraining. Zij zeggen dat je JUIST duimloos moet drukken. Ook moet je je voeten in de lucht houden en je moet volgensmij ook je hoofd omhoog doen als je de stang weg drukt of juist laat zakken, maar dat weet ik niet precies.
Maar 80 % van alle DBB'ers hier doen de oefening niet correct. Als je hem doet zoals ik bovenstaand heb uitgelegd zal je veel sneller in bankdruk stats omhoog omdat je dan alleen puur je borst traint
Het was geen uiting van kritiek, maar ik vroeg het mij alleen af!
Hoezo sterven met 83 kilo? gewoon drukken die shit.
hoefdie zich toch niet voor te schamenlijkt me toch maar vreemd hoe sterf je van 80kg die op je ligtje laat het toch zakken niet op je knallen..

of hij zat gewoon te bonksen tijdens het bankdrukker en toen bonkste die te hart
Was dat een reactie op mijn post?Ja want die zorgen dat je niet doodgaat, als het gewicht op je borst/nek valt

Als je failt met sluiters kan je jezelf toch opzij laten vallen![]()

Wisconsin, dat is toch dat dorpje waar That '70s Show zich afspeelt?
Verder, rip.. kan je beter je duimen gebruiken. Als hij die had tenminste.