Fitness Seller

Jorgen's nieuwe start, here we go!

• Topic Starter Topic Starter
* Schouders :
- Military Press:
25xstang (15kg)
15x25kg
15x35kg
15x35kg
9x39kg
10x39kg

- Dumbbell Lateral Raise : 15x6kg - 15x6kg - 15x6kg - 15x6kg(VERHOGEN!!)
- Dumbbell Reverse Fly: 15x6kg - 15x8kg - 15x10kg - 12x10kg
- Barbell Upright Row : 15x25kg - 14x35kg - 10x35kg - 10x35kg

* Biceps :
- Standing Bicep Curl: 15x12kg - 15x14kg - 15x16kg(Slechte uitvoering)
- 21-en (15kg) : 21, 21, 21

Comment op training:
Heb buiten getraind in de zon en wat vroeger als anders, waardoor ik nog maar amper 1 maaltijd had gegeten voor deze training. Schouders gingen op zich nog goed, maar de biceps nadien gingen k*t. Geen "brandstof" meer denk ik :) Ook was mijn trainingsbuddy al na de tweede oefening gestopt, dan is het moeilijk om alleen te blijven doorgaan... Anyway, 7/10.

Laatst bewerkt:
Donderdag en vrijdag heel erg weinig gegeten en wat ik heb gegeten was ook niet zo gezond. Ben donderdagavond gaan feesten in Leuven en daar hoorde het nodige drankgebruik bij. Slecht en weinig geslapen, dus ik ga dit weekend proberen terug op krachten te komen, terug genoeg te eten en dan vanaf maandag me aan mijn schema te houden.

Is een goed plan volgens mij ;)

Check die gast ownen op :sd: spieren :fire:

Boeie, je pakt ze alsnog echt 37 keer zo zwaar als ik!

Vanavond nog even wat met de gewichten rondgehost :D

Benen:
Squat:
15xstang(15kg)
15x25kg
15x35kg
15x45kg (15 reps, yeah! :D)
15x45kg (Nog eens 15 reps, yeah! :D)
15x45kg (En nog eens, KAAA-CHHIIIINNNG :D )

Barbell Lunge:
15x25kg
15x25kg
10x25kg

Barbell Standing Calf Raise (platte grond-->toppen van de tenen):
20x25kg
20x45kg (30 sec rust!!)
15x45kg (30 sec rust!!)
10x45kg

Comment op training:
DAMN LEKKER JOH! ****, sta te trillen op men benen, maar training vond ik echt the shit. Lekker gerept op de squat. 3x15x45kg, niet slecht vind ik zelf. Nadien gingen die Lunges ook verdomd lekker en als afsluiter wat calf raises met 45kg en ook die gingen zalig :D Leuke vooruitgang! 8,5 / 10!

Btw, even een vraagje; door dit warme weer drink ik een pak meer water, zoals net ook weer anderhalve liter op een training van 40 min. Gaat dit mijn groei tegengaan? Want je lichaam houdt ook vocht vast, dus als ik nu veel water drink, gaat men lichaam misschien alleen nog maar vocht vasthouden en geen vast voedsel meer, waardoor ik enkel nog massa win door vocht en dat is toch niet echt de bedoeling ... toch?

* Borst :
- Dumbbell Bench Press : 20x12kg - 15x22kg - 15x26kg(NIIICEE!!) - 8x26kg(Pff..) - 9x26kg(ZWAAAKKK!!)
- Incline Bench Press : 10x22kg - 11x22kg - 8x22kg (TELEURGESTELD)
- Dumbbell Fly : 15x12kg - 15x12kg - 11x12kg

* Biceps :
- Standing Bicep Curl: 15x12kg - 15x14kg - 12x16kg - 8x16kg
- 21-en (19kg) : 21, 21, 21

Comment op training:
Heb 3u na het avondeten getraind en dat was er duidelijk aan te merken. Had weinig energie en ben dus teleurgesteld. 6/10

Voelt zich kuuuuuuuuuut.

Story:
5 jaar geleden nederlands meisje leren kennen op vakantie, 5 jaar lang contact gehouden via msn / skype / sms, 5 jaar niet meer in real life gezien, 5 jaar lang voelden we wel wat voor elkaar, maar omdat het enkel via skype was is het geen echte relatie te noemen, ben zelf 2 jaar met meisje geweest, zij is nu al 4 jaar met andere kerel, altijd goede vrienden gebleven, ik wil meer, ik hoopte zij ook ...

Vandaag kwam ze eindelijk naar me toe, kust ze me, het bleef niet bij één kus, ze wreef met beide handen over men buik (buikspieren opspanneeuuuhh :D), langs de rand van me boxershort ... (moet ik geen tekening meer bijmaken)

Ik dacht; het is eindelijk binnen, zegt ze uiteindelijk toch van; "Ik weet niet goed wat ik moet doen,maar ik ga toch bij me huidige vriend blijven ..."

Hemel --> HEL

Heb haar paar uur later terug op de trein gezet, damn, hardest thing ever!

Now what?

Gast... REMAIN ALPHA! No panic, stay cool, shittest! No beggin, let it be for a moment.

Gast... REMAIN ALPHA! No panic, stay cool, shittest! No beggin, let it be for a moment.

Haar huidige vriend is een gigantische huilbaby en toch kiest ze voor hem ...

I don't get dutch chicks ... but she's smokin' hot so totally worth the effort!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Holy crap

FAPFAPFAP

Maar doe vooral niet alsof ze de enige meid op aarde is. Laat haar maar bewijzen dat ze leuker is dan een of andere chick waarmee je ook zou kunnen aanpappen ;)

Holy crap

FAPFAPFAP

Maar doe vooral niet alsof ze de enige meid op aarde is. Laat haar maar bewijzen dat ze leuker is dan een of andere chick waarmee je ook zou kunnen aanpappen ;)

Woops, te laat ... Declared her my love already :S

En atm zittek nog short on chicks-waarmee-dat-ik-ook-zou-kunnen-aanpappen ... Het probleem bij jou strategie is, is dat zij in Nederland woont en ik in België, dus als zij "teveel" moeite moet doen, gaat ze zeggen "Laat hem maar, ik kies wel voor mijn huidige vriend" ...

Laat dr over een week ofzo iets horen in de trand van "Ik kan wel langs komen maar ik ben vrij druk, en ik wil het jou niet lastig maken met je vriend". Zoiets zou ik doen. (Al loop ik hier behoorlijk vrouwloos de expert uit te hangen :roflol:)

Laat dr over een week ofzo iets horen in de trand van "Ik kan wel langs komen maar ik ben vrij druk, en ik wil het jou niet lastig maken met je vriend". Zoiets zou ik doen. (Al loop ik hier behoorlijk vrouwloos de expert uit te hangen :roflol:)

Binnen een paar dagen vertrek ik voor 3 weken naar het buitenland ... Op zich geen slecht plan, zo doen alle players het in de films :p maar zij wilt morgen al terug praten op skype enzow...

**** it! Kzie of hoor haar zowiezo de komende maand amper en dan gaat ze waarschijnlijk weer helemaal terug blij zijn bij haar vriendje ...

YAAAAAAAAAAAAAAAARRRRGGGGHHHHH

(En da ligt ni aan u, maar aan de vrouwen ;) )

Boeie wat ze wil, nee zeggen is ook een vak apart en staat zeker in de alpha-male-behaviour-top-5. Zeg dat je druk ben/weg van computer/je hoofd er niet zo naar staat en doe dr een dag later een smsje met t voorstel wat ik zei en probeer af te spreken over 3 weken (maar laat t niet overkomen alsof die date alles voor je betekend). Kan niet missen. En al gaat het niks worden, boeie heb je toch een leuke meid op je zoen-cv staan?

Boeie wat ze wil, nee zeggen is ook een vak apart en staat zeker in de alpha-male-behaviour-top-5. Zeg dat je druk ben/weg van computer/je hoofd er niet zo naar staat en doe dr een dag later een smsje met t voorstel wat ik zei en probeer af te spreken over 3 weken (maar laat t niet overkomen alsof die date alles voor je betekend). Kan niet missen. En al gaat het niks worden, boeie heb je toch een leuke meid op je zoen-cv staan?

:roflol: @ alpha-male-behaviour-top-5 :p

Ja, je hebt gelijk, denk ik. Ik probeer altijd te doen wat zij wil en er altijd voor haar te zijn enzo, maar dat is misschien niet de juiste manier ... (al heeft ze wel 2 weken geleden haar vriend al gedumpt voor mij, maar aangezien ik midden in de examens zat kon ik niet naar haar toe, dus heeft ze haar vriend nog maar een kans gegeven .. )

Oké, thanks mate, dat plan ga ik volgen :)

En heb jij echt een zoenc-cv? :p

Zoja, Istie leeg? :D

Ach man, op een gegeven moment stop je met tellen he. Net als met bier :)

laat haar los vandaag op skype zeg dat het voorbij is en zoek en belgische meisje, zijn belgische meisjes niet hot? i bet they are!

zozo, door dit soort dingen verslapt je focus voor t trainen he...

Alphamale top 5, ben wel benieuwd naar die andere 4 :) Een Alphamale ben je, dat word je niet.

Balen voor je man, ,maar als ik het zo lees is het spel al begonnen. Zij had het uit gemaakt en w8 op jou, ivm examen reageer jij niet, zij gaat weer met haar oude vriendje. maar.. gaat toch naar jou toe, raakt je aan, maakt je gek en zegt dan dat ze bij haar oude vriendje blijft.

Ok, wake up Jorgy!

Zij is jou aan het testen, als je haar wil, laat het dan nu weten, verover haar, want daar w8 ze op nu. Als je het niet doet, ben je dr kwijt. Dus de volgende ontmoeting, 2 handjes op haar buik en wrijven maar :)

Terug
Naar boven