Robin
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 9.602
- Lengte
- 1m80
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je doet precies meer benen de laatste tijd of is dat maar schijn?
En is het niet abductor ipv adductor
Aantal keer p/weekHoe bedoel je meer benen?
Adductor is van buiten naar binnen, abductor van binnen naar buiten. Eerste is voor binnenkant bovenbeen andere meer buitenkant/glute.
In.
Ziet er goed uit! Log je alleen de werksets?
Succes met je tentamen, wat studeer je?

Oef, corporate finance. Herinner me hem nog als de dag van gister.. Zelf bedrijfskunde gestudeerd en corporate was zeker één van de moeilijkste tentamens van de bachelor.
Ziet er allemaal goed uit! Zet hem op, dan is er vast een mooie plek voor je weggelegd tijdens de contest.
Als je goed je best doet op school mag je later misschien bij mij komen werken
. Morgenavond pullsessie.
Binnenkort maar even onder de zonnebank.Hmm, intessting. Ik doe namelijk best veel warmup..Heb van Jordan Peters geleerd zo min mogelijk op te warmen (a.k.a. zo min mogelijk load toe te passen) maar toch warm te zijn. Daarom bijvoorbeeld ook maar 3 reps op mijn laatste RDL warmingup. Zo hou ik de meeste energie over voor mijn werksets. Weet nog goed dat toen ik nog benchte, het er zo uitzag:
Hmm, intessting. Ik doe namelijk best veel warmup..
Vetpercentage schatten doe ik niet, geen idee ook to be honest! Wel flinke poten kerel!
Ik merk vooral dat bij mijn heavy compounds (incline DB press, rack pull, RDL, etc.) dat in de 6-8 reps het echt gaat schelen hoeveel warmingup volume je hebt gedraaid. Ik zie het zo: hoe meer opwarmen hoe veiliger je bent, maar door al dat volume raak je fatigued. Dus ik probeer zo min mogelijk warmup volume te draaien, toch 'safe' te zijn en zo maximum effort in de werksets leggen. Beetje moeilijk uit te leggen.
Wat ik vandaag bijvoorbeeld deed voor bench press was:
bar x 7 / 60x5 / 70x4 / 80x3 / 90x2 / 100x1 -> workset 110 kg
Het scheelt inderdaad een HOOP qua kracht als je bijvoorbeeld 50x12 / 70x10 / 90x8 ofzo als warming up zou doen. Die 90x8 kan je ook moeilijk meer een warm up set noemen, dat is eerder een feeder set.
Ik maakte voorheen ook de fout om te veel reps te doen als warming up. Heeft totaal geen zin, je maakt jezelf alleen zwakker.