MuscleMeat

Joost's Log: Push Harder

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Ik ben 1,81 83 kilo vp 10-11% atm, mijn maat moet bijna altijd gevraagd worden of die nog in t magazijn ligt. Meeste stretch ook vrij strak :(
Zit al je massa op je quads en glutes ofzo? :dunno:
Ik heb voor mijn lengte van benen ook vrij dikke benen (ja nog geen bodybuild benen maar toch niet alles zit even goed) en koop meestal broek van Open & Sans ofzo, super goedkoop en in de meeste zit nog stretch
Ik ben spontaan blij met mijn totale gebrek aan spiermassa op mijn benen:roflol:

Ik ben spontaan blij met mijn totale gebrek aan spiermassa op mijn benen:roflol:
Ik heb het me een paar maanden geleden nog mogen beklagen :') Ik moest een kostuum hebben, maar als een kostuumbroek spannend zit is t verre van mooi... Heb dan maar een andere golfbroek gekocht

Btw op de eerste pagina van dit topic staan foto's van Joost, moet je maar ff kijken

Ik heb het me een paar maanden geleden nog mogen beklagen :') Ik moest een kostuum hebben, maar als een kostuumbroek spannend zit is t verre van mooi... Heb dan maar een andere golfbroek gekocht

Btw op de eerste pagina van dit topic staan foto's van Joost, moet je maar ff kijken
Dat herken ik wel. Ik kon vorige keer voor mijn kostuumbroek kiezen tussen: "veeeel te los en laten vermaken" of "hou de hele dag je adem in en beweeg niet teveel"

Ik heb de 2e gekozen..en cut meestal een weekje of 2 voordat ik die draag:roflol:

Idd deftige benen. :thumbup:

• Topic Starter Topic Starter
17-9-2019 B:
HS plate loaded underhand pulldown (+1 rep)
32,5kg elke kant x 10, 9
Rack pull (+3 reps)
157,5kg x 7, 6, 6
Technogym plate loaded low row (+1 rep)
42,5 kg elke kant x 9, 9, dropset 22,5kg
DB row (+0 reps)
42kg x 10, 9 (ga deze toch vervangen door een plate loaded pulldown, vind hem meh)
Cable lat prayer (+1 rep)
25kg + 0,5kg microplate x 12, 10, dropset 15kg

Plate loaded shrug machine (+gewicht)
51,25kg elke kant x 10, 10

Tricep pushdown 2-handle (+0 reps)
15kg + 0,5kg microplate x 8, 8, dropset 7,5kg (voelde zwaarder op ander kabelstation)
HS plate loaded machine dips (+gewicht)
43,75kg elke kant x 8, 7, 7 dropset 23,75kg
Rope overhead extension SS regular rope extension (+0 reps)
15kg x 9, 8, dropset 7,5kg

HS smith machine calf raises (+gewicht)
25kg elke kant x 12, 11, 11, dropset 15kg

Forearms 2 sets

Even eten klaarmaken en over uurtje in de trein richting de uni voor avondcollege. Moet ook even meer werken aan grip, merk dat bij racks/RDL's mn grip me soms in de steek laat.

Wat is dit marv?! Zeg je nou dat m'n UB geen f**k waard is? :treuren:
Ik heb ook geen probleem met broeken, adviseer hem alleen :P
<3

Straps gebruiken?
Succes op de uni.

+1, had ik in het begin ook. Zwaar irritant, maar gozer van de gym vertelde me toen hoe ik ze wel om moest doen en sindsdien nooit meer last van wegglijden!

Straps zelfde richting als duimen is correct toch? (Handpalm naar boven gericht)

Afbeeldingsresultaat voor hoe draag je lift straps

Ja zo heb ik ze

En dan zo om de bar gewikkeld?
Afbeeldingsresultaat voor hoe draag je lift straps

Ik kan met straps gewoon 100+ kg met mijn vingertoppen optillen (wel wat last van polsen daarna :p)

Ik hoef geen duim te gebruiken, zou als het ware aan Mn polsen kunnen liften

Hoe??? Kan me niet zo goed visualiseren wat je bedoelt.
Maar in ieder doe ik het zoals afgebeeld en heb daar dus helemaal geen problemen meer door.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven