Ano_261020
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 6.710
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 82kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb vandaag 8x350 gelegpressedPullday van gister en legday van vandaag worden niet gelogd. Ben kapot en moet nog studeren. Wel progressie. Vandaag 305 leg press voor 7,7,6.
Geen idee, waarschijnlijk van life fitness
Slik je vitamine D? Zo ja, hoeveel..Zo nee, waarom nietDenk dat ik een kleine winterdip heb. Stress voor tentamens volgende week. Training weer meh. Bijslapen en morgen herpakken... zucht
?Snoep jij zo ja hoeveel? Zo nee waarom niet?Slik je vitamine D? Zo ja, hoeveel..Zo nee, waarom niet?
⁹Ja, heel veel!
Onacceptabel. Ik neem aan dat hier melding van is gemaakt?Ja, heel veel!
Vandaag alleen nog niet, waarom niet? Er is geen snoep op werk..
Sowieso!Onacceptabel. Ik neem aan dat hier melding van is gemaakt?

Slik je vitamine D? Zo ja, hoeveel..Zo nee, waarom niet?
Ben jij zo iemand dat wanneer je op een verjaardag een verhaal vertelt dat er dan altijd wel zo’n vervelende oom hebt die altijd alles beter/slechter/erger heeft?De winter is nog geen eens begonnen of meneer heeft een winterdip.
Het is maar goed dat jij niet in een land als Rusland woont. Daar waar mijn schoonfamilie woont sneeuwde het al in september.
Ben jij zo iemand dat wanneer je op een verjaardag een verhaal vertelt dat er dan altijd wel zo’n vervelende oom hebt die altijd alles beter/slechter/erger heeft?
“Ja maar toen ik vroeger jong was, toen sneeuwde het pas hard. En we moesten gewoon in onze korte broek naar school!”
Maar niet dus... Misschien moeten we elkaar beter leren kennen?