MuscleMeat

Jongens, stop maar met trainen. Zo cool als Arnold word je toch niet!

Zeker niet slecht voor een 62 jarige!:eek:

Die wiki referenties...

En voor de mensen die denken dat hij zijn biceps aandrukt ? ga even langs hans anders voor een nieuwe bril, het is toch duidelijk te zien dat zijn hand tegen zijn middel aanligt, of zijn 30 centimeter lange duim is zo groot dat hij zijn hele biceps keihard aan kan drukken tot een olympia piek.

Gast probeer het zelf dan is dan zie je dat je dat wel degelijk kan doen met je hand om je middel daar heb je geen duim voor 30 cm voor nodig lol. Maarja je nickname zegt al genoeg natuurlijk over je kijk hierop;)
Ik zeg trouwens niet dat hij dit ook echt doet op deze foto, dat weet ik niet maar het is wel mogelijk.

Ik kan me toch ook niet inbeelden dat de best man nooit geen gewicht meer aanraakt, al is het maar 3x in 2 weken oid.

aight!

ik ook, (op jou bron dat hij niet meer traint) ik kan het niet laten zien omdat ik het niet opgenomen heb, was een tijdje terug op tv.
Volgens mij is er niet eens een interview waarin hij daar uitspraken over doet, ik heb er althans geen gevonden. Maar ben benieuwd als iemand hier iets kan laten zien. Al wat ik zeg is dat ik uit zijn huidige fysiek niet kan opmaken dat hij traint, of toch zeker niet grondig traint. Massa die jarenlang is opgebouwd verlies je niet zomaar, een deel ervan blijft aardig lang zitten. Dus de bicep lijkt me wel mogelijk dan.

Ik denk dat als Arnie dit zou lezen hier, hij met een dikke vette grijns op z'n gezicht achterover zou gaan zitten en zich er een dikke vette Cohiba bij zou opsteken.

Volgens mij is er niet eens een interview waarin hij daar uitspraken over doet, ik heb er althans geen gevonden. Maar ben benieuwd als iemand hier iets kan laten zien. Al wat ik zeg is dat ik uit zijn huidige fysiek niet kan opmaken dat hij traint, of toch zeker niet grondig traint. Massa die jarenlang is opgebouwd verlies je niet zomaar, een deel ervan blijft aardig lang zitten. Dus de bicep lijkt me wel mogelijk dan.

Komaan zeg :rolleyes: Die arm meet op zijn minst 45cm, alsof je dat zomaar eventjes vasthoudt zonder te trainen. Tuurlijk traint ie nog, weliswaar om te onderhouden.

Komaan zeg :rolleyes: Die arm meet op zijn minst 45cm, alsof je dat zomaar eventjes vasthoudt zonder te trainen. Tuurlijk traint ie nog, weliswaar om te onderhouden.
Weer zo'n uitspraak waar we niets mee kunnen. Wel meer mensen van +60 hebben + 45cm armen door training en/of aanleg. Arnold gaat niet in een ecto veranderen door te stoppen met training, geen idee waar men dat haalt.

Dit wordt een Ja/Nee discussie..tijd voor feiten mannen (succes:D)

Komt er trouwens niet een nieuwe film met hem uit met o.a Sylvester Stallone? Wss zal Arnie niet willen onderdoen.

Weer zo'n uitspraak waar we niets mee kunnen. Wel meer mensen van +60 hebben + 45cm armen door training en/of aanleg. Arnold gaat niet in een ecto veranderen door te stoppen met training, geen idee waar men dat haalt.

Ach laat ook maar :rolleyes:

Terug
Naar boven