MuscleMeat

Jorgen's nieuwe start, here we go!

mooie training, je zou bent over lateral raises bij je schouder training kunnen doen dan pak je de voor-, zij- en achterschouder:)

• Topic Starter Topic Starter
mooie training, je zou bent over lateral raises bij je schouder training kunnen doen dan pak je de voor-, zij- en achterschouder:)

Good thinking! Kzal er morgen eens over nadenken, jawel, u hoort het goed, morgen o morgen, die goddelijke dag, waarop mijn laatste examen te maken is! Hemels!

En dan vanaf morgen is nadenken over nieuw schema en voeding op punt stellen en dan gaan we KNALLLLEEEEEUUUUUUUUUHHHHHH!!

Btw, net op de weegschaal gaan staan, nog niets gegeten, 2x langs wc geweest (groot en klein ;) ) en jawel hoor, 62,1kg droog aan den haak!

Heb je verder nog niet gevolgd, maar hoezo ben je blij met 62,1 kg???

FFFFFFFFFUUUUUUUUUCCCCCCKKKKK YYYYYYYOOOOOOOUUUUUUUU SSSSSSQQQQQQQUUUUUUUUAAAAAAAAATTTTTTTTT :fire: :fire: :fire: :fire: :fire:

Ben ermee begonnen en wat voor een oefening is me dat? DAMN!!

Anyway, hier is men eerste benentraining OOIT dus, en had maar snel even 3 oefeningen opgezocht :

Benen:
Squat:
15xNIETS
15xstang(15kg)
15xstang(15kg)
15x25kg
15x25kg
15x35kg
15x35kg
10x45kg
10x45kg
10x45kg

Barbell Lunge:
15xNIETS
15xstang(15kg)
8x25kg (En toen zat ik vast met mijn knie op de grond, waar is de kracht in mijn quadriceps heen? :p)
7x25kg

Barbell Standing Calf Raise (platte grond-->toppen van de tenen):
15xNIETS
15x25kg
15x35kg
15x35kg
15x35kg
==> heeft weinig zin, voel er amper wat van, misschien morgen? Anders andere oefening zoeken ...

Touwtjesspringen: (CARDIO)
10-15min, 200 sprongen.

Comment op training:
**** YOU SQUAT!

Ook nog enkele metingen gedaan :p
Biceps : 34cm (koud)
Bovenbeen: 48cm (warm)
Onderbeen: 32cm (koud)

CHICKENLEGSSS :D

Achja iedereen moet ooit beginnen met de squat he;)
Morgen zal je wel potty flop hebben :p

POTTYFLOP hahahaha

Ik ben veel meer benieuwd naar je opmerkingen nadat je morgen je grote boodschap heb gedaan :D

Goed bezig gast!!

Achja iedereen moet ooit beginnen met de squat he;)
Morgen zal je wel potty flop hebben :p

Das waar, vind het toch een leuke oefening, maar kan niet meer kg's pakken dan 45kg atm, aangezien ik die stang dan niet meer in me nek krijg :)

Potty flop :roflol:

POTTYFLOP hahahaha

Ik ben veel meer benieuwd naar je opmerkingen nadat je morgen je grote boodschap heb gedaan :D

Goed bezig gast!!

:roflol:
Khoop echt dat ik van de pot geraak xD

Goed bezig?
Vorige training is week geleden ofzo? :D

ik bedoel dat je de squat er bij pakt nu. dat zul je merken in je andere oefeningen. en ja had examens, dus een week niks zij je vergeven. Maar nu knaluhhhh met je kadaver!!

ik bedoel dat je de squat er bij pakt nu. dat zul je merken in je andere oefeningen. en ja had examens, dus een week niks zij je vergeven. Maar nu knaluhhhh met je kadaver!!

Ik hoop het :)

Maar ik kan geen hoge kg's pakken bij de squat atm, aangezien ik de barbell niet in me nek krijg met 55kg denk ik ..

FFFFFFFFFUUUUUUUUUCCCCCCKKKKK YYYYYYYOOOOOOOUUUUUUUU SSSSSSQQQQQQQUUUUUUUUAAAAAAAAATTTTTTTTT :fire: :fire: :fire: :fire: :fire:

Hahahahaha gast, koning ! Morgen effe update doen over je spierpijn, vind dat je flinke gewichten pakt voor een eerste squatdag. Doe ff een filmpje, vermoed zo dat je best wat dieper kan ;)

Hahahahaha gast, koning ! Morgen effe update doen over je spierpijn, vind dat je flinke gewichten pakt voor een eerste squatdag. Doe ff een filmpje, vermoed zo dat je best wat dieper kan ;)

Kon vandaag nog maar amper trap op en af :p

Mja, khoop dat ik hem juist doe. Heb men bankje achter me gezet en dan ging ik naar beneden, tot ik met men kot men bankje voelde, maar had het bankje ver genoeg achteruit gezet dat ik er niet op kon gaan zitten, enkel nipt voelen en soms ging ik iets te ver, dus ik ga minstens parallel, soms enkele keren iets dieper...

Ik hoop dat ik morgen echt zware spierpijn heb, anders gaan er klappen vallen!

Daar kom je nog wel op terug :D

Hoe hoog is je bankje? Je kan dr ook steeds op gaan zitten, dan zijn t boxsquats :)

Bankje aantikken = niet paralel hoor ;)
En wat bedoel je precies met "als ik meer dan 45 kg doe krijg ik hem niet in me nek"?

Welkom in de wondere wereld die Squaten heet! :D

Daar kom je nog wel op terug :D

Hoe hoog is je bankje? Je kan dr ook steeds op gaan zitten, dan zijn t boxsquats :)

Euhm, geen idee :) Had in ieder geval toch het gevoel dat ik parallel ging :p

Bankje aantikken = niet paralel hoor ;)
En wat bedoel je precies met "als ik meer dan 45 kg doe krijg ik hem niet in me nek"?

Heb geen squatrek of dergelijke, dus ligt de stang op de grond en als ik er dan 55kg in totaal van maak, krijg ik hem niet omhoog tot in men nek. (Nog niet geprobeerd maar 45kg ging nipt :p )

volges mij bedoelt ie dat er geen squatrek is

Jop, geen squatrek, maar daar wordt aan gewerkt! :p

Welkom in de wondere wereld die Squaten heet! :D

Haha thanks :D

Wil hier eigenlijk toch niet zijn, maar ale :p

nieuwe opdracht Jorgy, koop een squatrack of iets vergelijkbaars!

http://www.fitness-seller.nl/images/product_images/popup_images/506_0.jpg

Die heb ik, prima te doen. En anders over op bierkratjes (waar ik mee begonnen ben :D)

Hahahahaha bierkratjes :p nah, zo'n dronkaard ben ik niet :p

Maar ik zal het er eens met me papie over hebben!

Kga trouwens nu ff men schouders en triceps aanpakken! Tot zo!

Jullie --> :whip: <-- Ik

Terug
Naar boven