Ano_261020
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 6.710
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 82kg
- Vetpercentage
- 12%
Ik mag jou wel. Geen bullshit, rechtdoorzee. Niet doen alsof je het wiel opnieuw hebt uitgevonden. Like it

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

@bodybuilding.nl Hoe stel ik topicbans in voor vervelende leden die mijn log vervuilen?![]()
Thx man
Precies, @Guido32 doet gewoon lekker zijn ding en laat iedereen lekker betweterig lullen terwijl hij een van de grootste motherf*ckers is hier op het forum.Ik mag jou wel. Geen bullshit, rechtdoorzee. Niet doen alsof je het wiel opnieuw hebt uitgevonden. Like it![]()
Nou word ik verlegen man. Maar ik doe idd mijn ding en vind niemand betweterig(op 1na). Ook ik kan nog bijleren en zeker als het gaat om benen.Precies, @Guido32 doet gewoon lekker zijn ding en laat iedereen lekker betweterig lullen terwijl hij een van de grootste motherf*ckers is hier op het forum.
. trainen.Nou word ik verlegen man. Maar ik doe idd mijn ding en vind niemand betweterig(op 1na). Ook ik kan nog bijleren en zeker als het gaat om benen.. trainen.

Ben benieuwd wie danNou word ik verlegen man. Maar ik doe idd mijn ding en vind niemand betweterig(op 1na). Ook ik kan nog bijleren en zeker als het gaat om benen.. trainen.
bestond karma nu maar dan was een naam zo genoemdEn nee.. Jij bent het niet.
Nou ben ik ook wel benieuwd...

Nou ben ik ook wel benieuwd...
Karma was soms toch wel handig vroeger![]()

Sorry..jij ook nietNou ben ik ook wel benieuwd...
Karma was soms toch wel handig vroeger![]()

Huh? Nee tuurlijk niet. No worries!Zeg je nou impliciet dat je dacht dat ie t wel over mij had?![]()

Voor broeken met je trouwens eens bij het merk fathersons kijken, ik koop ze wel altijd 1 maat groter dan aanbevolen omdat ik geen skinny aan wil
@Joostb_2000 en @Big Chungus kloppen jullie stats? Want kan me ergens niet voorstellen dat het een enorm probleem is om een broek te kopen?
Er zijn tegenwoordig legio merken en niet merken met stretch broeken en verschillende modellen..

Ik heb voor mijn lengte van benen ook vrij dikke benen (ja nog geen bodybuild benen maar toch niet alles zit even goed) en koop meestal broek van Open & Sans ofzo, super goedkoop en in de meeste zit nog stretch@Joostb_2000 en @Big Chungus kloppen jullie stats? Want kan me ergens niet voorstellen dat het een enorm probleem is om een broek te kopen?
Er zijn tegenwoordig legio merken en niet merken met stretch broeken en verschillende modellen..