MuscleMeat

Joostd loggie voor zomershape

• Topic Starter Topic Starter
Trainingen zien er netjes uit wel klote dat je hartfilmpje moet laten maken.
Moest het zelf ook toendertijd, hopen dat je goed nieuws krijgt.

thanks man, ik heb al wat theorietjes erover

1- me preworkout verhoogd me hartslag, ook nog na me training. aangezien ik rust na me training adem ik rustig, terwijl me hart nog harder klopt.
2- ik heb maandag zware borst setjes gedaan + crappy ademhaling, dus mogelijk kans dat ik me teveel kracht op me longen heb gezet.

maar heb er heel de week al last van en heb maandag voor het laatst pwo genomen.

anyways, uitslag krijg ik wss pas volgende week, was van plan vanmiddag cardio te doen en vanavond upper B

Hmm, zelf nooit meegemaakt dat hartslag verhoogt blijft na een training ondanks pwo.
Doe zelf cardio na KT met te hoge hartslag (klote conditie) maar bij coolingdown zakt die toch snel onder de grens weer.

Ik kreeg toen de uitslag direct mee, apart dat jij het dan later krijgt.

Hmm, zelf nooit meegemaakt dat hartslag verhoogt blijft na een training ondanks pwo.
Doe zelf cardio na KT met te hoge hartslag (klote conditie) maar bij coolingdown zakt die toch snel onder de grens weer.

Ik kreeg toen de uitslag direct mee, apart dat jij het dan later krijgt.

ik heb in deze cut nog geen een x cardio gedaan :P woog vanochtend 77/78 dus ik ga vanmiddag cardio doen (ook al is het wss gewoon vocht).

en mijn pre workout komt "onder de balie" vandaan. bevat nog DMAA volgens mij :P

Zou dan sowieso geregeld cardio gaan doen, grote kans dat als ze niks zien op hartfilmpje zij ook cardio gaan aanraden.

Heb ook nog potje staan met dmaa erin maar gebruik het niet meer, de stap naar non dmaa pwo's is te groot qua werking.

Zou dan sowieso geregeld cardio gaan doen, grote kans dat als ze niks zien op hartfilmpje zij ook cardio gaan aanraden.

Heb ook nog potje staan met dmaa erin maar gebruik het niet meer, de stap naar non dmaa pwo's is te groot qua werking.

wou niet te snel afvallen, ik wou wachten op het punt dat me gewicht minder snel ging zakken, en dat is nu. moet alleen nog ff zin maken voor cardio.

cardio is best relax, muziekje erbij en mensen kijken :D

ik carpool met vrienden, ben vaak al een uur bezig me me krachttraining :(

voedingswaardes totaal vandaag:

ekv:213/156/57/2000

Heb dus nu eigenlijk al geen zin om cardio te doen, dan gaat het wss weer te snel.

Ik zeg niet dat je uren cardio moet doen.
10-15min na KT is voldoende, bouw je conditie op en onderhoud je het.
Kun je zelf bepalen welke intensiteit het beste is voor vetverlies.

Je kunt trouwens ook iets meer eten om de kcal van de cardio te vervangen als je bang bent dat het te snel gaat.

Spoel die stoute pwo eens heel erg snel door de wc heen!

Gaat het weer wat met je hartje?

Spoel die stoute pwo eens heel erg snel door de wc heen!

Gaat het weer wat met je hartje?

Het gaat al iets beter :) heb ook nog geen spoed berichten van de dokter gehad, dus zal wel goed zitten :roflol:

Ben nog steeds benieuwd waardoor het komt, ik weet wel dat ik met bankdrukken heel erg lang me adem inhield en kracht moest zetten, omdat me spotter bleef pushen en niet wou helpen bij me laatste rep -.-

vanavond staat lower A weer op het progamma, gewicht was vanochtend 77kg, maar had ook niet echt het gevoel dat me maag leeg was.

Het gaat al iets beter :) heb ook nog geen spoed berichten van de dokter gehad, dus zal wel goed zitten :roflol:

Ben nog steeds benieuwd waardoor het komt, ik weet wel dat ik met bankdrukken heel erg lang me adem inhield en kracht moest zetten, omdat me spotter bleef pushen en niet wou helpen bij me laatste rep -.-

vanavond staat lower A weer op het progamma, gewicht was vanochtend 77kg, maar had ook niet echt het gevoel dat me maag leeg was.

Op zich kun je met elke oefening gecontroleerd uitademen als je voorbij het zwaarste punt bent. Dat scheelt enorm veel druk in het hoofdje volgens mij.
Ik had vanmorgen ook niet het idee dat je darmen leeg waren ;)

me ademhaling is gewoon goed denk ik, maar toch heb ik nog druk op me borst. training van gisteren was waardeloos, me blessure aan me bovenbeen is weer terug, zo de fysio maar bellen denk. zit er aan te denken om benen even te skippen voor twee weken, moet ik alleen me schema even ombouwen. vanochtend woog ik alweer 77kg :/

iemand een idee voor schema? wil eigenlijk alles nog wel twee x per week blijven pakken.

Maandag: Chest/zijkant schouders/biceps
Dinsdag: Rug/triceps/buik
Donderdag:Chest/zijkant schouders/biceps
Vrijdag:Rug/triceps/buik

2 oefeningen borst
2 oefeningen zijkant schouders
1 oefening biceps
2/3 oefeningen rug
1 oefening triceps
1/2 oefeningen buik

Zat te denken aan zoiets

Afspraak bij fysio is gemaakt, kan donderdag terecht, ik denk dat het komt door te breed staan met squatten.

Upper A

Incline Benchpress:
Set 1 : 60.0x8
Set 2 : 62.5x8
Set 3 : 62.5x8

Zeker een verbetering, maar valt geen pr te noemen.

Smith decline bp:
8x65KG
8x70KG
9x80KG
8x80KG
Goeie pump

Wide Grip Latpulldown:
Set 1 : 65.0x8
Set 2 : 65.0x8
Set 3 : 65.0x8

T bar lying row:
Set 1 : 40.0x8
Set 2 : 45.0x8
Set 3 : 45.0x8 PR
Set 4 : 45.0x8 PR

Sideraises:
Set 1 : 10.0x10
Set 2 : 10.0x10
Set 3 : 10.0x10

Reverse flyes:
Set 1 : 8.0x8
Set 2 : 8.0x8
Set 3 : 8.0x8

Barbell preacher curl:
Set 1 : 10.0x8 PR
Set 2 : 7.5x8
Set 3 : 7.5x8

Triceps machine:
Set 1 : 25x8
Set 2 : 25x8
Set 3 : 25x8

Gewicht vanochtend was 76

Gisteren weer bij de fysio geweest. omdat ik nog steeds last had van me lies heeft de fysio alles gecontroleerd. uiteindelijk bleek me been vast te zitten ipv dat ik het overbelast had. na 10 minuten aan me been trekken zei tie knak, wat dus een goed teken zou moeten zijn. daarna heb ik nog een poging tot benen trainen gedaan maar de pijn zat er nog, dus heb niet lekker getraind. daarom ga ik volgende week even een tijdelijk schema erbij pakken om zo ff me benen een week herstel te geven.

Maandag:Chest/zijkant schouders/biceps
Benchpress 3x8
Incline Benchpress 3x8
Side raises 3x10
upright cable row 3x10
Barbell curl 3x8

Dinsdag: Rug/triceps/buik
Deadlift 3x5
Pullups 3xfailure
T-bar row 3x8
cable pulldown 3x10
hanging leg raises 3xfailure

Donderdag:Chest/zijkant schouders/biceps
overheadpress 3x8
Cable lower chest raise 3x8
Incline flyes 3x8
Bent over lateral raises 3x8
Incline db curl 3x8

Vrijdag:Rug/triceps/buik
Hyperextensions 3x10
Behind the neck pulldown 3x8
Bent over row 3x8
Dips 3xfailure
hanging leg raises

Yoo ff een update
Gisteren eindelijk weer is lekker getraind, had een pwo erin gemikt hier een random foto.[afbeelding niet meer beschikbaar]

Upper B

Bankdrukken: 8x72.5 8x72.5 8x75 <- gvd had te weinig eraan gehangen

Incline flyes: 8x20 8x22 8x22 PR

cable front raises: 8x20 8x20 8x20 voelde lekker aan.

Pullups: 8x BW+5 8xbw 7xbw

Cable seated rows: 8x60 10x55 10x55

Incline machine curl: 8x45 8x45 8x45 PR

dippen: 8xbw+10 8xbw+10 8xbw+10

Shrug apparaat dinges: 12x50 12x50 12x50 voelde lekkaaa

Rating 5/5

Laatst bewerkt:
Hoe gaat de cut nou?
5/5 training is altijd prima :cool:

Hoe gaat de cut nou?
5/5 training is altijd prima :cool:

zat vanochtend op ongeveer 75.5, heb nog een analoge weegschaal dus is k*t lezen. volgende maand ff digitale kopen.

vanmiddag nog ff half uur cardio erin gooien, dan heb ik in totaal 1 uur en 15 minuten cardio gedaan deze week.

gisteren woog ik 75KG :cool:

deze week even geen benen, heb er toch redelijk last van, moet donderdag weer fysio, ik ga dus even bovenstaand schema aanhouden deze week.

kzou niet gaan cutten zou zonden zijn

kzou niet gaan cutten zou zonden zijn

kom je 2 maanden te laat mee bro :P

ben al +/- 5kg kwijt, krachtgains zijn bijna niet gedropt.

sta redelijk hoog in BF, ex obesitas, en wil nu echt een keer doorzetten naar de 12/10% om vanaf hier te clean bulken.

Terug
Naar boven