- Waardering
- 5
Ik ga er toch maar voor om een logje bij te houden, om zo zelf een beter beeld te gaan krijgen van mijn progressie. Ik ben net weer bezig na een schouder blessure, en was begonnen met vooral machine oefeningen. Dit om een gecontrolleerde beweging te houden omdat ik bang was voor een nieuwe blessure 
Nu voel ik me weer helemaal fit, en ga grotendeels over naar de losse gewichten. Aangezien ik met de machines rustig aan heb gedaan en niet te zwaar tilde, zal het met losse gewichten helemaal om kindergewichtjes gaan
Maar ik ga uit van mijn spiergeheugen, en dat ik binnen een maandje of 2 weer op mijn oude nivo zit met losse gewichten. Ik ben ook nog lichtjes aan het cutten dus het zal denk ik iets langzamer gaan dan normaal.
Supplementen die ik neem zijn whey, en ben nu net een weekje bezig met Mega Grow (lekker spul!
)
Dit is mijn trainings schema:
Maandag
benen: squad/leg extention/calfs/stiff legged deadlift
Armen: Standing Barbell Curl/Incline Dumbbell Curls/Preacher Curl/Concentration curl
Triceps: Triceps pulldown/ seated tricepspress/ dumbelkickback
Dinsdag
Cardio
Woensdag
Rug: Lat Pulley (front en back)/Bent Over Rows/ deadlift
Borst: benchpress/incline dumbelpress/Dumbbell Flys
Schouders: Standing Lateral Raises/dumble neck press/Upright Rows of Shrugs
Cardio Training
Donderdag
Armen: Standing Barbell Curl/Incline Dumbbell Curls
Triceps: Triceps pulldown/ dumbelkickback
Cardio Training
Vrijdag
Benen: legpress/calf/lying leg curl
Borst: Dumble press/incline dumbbell flys/pull-over
Zondag
Om de week op zondag een rug dag, met eventueel schouder erbij. Maar aangezien mijn schouders blessure gevoelige zijn hou ik die voorlopig op 1x pw.
Rug: Bent Over dumble Rows/optrekken/deadlift
Cardio training
Stats zijn nu: 1.88 in lengte, en iets over de 90kg op de weegschaal. Bf weet ik niet, maar is iets te hoog vandaar dat ik nu even licht aan het cutten ben

Nu voel ik me weer helemaal fit, en ga grotendeels over naar de losse gewichten. Aangezien ik met de machines rustig aan heb gedaan en niet te zwaar tilde, zal het met losse gewichten helemaal om kindergewichtjes gaan
Maar ik ga uit van mijn spiergeheugen, en dat ik binnen een maandje of 2 weer op mijn oude nivo zit met losse gewichten. Ik ben ook nog lichtjes aan het cutten dus het zal denk ik iets langzamer gaan dan normaal.
Supplementen die ik neem zijn whey, en ben nu net een weekje bezig met Mega Grow (lekker spul!
)Dit is mijn trainings schema:
Maandag
benen: squad/leg extention/calfs/stiff legged deadlift
Armen: Standing Barbell Curl/Incline Dumbbell Curls/Preacher Curl/Concentration curl
Triceps: Triceps pulldown/ seated tricepspress/ dumbelkickback
Dinsdag
Cardio
Woensdag
Rug: Lat Pulley (front en back)/Bent Over Rows/ deadlift
Borst: benchpress/incline dumbelpress/Dumbbell Flys
Schouders: Standing Lateral Raises/dumble neck press/Upright Rows of Shrugs
Cardio Training
Donderdag
Armen: Standing Barbell Curl/Incline Dumbbell Curls
Triceps: Triceps pulldown/ dumbelkickback
Cardio Training
Vrijdag
Benen: legpress/calf/lying leg curl
Borst: Dumble press/incline dumbbell flys/pull-over
Zondag
Om de week op zondag een rug dag, met eventueel schouder erbij. Maar aangezien mijn schouders blessure gevoelige zijn hou ik die voorlopig op 1x pw.
Rug: Bent Over dumble Rows/optrekken/deadlift
Cardio training
Stats zijn nu: 1.88 in lengte, en iets over de 90kg op de weegschaal. Bf weet ik niet, maar is iets te hoog vandaar dat ik nu even licht aan het cutten ben

Laatst bewerkt:

. Mijn benen geef ik wat rust, die voelen de extra inspanning van de cardio nog waarmee ik vorige week ben begonnen. Maar mijn arm training doe ik morgen voor mijn cardio. Vandaag heb ik dus een rust dagje gehad