MuscleMeat

||Jonko's|| Road to Redemption

ziet er deftig uit

• Topic Starter Topic Starter
Vanmiddag:

Deadliftdag:

DL
10 x 50
8 x 60
5 x 90
3 x 110
8 x 130 [PR]
5 x 140 [PR]
10 x 110

SLDL
10 x 70
10 x 90 [PR]
10 x 80

Commentaar:
Dikke pomp in de onderrug, eerste uur kon ik niet normaal lopen :p Lekker getraint.

nice PR's Jonko!
:thumbs:

gewicht valt me een beetje van je tegen........was je vroeger niet sterker??

nice PR's Jonko!
:thumbs:

gewicht valt me een beetje van je tegen........was je vroeger niet sterker??

Nee, ben nooit sterk geweest in SQ en DL ^^
Heb altijd klachten aan mn linker knie gehad [groei iets] waardoor ik pas na een jaar of anderhalf na het beginnen met trainen, mijn benen kon trainen. Toen ben ik dus begonnen met dingen als DL en SQ. Dus maar kort gedaan, voor ik op mn linkerknie ben gevallen, en weer niks ermee kon. En daar heb ik nog steeds een beetje last van. Vandaar dat mn benen nu ook qua grootte achterlopen [beginnen weer te komen gelukkig, groeien best snel bij mij]. En de krachtstats ervan lopen ook wat achter. Bij een 130 BP zouden imo minstens een DL en SQ horen van 180 kg. Maar dat komt zeker wel :D. Geen hoge prioriteit though, gaat me niet om mn 1 RM, maar om hypertrophie.

Nee, ben nooit sterk geweest in SQ en DL ^^
Heb altijd klachten aan mn linker knie gehad [groei iets] waardoor ik pas na een jaar of anderhalf na het beginnen met trainen, mijn benen kon trainen. Toen ben ik dus begonnen met dingen als DL en SQ. Dus maar kort gedaan, voor ik op mn linkerknie ben gevallen, en weer niks ermee kon. En daar heb ik nog steeds een beetje last van. Vandaar dat mn benen nu ook qua grootte achterlopen [beginnen weer te komen gelukkig, groeien best snel bij mij]. En de krachtstats ervan lopen ook wat achter. Bij een 130 BP zouden imo minstens een DL en SQ horen van 180 kg. Maar dat komt zeker wel :D. Geen hoge prioriteit though, gaat me niet om mn 1 RM, maar om hypertrophie.

Hoor je alleen nog maar over hypotrofie lullen. Weer een woordje geleerd:D
Je bent gewoon een klein pissletje wat als een p*ssy traind:D

Vanmiddag:

Deadliftdag:

DL
10 x 50
8 x 60
5 x 90
3 x 110
8 x 130 [PR]
5 x 140 [PR]
10 x 110

SLDL
10 x 70
10 x 90 [PR]
10 x 80

Commentaar:
Dikke pomp in de onderrug, eerste uur kon ik niet normaal lopen :p Lekker getraint.

:roflol:

Dacht dat jij meer kon, je bench etc is veel sterker man! Dit zijn btw dezelfde gewichten als ik nu gebruik bij dl en sldl. Enkel deed ik nog 3x150

stoer.... "geeft schouderklopje"

lees de comments ;)

Ik train tenminste m'n benen, vanaf het begin. We zullen zien hoe ik er bij sta op m'n 22 :fu:

Hey, maar respect hoor!

ach, op jouw 22ste ben je nog steeds maagd :o

maargoed, ik vind je maar irritant, jij met je veel te grote hoofd

hehe roy is supadude dat weet lenn nog niet laat hem toch hijs een monster met 3x 150 deads

:cool:

zodra ik langer dan 3 maanden bezig ben met deads ga ik wel zwaarder :D Eerst een 10 repper weten te maken op de 150 denk ik though.

Je vorm gaat dikwijls verslechteren bij hoge reps tijdens de deadlift . Als ik jou was , zou ik eerder gaan voor veel reps maar dan in sets . Dus gewoon een hoog volume draaien met genoeg rust tussen .

Je vorm gaat dikwijls verslechteren bij hoge reps tijdens de deadlift . Als ik jou was , zou ik eerder gaan voor veel reps maar dan in sets . Dus gewoon een hoog volume draaien met genoeg rust tussen .

Ik bouw het gewoon rustig op. Vind meer reps wel lekker voelen. Als mijn vorm slechter wordt leg ik de stang wel ff neer :)
Het volume van de laatste training vond ik wel lekker. Volgende training denk ik max 130, gewoon wat meer hh en sets :D

Ik bouw het gewoon rustig op. Vind meer reps wel lekker voelen. Als mijn vorm slechter wordt leg ik de stang wel ff neer :)
Het volume van de laatste training vond ik wel lekker. Volgende training denk ik max 130, gewoon wat meer hh en sets :D

Oké , succes ermee .

Terug
Naar boven