- Waardering
- 2.020
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 83kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nette squat JorgHeb je nu al zomervakantie? Ben ff te lui om alles door te lezen eigenlijk haha.

Ja oke, maar probeer voor de grap eens de helft met 20kg en voel dan of je nog meer warming up nodig hebt. Je wil ook weer geen energie/spierkracht verspillen (al is dat eigenlijk alleen van belangrijk als je 1RM gaat doen).

Ja, t kan ook geen kwaad verder. Denk trouwens dat meer dan 10-15 reps niet zo veel toevoegd qua vorm.
Ik weet niet precies wat het is bij mij, maar vaak heb ik dat ik bijvoorbeeld 3x70 doe als onderdeel van mn warmingup (begin ook bij 20kg) en dat 3x80 dan veel makkelijker aanvoelt daarna. Denk dat ik dan opgewarmd ben en mn CZS wakker geschud is of een combinatie van![]()
Zodat je meer energie hebt voor KTIk ben voor. En waarom ga je met knallende koppijn touwtje springen in de zon?
Doe cardio trouwens na je KT dude! Nooit ervoor.

Ik ben voor. En waarom ga je met knallende koppijn touwtje springen in de zon?
Doe cardio trouwens na je KT dude! Nooit ervoor.

Je kan het t beste direct na je KT doen of s'ochtends op de nuchtere maag om van je lage glycogeenspiegel te profiteren. En je wil vol knallen met KT en de laatste restjes verbranden met cardio. Niet andersom.
Je kan het t beste direct na je KT doen of s'ochtends op de nuchtere maag om van je lage glycogeenspiegel te profiteren. En je wil vol knallen met KT en de laatste restjes verbranden met cardio. Niet andersom.
Kan je gelijk profiteren van je cortisol levels weet je in ieder geval zeker dat je spieren gaat verbranden.
Imo is op nuchtere maag not done mits je wat bcaa's neemt. Dit geld tevens ook voor na de training. Ideaal is om je cardio gewoon op off days te doen. Cardio op zichzelf is al katabool om nu de twee kataboolste momenten van de dag te kiezen om je cardio te doen is niet slim als je, je spieren wil behouden.
True. Ik denk dat onze opvattingen nog niet eens zo heel veel verschillen. Heb zelf wel cardio na mn KT gedaan met BCAA's ofcourse.
Maar Jorg, ik zie het punt niet helemaal, je BF% is toch prima? Oke, bruin worden tijdens het touwtje springen is wel mooi meegenomen![]()
)Doe je toch een badpak aan? Problem solved. Heb je geadd op Feesboek btw.