Dunnert
Cool Novice
- Waardering
- 7
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 80kg
- Vetpercentage
- 18%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
mooie training, je zou bent over lateral raises bij je schouder training kunnen doen dan pak je de voor-, zij- en achterschouder![]()
) en jawel hoor, 62,1kg droog aan den haak!
Je kan trouwens het beste s'ochtends meten nadat je naar de wc ben geweest en voor je ontbijt.

)

Achja iedereen moet ooit beginnen met de squat he
Morgen zal je wel potty flop hebben![]()

POTTYFLOP hahahaha
Ik ben veel meer benieuwd naar je opmerkingen nadat je morgen je grote boodschap heb gedaan![]()
Goed bezig gast!!

ik bedoel dat je de squat er bij pakt nu. dat zul je merken in je andere oefeningen. en ja had examens, dus een week niks zij je vergeven. Maar nu knaluhhhh met je kadaver!!

FFFFFFFFFUUUUUUUUUCCCCCCKKKKK YYYYYYYOOOOOOOUUUUUUUU SSSSSSQQQQQQQUUUUUUUUAAAAAAAAATTTTTTTTT![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

Hahahahaha gast, koning ! Morgen effe update doen over je spierpijn, vind dat je flinke gewichten pakt voor een eerste squatdag. Doe ff een filmpje, vermoed zo dat je best wat dieper kan![]()

volges mij bedoelt ie dat er geen squatrek isBankje aantikken = niet paralel hoor
En wat bedoel je precies met "als ik meer dan 45 kg doe krijg ik hem niet in me nek"?
)Daar kom je nog wel op terug
Hoe hoog is je bankje? Je kan dr ook steeds op gaan zitten, dan zijn t boxsquats![]()
Had in ieder geval toch het gevoel dat ik parallel ging 
Bankje aantikken = niet paralel hoor
En wat bedoel je precies met "als ik meer dan 45 kg doe krijg ik hem niet in me nek"?
)

nieuwe opdracht Jorgy, koop een squatrack of iets vergelijkbaars!
http://www.fitness-seller.nl/images/product_images/popup_images/506_0.jpg
Die heb ik, prima te doen. En anders over op bierkratjes (waar ik mee begonnen ben)
nah, zo'n dronkaard ben ik niet 
<-- Ik