XXL Nutrition

Jorgen's nieuwe start, here we go!

• Topic Starter Topic Starter
@ McMetronome: True story :p

Training van vanavond:

* Schouders :
- Military Press:
25xstang (15kg)
15x25kg
15x35kg
12x35kg
6x41kg (**** DAS HEAVY!! Wel een PR...)
6x41kg
12x25kg

- Dumbbell Shoulder Press : 15x12kg - 13x16kg - 9x16kg - 6x16kg
- Dumbbell Lateral Raise : 15x6kg - 15x6kg - 12x6kg - 12x6kg
- Barbell Upright Row : 15x25kg - 12x35kg - 10x35kg - 8x35kg

* Triceps:
- Close Grip Bench Press: 15x25kg - 15x35kg - 12x45kg(PR!!) - 6x35kg
- Seated Dumbbell Triceps extension: 15x14kg - 13x14kg - 10x16kg(DAMN) - 8x16kg
- Dips: 30 - 30 - 30

Comment op training:
Hat er meer van verwacht. Was wel zwaar aan het zweten. Hoop dat de benentraining van gisteren en het fietsen van daarstraks (2x30min wind op) er wat mee te maken heeft. Geef de training een 6,5!

Hey waar staan die 30-30-30 voor bij de dips?

Prima MP!

:P lol

Mja, BW ja, ik gebruik inderdaad geen extra gewichten. Alleen is het nogal moeilijk om gewichten op men benen te leggen :)

Bedankt en welkom! :D
pak iets dat lager is als je bureau, leg een schijf naast, leg 1 been op het verhoogje leg de schijf op je piemol en leg je andere been ook op het verhoogje en dippen maar, slaag er op die manier zelf in om 30kg op men bene te legge

Gewoon een rugzak gebruiken!

pak iets dat lager is als je bureau, leg een schijf naast, leg 1 been op het verhoogje leg de schijf op je piemol en leg je andere been ook op het verhoogje en dippen maar, slaag er op die manier zelf in om 30kg op men bene te legge

Iets dat lager is dan mijn bankje, maar dan niet de vloer, bedoel je?

Gewoon een rugzak gebruiken!

Maar dan knotst je rugzak tegen je bankje?

Iets dat lager is dan mijn bankje, maar dan niet de vloer, bedoel je?

Maar dan knotst je rugzak tegen je bankje?
van die rugzak is idd een beter idee als je die dan op je buik draait, enkel wel vreemd zicht in de gym of train je thuis ?

van die rugzak is idd een beter idee als je die dan op je buik draait, enkel wel vreemd zicht in de gym of train je thuis ?

Hahahaha verdomme, nu voel ik me dom xD

Rugzak kan je idd vooraan dragen ... en ik fitness thuis, dus dat is perfect mogelijk :D

Hey

Benen:
Squat:
20xstang(15kg)
15x25kg
15x35kg
12x45kg
10x45kg
10x45kg

Barbell Lunge:
10x25kg
10x25kg
7x25kg

Barbell Standing Calf Raise (platte grond-->toppen van de tenen):
15x25kg
20x35kg (nu voel ik wel een burn itt vorige keer)
20x35kg (30 sec rust!!)
20x35kg

Comment op training:
Eerste benentraining is nog geen week geleden en dat voelde ik serieus nu. Kon maar amper mijn vorige training evenaren. Ben gelukkig toch beetje vooruit gegaan. Heb squat ook wel zo diep mogelijk gedaan. Volgens mij is het fysisch niet mogelijk dieper te gaan dat hoe ik het deed. Anyway, bovenste beenspieren (= quadriceps??) goed getraind en voel het ook in mijn onderste beenspieren (= kalfjes?? :p ) door de "nieuwe" manier van BSCR :) Nu douchen en dan tweede helft kijken van Spanje! :D

Nice Jorgy, ass to the grass, geen halfbakken werk!

netjes, ga zo door:)

gogogogo netjes man!

Nette squat :)

Nette squat Jorg ;) Heb je nu al zomervakantie? Ben ff te lui om alles door te lezen eigenlijk haha.

Terug
Naar boven