XXL Nutrition

Jongeren opgepakt na YouTube-filmpje

ze hebben het filmpje er al weer afgehaald ook ken hem niet meer bekijken.
maar het is inderdaad niet zo bijdehand om dat op you-tube te zetten want het is al heel lang bekent dat de politie you-tube heel goed in de gaten houd.

Ergens in colmschate denk ik.....

ja... dat is de buurtzwerver van colmschate... (slaapt vaak in het bosje achter 'de kuip' bij dat nieuwe zorgcentrum dingetje waar veel huisartsen zitten volgens mij...

woon er 5minuten lopen vandaan :mad:

nouja, woonde.. zit nu in enschede te lantefanteren :D

Wil toch wel eens weten over welke 18 jarige het gaat? zal snel genoeg horen lijkt me

ze hebben het filmpje er al weer afgehaald ook ken hem niet meer bekijken.
maar het is inderdaad niet zo bijdehand om dat op you-tube te zetten want het is al heel lang bekent dat de politie you-tube heel goed in de gaten houd.

ja net als wij :roflol: 's nachts heb je ook niks anders te doen toch :D

ja... dat is de buurtzwerver van colmschate... (slaapt vaak in het bosje achter 'de kuip' bij dat nieuwe zorgcentrum dingetje waar veel huisartsen zitten volgens mij...

woon er 5minuten lopen vandaan :mad:

nouja, woonde.. zit nu in enschede te lantefanteren :D

Wil toch wel eens weten over welke 18 jarige het gaat? zal snel genoeg horen lijkt me

Bij deze heb jij dus de verantwoordelijkheid om de Punisher te spelen.
Hou anders ff logje bij.

lomp en dom

Zielige k*t kindjes. Aanpakken die lui. Maar je bent ook wel dom als strond om zoiets op Youtube te plaatsen.

jammer dat ze hier niet net als in amerika zo'n booth camp hebben. dat zou voor dat soort gasten wel wat zijn.
maar als ze daar heen moesten dan zouden ze huilen om hun mammie.

Als ze vechten dat ze het doen tegen mensen die zich kunnen verdedigen, ik schaam me diep voor zo'n leeftijdsgenoten. Door zo'n mannen krijgt de jeugd een slechte naam. Ik vind dat ze al hun bezittingen aan die zwerver moeten geven en dan nog 5 jaar voor hem werken zodat deze terug een menswaardig bestaan kan hebben en zijn leven terug kan opbouwen.

allemaal op een stoel vastbinden en door het hoofd schieten.Aan deze mensen hebben we niks en zijn we liever kwijt dan rijk.

haha, ben nu echt benieuwd wie het zijn!

Tijdje geleden wel tal van filmpjes gezien met die zwerver (die ik denk dat het is)

even op MSN navragen :D

nee, ken ze niet :treuren:

.. EnJee.Enschede zegt:
weet jij wie opgepakt zijn?
.. EnJee.Enschede zegt:
voor dat zwerver ding
' Koen zegt:
ja
.. EnJee.Enschede zegt:
wie dan?
.. EnJee.Enschede zegt:
ben echt benieuwd