AndroidHealthClinic

Jongen dood na bankdrukken

Vraag me eigenlijk af waarom Arnold deze oefening ook 'altijd' duimloos uitoefende:

http://www.google.nl/url?source=img...AQQ8wc&usg=AFQjCNFXoGPpSQAFO-5UI4sPLgdVyC8J7Q

Ja idd, zijn lift techniek was vlekkeloos

arnold-squat.jpg

Dat is vrijwel de enige manier waarop je totaal je grip kunt verliezen en de stang uit je handen kan rollen. Nerd.
ja, dus? als je een powerrack hebt hoeft dat nog geen probleem te zijn. ook kun je flauwvallen als je niet goed ademt of een blackout krijgen, hartaanval, beroerte etc.

nogal debiel om meteen zo je conclusies te trekken als je niks weet.

---------- Toegevoegd om 17:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:08 ----------

Wat zeg jij dan, hersenloze die duimloos drukken?
Mijn broer zit bij het leger en daar krijg je ook krachttraining. Zij zeggen dat je JUIST duimloos moet drukken. Ook moet je je voeten in de lucht houden en je moet volgensmij ook je hoofd omhoog doen als je de stang weg drukt of juist laat zakken, maar dat weet ik niet precies.
Maar 80 % van alle DBB'ers hier doen de oefening niet correct. Als je hem doet zoals ik bovenstaand heb uitgelegd zal je veel sneller in bankdruk stats omhoog omdat je dan alleen puur je borst traint
jahoor isolatie is the way to power!!!!

Hoezo sterven met 83 kilo? gewoon drukken die shit.

of hij zat gewoon te bonksen tijdens het bankdrukker en toen bonkste die te hart

Daarom dus nooit sluiters rond je stang doen als je alleen bankdrukt.

Ja want die zorgen dat je niet doodgaat, als het gewicht op je borst/nek valt

Er zijn ook wel filmpjes van mensen die een 200kg barbell op hun borst hebben laten vallen onder het benchen en die dit ook overleefd hebben.
Het kan allerlei redenen hebben waarom het bij die jongen fout is gegaan. Al denken sommigen hier precies te weten hoe het is gebeurd aan de hand van wat getallen. :rolleyes:

Als je failt met sluiters kan je jezelf toch opzij laten vallen ???

Terug
Naar boven