Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hehe word eindelijk een echte knul
Wel erg dat een kerel van bijna 150 kg je niet zo ver kan krijgen, maar een meisje het wel voor elkaar krijgt.

tja, van haar krijg ik meer dan een klopje op mn rug om me te motiveren![]()
Ja jij wilde steeds iets van me hebben, maar ja ik ben nu eenmaal niet van de mannen Jonko.

flink zweten ook, dunno what happened
voel het nog steeds, maar beetje maar. Ben er meteen bij gaan zitten, na kwartiertje ebte et weg.
ai, heb zoiets ook eens gehad met legpress, toch paar dagen dat die hoofdpijn zo leek terug te komen als ik inspanning wou doen dus let er een beetje mee op
Vermoedelijk heeft het weer een rol gespeeld, Jonko. Had gister precies hetzelfde. En een trainingsmaatje hoorde ik er ook al over klagen.
Hoe squat jij eigenlijk? Los is bij FF toch niet mogelijk, dus in een smith?
niet verder gegaan.... na de 2e set leg press ineens knallende koppijn bij et neerleggen van gewicht...flink zweten ook, dunno what happened
voel het nog steeds, maar beetje maar. Ben er meteen bij gaan zitten, na kwartiertje ebte et weg.
Verder wel lekkere fullsquats imo![]()

Welcome to legtraining .commentaar:
niet verder gegaan.... na de 2e set leg press ineens knallende koppijn bij et neerleggen van gewicht...flink zweten ook, dunno what happened
haha

zo goed als
alleen et peesje bij mn rechterpols waar ik sporadisch last van heb, is nu weer ff aan et irriteren. kan niet op mn rchterhand steunen of er iets opleggen. Maar is elke keer maar een weekje, ff rustig ermee en tis weer weg. [zonder duidelijke oorzaak komt et en gaat et ^^]