Fitness Seller

Jongens, stop maar met trainen. Zo cool als Arnold word je toch niet!

Arnold heeft z'n ding gedaan waar iedereen erg trots op mag zijn.
Nu hij ouder is wil het allemaal niet meer. Zal bij ons ook zo zijn, ook als we willen!

Maar hij blijft The Legend!!!

Volgens mij is er niet eens een interview waarin hij daar uitspraken over doet, ik heb er althans geen gevonden. Maar ben benieuwd als iemand hier iets kan laten zien. Al wat ik zeg is dat ik uit zijn huidige fysiek niet kan opmaken dat hij traint, of toch zeker niet grondig traint. Massa die jarenlang is opgebouwd verlies je niet zomaar, een deel ervan blijft aardig lang zitten. Dus de bicep lijkt me wel mogelijk dan.

Big-T hou nou maar op met te twijfelen over Arnold want je wordt gewoon geband als je zo door gaat jongen.

Arnold traint elke dag nog, hij bencht 160kg op reps en hij curlt met 32kg dumbels.
Einde discussie.

faacking synthol!

Big T, ik heb veel respect voor je posts waar ik in 90 % wel een waarheid in zie of het meestal eens ben met je mening, maar nu zie je ze echt vliegen.

Nou, nou. Als iedereen het met mekaar eens is, is er geen discussie en kan Big_T zijn forum sluiten... ;)

ik kan me niet inbeelden dat iemand die ooit zo fanatiek met een sport bezig was dat later helemaal kan laten vallen. Kijk maar naar ex voetballers ofzo, die trappen ook nog geregeld een balletje op training van de jeugdploegen.
Eens gebeten laat de microbe je niet meer los, zeker niet in zo'n narcistische sport als BB

Klein rolletje ja, stond iig op sylvesterstallone.com. Meer tijd had ie namelijk niet ivm politiek

waarom stoppen met trainen?

er was tijdje geleden toch nog een filmpie samen met franco dat ie aan het trainen was..was vrij recent...

Terug
Naar boven