XXL Nutrition

Jongens, stop maar met trainen. Zo cool als Arnold word je toch niet!

Zonder goede bron (uitspraak Arnold in media) kan je zo'n bewering natuurlijk niet serieus nemen. Als hij zou trainen dan denk ik dat die onderarmen wel wat breder zouden zijn. En ja de meeste fora hebben 80-90% ecto's dus dat verhaaltje kan je ongeveer wel op iedere (ex)BB toepassen die meer dan gemiddelde armen heeft.

In die arm zit echt nog wel wat training hoor...dat zie ik direct. Verder heb ik een hele tijd terug ook nog wel eens een filmpje gezien waarin hij zei nog af en toe met Franco te trainen. Is wel al meer dan een jaar geleden, maar ik weet 200% zeker dat hij af en toe nog wel eens een gewicht aanraakt.

He still got it...

Er was een tijdje terug nog een reportage van hem op MTV. Blijkbaar als hij op reis moet huurt hij altijd 2 kamers af, waarvan hij in 1tje een kleine fitness laat installeren. Daar werd beweerd dat hij toch nog wekelijks de gewichten aanraakt

Arnold is de bodybuilding god.

Iedereen die negatief over hem praat, in welke vorm dan ook, wordt vroeg of laat gestraft met een blessure. En terecht.

Arnold is de bodybuilding god.

Iedereen die negatief over hem praat, in welke vorm dan ook, wordt vroeg of laat gestraft met een blessure. En terecht.

euh... ziet er heel goed uit vooral zijn pols! die straalt kracht uit!!
zo goed loo?:)

Photoshop!

zien jullie niet dat hij met zijn andere hand zijn biceps omhoog drukt? dat zie je toch aan de onnatuurlijke vorm en rare piek.. en waarschijnlijk lacht die zuster daarom

zien jullie niet dat hij met zijn andere hand zijn biceps omhoog drukt? dat zie je toch aan de onnatuurlijke vorm en rare piek.. en waarschijnlijk lacht die zuster daarom
Zo een piek kan je echt niet creëren door biceps omhoog te drukken:rolleyes: probeer maar wedden dat je niet zo een piek krijgt?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Big T, ik heb veel respect voor je posts waar ik in 90 % wel een waarheid in zie of het meestal eens ben met je mening, maar nu zie je ze echt vliegen.

Uit betrouwbare bron weet ik dat arnold nog steeds traint op de dag van vandaag, voor de lol misschien, maar zo'n bicep verdwijnt als sneeuw voor de zon als je stopt met trainen, 90 % van dbb traint en eet als een beest, maar aan deze bicep voldoet bijna niemand, en arnold zou deze massa wel even laten zitten zonder te trainen :roflol:

Big T, ik heb veel respect voor je posts waar ik in 90 % wel een waarheid in zie of het meestal eens ben met je mening, maar nu zie je ze echt vliegen.

Uit betrouwbare bron weet ik dat arnold nog steeds traint op de dag van vandaag, voor de lol misschien, maar zo'n bicep verdwijnt als sneeuw voor de zon als je stopt met trainen, 90 % van dbb traint en eet als een beest, maar aan deze bicep voldoet bijna niemand, en arnold zou deze massa wel even laten zitten zonder te trainen :roflol:

:roflol:!!

En voor de mensen die denken dat hij zijn biceps aandrukt ? ga even langs hans anders voor een nieuwe bril, het is toch duidelijk te zien dat zijn hand tegen zijn middel aanligt, of zijn 30 centimeter lange duim is zo groot dat hij zijn hele biceps keihard aan kan drukken tot een olympia piek.

ik vond 15 al lang ;)

Niet slecht toch voor een 60 plusser! En weet haast wel 100% zeker dat hij nog afentoe traind. Als je echt stopt blijft er bijna geen spiermassa meer over.

Ik wacht...

Terug
Naar boven