MuscleMeat

||Jonko's|| Road to Redemption

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.062
Vanavond:

Schouders:

MP [vanuit clean]
10 x 20
8 x 40
8 x 60
8 x 65
8 x 60

Seated D-press
7 x 34
2 x 10 x 30

Seated Sideraises
4 x 10 x 12

Cable Upright Row
10 x 23,xx
10 x 26,xx

Reversed Fly
2 x 10 x 12

commentaar:
MP 8 x 65 geloof ik pr, maar weet niet zeker :p ging opzich wel lekker vandaag. Beter dan gister iig hehe.

Gaat goed jointje

• #1.065
Vanmiddag:

DL:

10 x 80
8 x 100
8 x 135
6 x 145
2 x 4 x 157,5
3 x 157,5
5 x 140

Commentaar:
bweh was eigenlijk de bedoeling 3 x 5 x 157,5 te doen... mja...
Verder voelde et allemaal erg goed :D handen weer lekker vol met blaren. Nitrocrea voor eerste keer gebruikt, volgens mij had ik iig al meer pomp erdoor :p maar man, wat is dat spul goor met water :P

• #1.066
gewichtsupdate:

toch ff de weegschaal opgestapt, 84,5 kg ongeveer. mn xxl vetmeter geeft 13.6% aan op het punt waar gemeten moet worden, en stukje erboven 16% [welke mij geloofwaardiger lijkt, iig 15%]
90 kg lijkt me best haalbaar dit jaar :)

Gaat goed Jonkie, die 90 zal je wel halen :)

gewichtsupdate:

toch ff de weegschaal opgestapt, 84,5 kg ongeveer. mn xxl vetmeter geeft 13.6% aan op het punt waar gemeten moet worden, en stukje erboven 16% [welke mij geloofwaardiger lijkt, iig 15%]
90 kg lijkt me best haalbaar dit jaar :)

:eek: fat bastard :D ... gaat nice man jonkomans, maar what's up met die deadlift?
Je lifte laatst nog 180 kg toch?

• #1.069
:eek: fat bastard :D ... gaat nice man jonkomans, maar what's up met die deadlift?
Je lifte laatst nog 180 kg toch?

ja, op de 1RM ^^ niet voor sets, I wish :p

idee was:

deze week: 3 x 5 x 87,5% [157,5]
volgende: 4 x 4 x 90% [162]
die volgende: 4 x 3 x 92,5% [166,5]
week erna: maxen

hoort eigenlijk nog 3 weken voor die hetzelfde zijn met 2,5% minder. Denk dat ik die beter eerst kan doen ^^. Naast dat moet ik ook de techniek ff wat beter leren. Ging me nu qua techniek al wat beter af. Naar mn gevoel ging mn kont nog teveel omhoog bij de 157,5.

besides, kan niet blijven maxen he :p

Zelf gemaakt schema of? Ik merk voor mezelf dat ik gewoon beter lift met meer tijd tussen de deadlift sessies,
misschien nog niet helemaal hersteld van je laatste keer maxen?

• #1.072
  • #1.073
Zelf gemaakt schema of? Ik merk voor mezelf dat ik gewoon beter lift met meer tijd tussen de deadlift sessies,
misschien nog niet helemaal hersteld van je laatste keer maxen?

jawel, helemaal hersteld. heb 2 weken geleden voor het laatst gemaxed. vorige week voelde niet echt lekker, mn lichaam tijdens de deadlift voelde beetje beurs ofzo. Maar nu voelde ik me wel lekker. Wel flink hijgen en wat gezweet door het zonnetje, maar verder was wel lekker :D

en schema heb ik van kelly, het powerlift team daar gebruikte die opbouw ook

hoop et!

overdone, don't know. maar voelde em toen al wel goed :p 6 reps op de 145 was al een record voor me ^^
Erna toch nog sets kunnen doen met een gewicht wat een maand geleden nog mn max was, dus het valt allemaal wel mee denk ik :p

Hehe, dat dacht ik ook al ja :P

Ik zie in je opbouw gewoon werksetjes, vandaar die overdone... ;)

• #1.075
Hehe, dat dacht ik ook al ja :P

Ik zie in je opbouw gewoon werksetjes, vandaar die overdone... ;)

tja, zo moest het :p

En het voelt ook wel goed, al had ik wat lichtere gewichten :) Uiteindelijk is kracht dan ook maar een bijzaak voor mij, neemt niet weg dat ik het erg leuk begin te vinden, op kracht trainen ^^ Ben dus wel van plan soon de 200 kg te doen :) en 150 kg fullsquat lijkt me ook wel nice.

Komt helemaal goed dude :cool:

prachtig hoe jij steeds weer voor je dwergje in de defense mode springt kelly:p

en jonko ik heb nog 5 jaar om jou stats te bereiken (waar ik nog maar net onderzit) dus zal vast lastig worden:D

hahha ja roy kweet dat je nog niet lang traint en blessures hebt gehad;)

• #1.078
jongen, je begint irritant te worden, reageer normaal in mn log, of reageer niet.

Rustig aan jonko mans.
Netjes gedeadlift jonko! Ik zou al helemaal stuk zijn na een paar werksetjes zo man

Terug
Naar boven