hoezo zwakke training ...is toch een normale training voor jou![]()

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
hoezo zwakke training ...is toch een normale training voor jou![]()

ging opzich wel lekker vandaag. Beter dan gister iig hehe.
handen weer lekker vol met blaren. Nitrocrea voor eerste keer gebruikt, volgens mij had ik iig al meer pomp erdoor
maar man, wat is dat spul goor met water 
gewichtsupdate:
toch ff de weegschaal opgestapt, 84,5 kg ongeveer. mn xxl vetmeter geeft 13.6% aan op het punt waar gemeten moet worden, en stukje erboven 16% [welke mij geloofwaardiger lijkt, iig 15%]
90 kg lijkt me best haalbaar dit jaar![]()
fat bastard
... gaat nice man jonkomans, maar what's up met die deadlift?fat bastard
... gaat nice man jonkomans, maar what's up met die deadlift?
Je lifte laatst nog 180 kg toch?

fat bastard
... gaat nice man jonkomans, maar what's up met die deadlift?
Je lifte laatst nog 180 kg toch?
hoop et!
Volgens mij was ie na de eerste 4setjes al wat uitgeblust, niet een beetje overdone Jonko?
6 reps op de 145 was al een record voor me ^^
Zelf gemaakt schema of? Ik merk voor mezelf dat ik gewoon beter lift met meer tijd tussen de deadlift sessies,
misschien nog niet helemaal hersteld van je laatste keer maxen?

hoop et!
overdone, don't know. maar voelde em toen al wel goed6 reps op de 145 was al een record voor me ^^
Erna toch nog sets kunnen doen met een gewicht wat een maand geleden nog mn max was, dus het valt allemaal wel mee denk ik![]()

Hehe, dat dacht ik ook al ja
Ik zie in je opbouw gewoon werksetjes, vandaar die overdone...![]()

Uiteindelijk is kracht dan ook maar een bijzaak voor mij, neemt niet weg dat ik het erg leuk begin te vinden, op kracht trainen ^^ Ben dus wel van plan soon de 200 kg te doen
en 150 kg fullsquat lijkt me ook wel nice.jongen, je begint irritant te worden, reageer normaal in mn log, of reageer niet.
veel meer als "ecto" oid heb jij ook nog niet in mijn log gepost...