Ano_261020
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 6.710
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 82kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Eten voor in de trein straks (+eiwitreep die al op is). Vanaf 8:30 niet thuis geweest en ben pas om 19:00 terug. Broodjes geprept maar uiteraard niet genoeg voor hele dag dus deze zo rond 5 eten. Thuis nog snel maaltijdje erin en dan trainen vanavond![]()
Okee, maar was het nu eigenlijk lekker?Conclusie: broderig. Heel erg broderig. Veel te broderig. -1

)
Ajax kijken = katabool.Gym was fucking druk. Maar dan echt fucking druk. Want maandag traint elke bro met een middelmatig fysiek (inclusief ik) chest en deze week mag IEDEREEN gratis trainen in mijn gym. Moest dus veel wachten, concentratie meh en veel aan de praat gehouden door maten. Gelukkig zei een vriend die bij de gym werkte dat we langer dan sluitingstijd door konden trainen. Better luck next time.
16-9-2019 A:
HS plate loaded flat press (+gewicht)
30kg elke kant x 9, 9
Incline SM press 30* (+1 rep )
67,5kg x 7, 5, 5, dropset 40kg
Technogym plate loaded wide machine press (+gewicht)
45kg elke kant x 8, 7, dropset 25kg
Incline DB fly 30* (+0 reps)
12kg x 10, 10
HS machine fly (+3 reps )
65kg x 12, 10, dropset 35kg
HS lying leg curl (+1 rep)
12,5kg elke kant x 11, 10, dropset 7,5kg
RDL (+2 reps)
115kg x 7, 6, 6 (grip blijft wack)
Hyperextensions (+1 rep)
21,25kg + band x 11, 8, dropset BW
Hammer curl (+1 rep)
16kg x 11, 9 dropset 12kg
One arm cable curl (+2 reps)
7,5kg + 1,25 plate x 11, 10, 8, dropset 5kg (vanaf dit moment kwam er keiharde hardstyle op dus knallennnn)
Incline DB curl 45* (+0 reps)
10kg x 8, 8 dropset 6kg
Nu nog 2 maaltijden wegwerken. Morgenvroeg boodschappen, trainen, toetsje op computer, avondcollege, Ajax kijken.
Was vandaag ook erg slim in de trein. Ben in slaap gevallen, werd stationnetje na mijn woonplaats wakker. Gelukkig kon ik meteen de trein terugnemen en was ik maar 15min extra kwijt![]()
Heb je net gedaan@bodybuilding.nl Hoe stel ik topicbans in voor vervelende leden die mijn log vervuilen?![]()

Waarom train je chest op maandag als je weet dat het dan altijd druk is en iedereen chest doet?
Waarom dan niet gewoon veranderen naar BACBAC?Was al benieuwd wanneer jij eens tot mijn log toe zou treden. Is toevallig, train ABCABC/rust, A valt toevallig op maandag atm.
omdat je dan altijd als een kip klinkt als je je schema/split uitlegt
Dat weet toch niemand? Als je nu zegt dat A B is, dan blijft t ABC xdomdat je dan altijd als een kip klinkt als je je schema/split uitlegt
Voor broeken slaag ik altijd goed bij de sting, met minimaal 3% (liefst meer) elastaan.

Ik voel me vereerd, dank je.
Vind ik ook ruig