Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

) Ze heeft ook gezegd dat als ze ooit bij me blijft slapen, ze al weet wat er gaat gebeuren ... Daar moet ik ook weer geen tekeningetje bij maken. Ik heb gisteren ook wel een beetje geprobeert de "Don Juan" uit te hangen. Ze geniet namelijk niet van de coïtus met haar vriend, dus heb ik haar gezegd dat als ze ooit bij me blijft slapen, ik haar wel eens zou laten voelen wat echt genot is
Ze heeft paar keer vermeld dat ze graag bij mij zou zijn (gisterenavond dan). Ze zit nu op een kamp met wat vriendinnen. Heb gezegd dat ze alles maar even moet vergeten, ze heeft namelijk ook wat problemen thuis en ze zei dat ze alles zou vergeten, behalve mij ... Ook moest ik haar veel en veel meer gekust, geknuffeld en "meer" gedaan hebben toen we zaterdag hadden afgesproken, ze vond dat ik te weinig initiatief heb genomen en dergelijke ...
Maar jullie weten het, enkel en alleen in de spoilers vanaf nu. Zij die enkel geinteresseert zijn in mijn trainingen, moeten hier ook nog aan hun trekken komen he 
) Ze heeft ook gezegd dat als ze ooit bij me blijft slapen, ze al weet wat er gaat gebeuren ... Daar moet ik ook weer geen tekeningetje bij maken. Ik heb gisteren ook wel een beetje geprobeert de "Don Juan" uit te hangen. Ze geniet namelijk niet van de coïtus met haar vriend, dus heb ik haar gezegd dat als ze ooit bij me blijft slapen, ik haar wel eens zou laten voelen wat echt genot is
Ze heeft paar keer vermeld dat ze graag bij mij zou zijn (gisterenavond dan). Ze zit nu op een kamp met wat vriendinnen. Heb gezegd dat ze alles maar even moet vergeten, ze heeft namelijk ook wat problemen thuis en ze zei dat ze alles zou vergeten, behalve mij ... Ook moest ik haar veel en veel meer gekust, geknuffeld en "meer" gedaan hebben toen we zaterdag hadden afgesproken, ze vond dat ik te weinig initiatief heb genomen en dergelijke ...
Maar jullie weten het, enkel en alleen in de spoilers vanaf nu. Zij die enkel geinteresseert zijn in mijn trainingen, moeten hier ook nog aan hun trekken komen he 

WARNING: INFO OVER DE CHICK KOMT VANAF NU ENKEL NOG IN DE SPOILERS, DIT IS EN BLIJFT EEN TRAININGSLOG!!
Game is back on. Gisterenavond nog mee gepraat. Ze heeft onder andere gezegd dat haar vriend haar niet opwind, maar ik haar wel. Ze wilt op mijn verjaardag naar mij toekomen en ze gaat misschien mee naar Rock Werchter (4-daags festival in België, samen in tentje slapen![]()
![]()
Anyway, ik hou jullie wel op de hoogte en ik hoop dat jullie me met raad en daad willen blijven bijstaan en dan hoop ik dat haar binnenkort "mijn vriendin" mag noemenMaar jullie weten het, enkel en alleen in de spoilers vanaf nu. Zij die enkel geinteresseert zijn in mijn trainingen, moeten hier ook nog aan hun trekken komen he
[/QUOTE]WARNING: INFO OVER DE CHICK KOMT VANAF NU ENKEL NOG IN DE SPOILERS, DIT IS EN BLIJFT EEN TRAININGSLOG!!
ik reageer de komende tijd alleen ff op je spoilers, daar heb je nu meer backing in nodig denk ik
komt wel goed met die chick, zo doorgaan, ik denk dat je dr al helemaal hebt.
Denk dat ik toch wel terug de deadlift eerst ga zetten. Men hele lichaam is toch belangrijker dan enkel de rug.
Jammer dat je nog 95kg pakt op die deadlift. En eerst deadliften en dan BORren is pas heavy
En alles in spoilers is k*t op mn iphone
Zo hee die chick lust m wel! Maar pas op hè, want volgens mij bijt ze m eraf...Zo wat zou ik pissed zijn als mijn vriendin zoiets zou flikken zeg. Wacht, straks is het mn vriendin nog... Haha.
Ga je mij dan pijn doen? 

Kga haar nog even laten wachten en dan kom ik straks wel online. En ja, ik ben 13, want potverdomme, wat ga ik haar hard missen!Mja, het was een maand geleden en heb ook eerst de BOR gedaan dus dacht ik, 95kg zal wel genoeg zijn. Rug voelt nu wel lekker aan, dus heb gisteren zeker goed getraind. Maar je hebt gelijk, de volgende keer toch terug eerst de deadlift en dan pas de BOR. Maakt het wel net iets moeilijker op je onderrug recht te houden bij de BOR...
WhahahahaGa je mij dan pijn doen?
Alhoewel, als het jou vriendin is, is die foto links niet van jou en kan je mij geen pijn doen aangezien je daar de fysieke kracht niet voor hebt
Vandaag laatste dag dat ik haar kan zien. Ze vroeg gisteren om om 14u online te komen, nu stuurde ze om 11u 30 al een bericht met de vraag of ik online kon komen. Maar aangezien ik toch nog lag te pitten, ging dat moeilijkKga haar nog even laten wachten en dan kom ik straks wel online. En ja, ik ben 13, want potverdomme, wat ga ik haar hard missen!
.Haha als het waar zou zijn wel. Gelukkig maar dat mn avatar wel gewoon een foto van mij is.

HAHAHAHA JUREK JONGE 
Hahah ok, dan heb je geluk
ROFLHAHAHAHA JUREK JONGE
en op vakantie handjes boven de dekens.wel veilig heen op vakantie handjes boven de dekens.

Als ze dat niet ook maar bij jouw gaat flikken met iemand anders..
En inderdaad, je lijkt wel 13, of is zij nog 13?
(Het gras is altijd groener aan de overkant!)