- Waardering
- 20.663
Wacht maar tot ik weer ripped ben
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Maak ik dat nog mee? Is dat nog in dit millennium?
. Morgen rustdag en werken. Vanavond chillavondje.

Squats of legpress, gewoon doen wat voor jou werkt. Zolang je geen powerlifter bent verplicht niemand je ze te doen tochHey ben ik weer.
18-10-2019: Legs
Leg extension (+1 rep)
52,5kg x 11, 10
Technogym plate loaded leg press (+gewicht)
320kg x 6, 5, 5
Hier echt blij mee. 8 platen elke kant. 'Ja maar is leg press geen squat blabla...' Who cares. Progressie. Begin sterk te worden (voor mijn doen). Volgende week zou de hack squat moeten komen (pfffff...) en dat wordt dan mijn primaire loading oefening voor quads.
260kg x 8, 7
DB split squats (+3 reps)
10kg x 12, 10, DS BW
Na 2 weken deze ook eindelijk volledig onder de knie.
HS plate loaded leg curl (+0 reps)
13,75kg elke kant x 9, 7
RDL (+2 reps)
122,5kg x 8, 7, 7
Hyperextensions (+1 rep)
26,25kg x 9, 8, DS BW
Adductor machine (+gewicht)
60kg x 10, 9
HS smith machine calf raises (+gewicht)
31,25kg elke kant x 11, 10, 10
HS seated calf raises (+gewicht)
21,25kg elke kant x 11, 10, 10, DS 10kg
Leg raises 3x
Voelde me de afgelopen week niet zo gemotiveerd als anders. Wel gewoon getraind, maar geen zin om te loggen. Vandaag weer beetje zelfde gevoel, totdat ik in de gym kwam en er hardstyle op stond dus meteen zin om te trainen. Wel grappig, een oudere meneer (denk rond 55) werd he-le-maal boos op de zoon van de eigenaar omdat hij de muziek vervelend vond, helemaal schreeuwen en boos xD. Mezelf gepusht voor 8 plate leg presses wat goed uitpakte. Na de split squats ook duizelig en misselijk naar de wc gegaan. Morgen rustdag en werken. Vanavond chillavondje.
Volgende week en week erop tentamens, dus dagelijk ritme wordt 10:00-16:00 leren, 16:00-18:00 middagdutje, eten, trainen, 22:00-23:00 leren, slapen, repeat![]()
Ik heb daarnet maar 310kg gelegpressed ;(
En ik wil ook een hack squat!!!!
Btw, ga je de traditionele squats geen kans geven? Of waarom doe je ze eig niet?
sterk man!! Heb ze net met 200 kg gedaanTechnogym plate loaded leg press (+gewicht)
320kg x 6, 5, 5
Wel na squats en met 12 reps maar voel me nu erg zwak vergeleken met dit
Sterke Leg Press zeg!!Wel eens een andere squatvariant geprobeerd (High vs. Low Bar of Front Squat)?
Een Hack Squat, ik ben jaloers.
). We hebben zo’n machine squat maar die is door zijn ROM ook vrij glute dominant, zoek meer een sq-variant voor quads. Daarom vind ik de V-/Hacksquat erg fijn. Maar voor nu dus nog steeds stuck met leg presses ... 

Sicke legday hoor!!Hey ben ik weer.
18-10-2019: Legs
Leg extension (+1 rep)
52,5kg x 11, 10
320kg x 6, 5, 5
Hier echt blij mee. 8 platen elke kant. 'Ja maar is leg press geen squat blabla...' Who cares. Progressie. Begin sterk te worden (voor mijn doen). Volgende week zou de hack squat moeten komen (pfffff...) en dat wordt dan mijn primaire loading oefening voor quads.
260kg x 8, 7
DB split squats (+3 reps)
10kg x 12, 10, DS BW
Na 2 weken deze ook eindelijk volledig onder de knie.
HS plate loaded leg curl (+0 reps)
13,75kg elke kant x 9, 7
RDL (+2 reps)
122,5kg x 8, 7, 7
Hyperextensions (+1 rep)
26,25kg x 9, 8, DS BW
Adductor machine (+gewicht)
60kg x 10, 9
HS smith machine calf raises (+gewicht)
31,25kg elke kant x 11, 10, 10
HS seated calf raises (+gewicht)
21,25kg elke kant x 11, 10, 10, DS 10kg
Leg raises 3x
Voelde me de afgelopen week niet zo gemotiveerd als anders. Wel gewoon getraind, maar geen zin om te loggen. Vandaag weer beetje zelfde gevoel, totdat ik in de gym kwam en er hardstyle op stond dus meteen zin om te trainen. Wel grappig, een oudere meneer (denk rond 55) werd he-le-maal boos op de zoon van de eigenaar omdat hij de muziek vervelend vond, helemaal schreeuwen en boos xD. Mezelf gepusht voor 8 plate leg presses wat goed uitpakte. Na de split squats ook duizelig en misselijk naar de wc gegaan. Morgen rustdag en werken. Vanavond chillavondje.
Volgende week en week erop tentamens, dus dagelijk ritme wordt 10:00-16:00 leren, 16:00-18:00 middagdutje, eten, trainen, 22:00-23:00 leren, slapen, repeat![]()
Lekker man! Je knalt lekker door!Op (bijna) alle lifts progressie dus. Vanmiddag beginnen met studeren voor tentamens. Morgenavond pullsessie. Greetz![]()
ik heb net 8x325 gelegpressed na squats en lunges!Mezelf gepusht voor 8 plate leg presses wat goed uitpakte

Half-repper

kom dan, half squatter

Heerlijke oefening

Machine gaat tot 105 ofzo.