Fitness Seller

Jongeren opgepakt na YouTube-filmpje

Idd hard straffen, trekt toch nergens op :s

Hun grootste en trotste bezit kapot stampen, namelijk hun gore gabber scootertjes. Huilen zullen ze, en daarna over hun heen pissen.

K*tjongeren.

Sneu volk,,,, eerst zo dapper,:shoot::shoot::shoot:
en wedde dat ze op plietie bureau zate te janke om hun ouders

Pff wat een losers, arme zwerver..

epic self ownage

wat een losers.. niks beter te doen zeker? Ik zeg opsluiten in een "werkkamp" :mad:

ùdlksqjvfmlk jqqqqqq jdmlksq%A KSQVBNJpùq>dfmlsµk

FF afreageren, van dit word ik :mad:

De Deventerse politie heeft vast bij hun Roermondse collega's gespiekt. Zij pakten vorige maand ook acht jongeren op, nadat de jongeren filmpjes op YouTube hadden gezet.

Dit filmpje heb ik niet meer kunnen zien, maar hij moest echt goed zijn. Iets over een Marokkaan die ruig tegen zijn vriend lag te schreeuwen dat ie een groepje had opgelicht, maar die Marokkaan riep het zo hard dat die gasten die hij had opgelicht het gehoord hadden, en dus meteen op hem af kwamen om hem klappen te geven.

"Ow Yousuf wat doe je nu ? :D"

Filmpje was helaas al verwijderd voordat ik het kon zien. :(

Goed werk van politie deze keer. Hard aanpakken die smeerlappen.

hahahaha dat filmpje met die zwerver is echt vet

wat een inteeltgebroed... Hier wordt ik zo ongelofelijk pissed van, he.

Een kamertje van 4 op 4 met 3 van die jongeren.
Damn...dat zou een cardiosessie van jewelste worden.

:roflol: bij die benny op zijn hyves: de kogel liegd er nooit om :D

kneus!

Te triest voor worden.Dik straffen die gasten.
BTW Die zwerver kan wel goed Stampuh!:D

die man heeft wsl al een k*tleven achter de rug en wordt nu nog eens voor heel de wereld belachelijk gemaakt... die sukkels lopen ondertussen al terug vrij rond, wsl nieuwe filmpjes maken (je komt toch vrij zonder straffen)

die jongeren op een rijtje zetten, naakt, allemaal een dildo in hun gat, filmen en op youtube zetten... dat zal ze wel leren

Terug
Naar boven