AndroidHealthClinic

Joost's Log: Push Harder

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Precies, @Guido32 doet gewoon lekker zijn ding en laat iedereen lekker betweterig lullen terwijl hij een van de grootste motherf*ckers is hier op het forum.
Nou word ik verlegen man. Maar ik doe idd mijn ding en vind niemand betweterig(op 1na). Ook ik kan nog bijleren en zeker als het gaat om benen. :o. trainen.

Stond gister met zn blote Ari op het forum?

Voor broeken met je trouwens eens bij het merk fathersons kijken, ik koop ze wel altijd 1 maat groter dan aanbevolen omdat ik geen skinny aan wil

• Topic Starter Topic Starter
Voor broeken met je trouwens eens bij het merk fathersons kijken, ik koop ze wel altijd 1 maat groter dan aanbevolen omdat ik geen skinny aan wil

Ja Fathersons heb ik ook al eens bij gekeken. Was alleen vrij duur. Had nog kortingsbon van winkel in t dorp dus moest die ook eerst opmaken.

Duur valt wel mee toch? Dacht dat ik rond de 60 - 70eu betaalde toen

Ik ga gewoon benen skippen vanaf vandaag, geen zin in dat gezeik met broeken :(

@Joostb_2000 en @Big Chungus kloppen jullie stats? Want kan me ergens niet voorstellen dat het een enorm probleem is om een broek te kopen?

Er zijn tegenwoordig legio merken en niet merken met stretch broeken en verschillende modellen..

• Topic Starter Topic Starter
@Joostb_2000 en @Big Chungus kloppen jullie stats? Want kan me ergens niet voorstellen dat het een enorm probleem is om een broek te kopen?

Er zijn tegenwoordig legio merken en niet merken met stretch broeken en verschillende modellen..

Ik ben 1,81 83 kilo vp 10-11% atm, mijn maat moet bijna altijd gevraagd worden of die nog in t magazijn ligt. Meeste stretch ook vrij strak :(

Ik heb voor mijn lengte van benen ook vrij dikke benen (ja nog geen bodybuild benen maar toch niet alles zit even goed) en koop meestal broek van Open & Sans ofzo, super goedkoop en in de meeste zit nog stretch

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven