Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
18fitie zei:Waarom 2x bi's en tri's?
Ik zou maandag alleen benen doen, en meer oef.
Nog een leg curl, nog squat of leg press en mss nog een calfoef.
Voor triceps zou ik zeker een oef. zoals close bench of dippen insmijten, voor schouders mss de fronraises laten vallen.

. Front raises zit ik ook over te twijfelen of ik die erin laat. Voorlopig ga ik eerst zo een training doen, en zien hoe het aanvoelt. Al ga ik het erg rustig aan doen met me schouders 
18fitie zei:borstschema ziet er goed uit, maar je kan mss dan alle setjes van de incline dumbbell press achter elkaar doen.
Heb het nu ook in mijn schema aangepast.
Maar dit is mijn schema dat ik op zijn minst de komende 3 weken ga doen. Daarna ga ik het misschien weer omgooien naar de spiergroepen 2x per week door middel van het 10x3 principe waarover ik info heb gelezen [Link niet meer beschikbaar]. (volgens mij kwam het linkje van robert hosper, maar ben zosnel die post kwijt
) Lijkt me interessant om te volgen, maar voorlopig ben ik lang zat bezig geweest met mijn huidige schema
Die ga ik dus eerst uitvoeren.
RvR zei:ik vind dat je veel isolatie doet voor borst, ikzelf ben hier geen voorstander van..

Volgende keer pak ik gewoon weer dezelfde gewichten en dan maak ik er een goede training van 

Santino88 zei:Wat ik wel niet begrijp is je doet eerst je borst en daarna je rug, rug is overduidelijker veel groter en belangrijker. Je doet trouwens 17 sets borst (incl opwarm sets) vind ik beetje veel.
Ik zal deze twee de volgende keer eens omdraaien. Misschien heb je gelijk.
)
gaan we erin houden! Als ik beter ben gaat ie vast wat zwaarder.
Even extra multi vitamine tot me nemen en hopen op een betere training volgende week.
Als ik samen met iemand had getrained had ik het wel met een losse barbell gedaan.dat bedoel ik jaRichardV zei:Ik doe hem persoonlijk ook nooit in de nek maar laat hem altijd op de borst zakken. Niet helemaal maar wel aan de voorzijde dus.