AndroidHealthClinic

Jongens, stop maar met trainen. Zo cool als Arnold word je toch niet!

Ryu

MMA Fighter
Elite Member
Foto Contest
Waardering
104
Lengte
1m77
Massa
82kg
Vetpercentage
7%
Want check deze arm van onze 62-jarige bicepsheld.. :D Een paar dagen geleden genomen. Die zuster ziet het btw ook wel zitten.. :D

h6.jpg

dat polsje........

volgens mij drukt ie met z`n andere hand aan de binnenkant z`n bicep omhoog

stiekume opa ;-)

Hij kan natuurlijk niet altijd groot blijven, en is ook al 62....

Onderarm is minder. Maar hij traint helemaal niet meer dus dan is het logisch. Op zich kan je op +60 natuurlijk veel groter en strakker zijn, alleen zijn de meeste mensen daar gewoon te lui voor.

Want check deze arm van onze 62-jarige bicepsheld.. :D Een paar dagen geleden genomen. Die zuster ziet het btw ook wel zitten.. :D

is die aziatische vrouw in het blauw zijn hartchirurg? ze zal wel blij zijn met arnold $$$$ :roflol:

Hij traint zker nog wel af en toe Big-T, laatst nog op een amerikaans forum gelezen ;)
Ziet er goed uit voor iemand van 60+...nog betere arm dan 90% op dit forum haha.

Zonder goede bron (uitspraak Arnold in media) kan je zo'n bewering natuurlijk niet serieus nemen. Als hij zou trainen dan denk ik dat die onderarmen wel wat breder zouden zijn. En ja de meeste fora hebben 80-90% ecto's dus dat verhaaltje kan je ongeveer wel op iedere (ex)BB toepassen die meer dan gemiddelde armen heeft.

Zulke biceps krijgt je niet van alleen een krantje oprapen hoor;), daar zit nog heel wat training achter...prima shape voor een 60+, op die leeftijd is je testo bijna 0 en je gh ook 0, kijk maar eens naar de gemiddelde bejaarde van die leeftijd.

Wie zegt dat hij alle spier zou verliezen als hij niet zou trainen? Een deel van de spieren die je vroeger in jaren tijd hebt opgebouwd blijft gewoon zitten.

onderarm kan dunner lijken door de hoek waarmee de foto is getrokken en heb ook es ergens gelezen dat ter een vrij licht skelet zou hebben...

Wie zegt dat hij alle spier zou verliezen als hij niet zou trainen? Een deel van de spieren die je vroeger in jaren tijd hebt opgebouwd blijft gewoon zitten.

Als je wat jonger bent misschien en ook dan gaat het snel berg afwaarts als je niet traint. Als je bejaard bent want dat is Arnold natuurlijk al, gaat het natuurlijk nog harder...maar hij doet goed zijn best zo te zien:D.

Als je wat jonger bent misschien en ook dan gaat het snel berg afwaarts als je niet traint. Als je bejaard bent want dat is Arnold natuurlijk al, gaat het natuurlijk nog harder...maar hij doet goed zijn best zo te zien:D.
O ja?

"Een bejaarde is iemand van boven een bepaalde leeftijd. Wat die leeftijd is, is subjectief. Voor de een is iemand van boven de 65 bejaard, voor een ander ligt de grens bij de 70.
Het begrip bejaard is derhalve een relatief begrip. Een hoogbejaarde is iemand van boven 80 jaar." - wiki

Buiten die bicep ziet het er nu niet bepaald getraind uit. Sowieso was die bicep zijn beste spiergroep dus ik verwacht dan wel dat er altijd wel massa zit. Maar ik hoor het wel als iemand bevestiging heeft gevonden die betrouwbaar is ;)

Zulke biceps krijgt je niet van alleen een krantje oprapen hoor;), daar zit nog heel wat training achter...prima shape voor een 60+, op die leeftijd is je testo bijna 0 en je gh ook 0, kijk maar eens naar de gemiddelde bejaarde van die leeftijd.

vind je?
[Link niet meer beschikbaar]

Onderarm is minder. Maar hij traint helemaal niet meer dus dan is het logisch. Op zich kan je op +60 natuurlijk veel groter en strakker zijn, alleen zijn de meeste mensen daar gewoon te lui voor.

Als je gouverneur bent heb je volgens mij ook andere prio's :D

@ skinnie, zo'n dun polsje is juist een voordeel.

Best nog bruutte biceps :D

Arnold for president.

Dikke arm, zieke piek nog :D

Terug
Naar boven