Fitness Seller

Jorgen's nieuwe start, here we go!

screw her

• Topic Starter Topic Starter

Wish I could ;)

Jaja, heb nog eens getraind vandaag!!

* Rug :
- Barbell Bent-Over-Row :
25 x stang(=15kg)
20 x 35kg
15 x 45kg
12 x 55kg
10 x 55kg
8 x 55kg

- Deadlift :
20 x Stang
10 x 35kg
10 x 55kg
10 x 75kg
10 x 85kg
5 x 95kg
5 x 95kg

- Dumbbell Lying Row:
20x12kg (30 sec rust)
20x12kg (30 sec rust)
15x12kg (30 sec rust)
15x12kg (30 sec rust)

- Barbell Shrug:
20x35kg (Overhands, 30 sec rust)
20x35kg (Onderhands, 30 sec rust)
20x35kg (Overhands, 30 sec rust)
20x35kg (Onderhands)

Comment op training:
Voor diegene die mijn log goed bijhouden, ja inderdaad, u hebt gelijk, mijn vorige rugtraining is meer dan een maand geleden, sorry iedereen :angstig:
Desondanks het een maand geleden is, vind ik niet dat ik het slecht heb gedaan. Het was terug beetje wennen allemaal, daarom vooral veel reps overal. Het is ook de eerste keer dat ik de deadlift heb gedaan na de BOR, dus ik ben zeker tevreden met het resultaat. Barbell Shrugs als laatste waren lekker en ik voel mijn traps heerlijk branden :D

WARNING: INFO OVER DE CHICK KOMT VANAF NU ENKEL NOG IN DE SPOILERS, DIT IS EN BLIJFT EEN TRAININGSLOG!!

Game is back on. Gisterenavond nog mee gepraat. Ze heeft onder andere gezegd dat haar vriend haar niet opwind, maar ik haar wel. Ze wilt op mijn verjaardag naar mij toekomen en ze gaat misschien mee naar Rock Werchter (4-daags festival in België, samen in tentje slapen ;) ;) ;)) Ze heeft ook gezegd dat als ze ooit bij me blijft slapen, ze al weet wat er gaat gebeuren ... Daar moet ik ook weer geen tekeningetje bij maken. Ik heb gisteren ook wel een beetje geprobeert de "Don Juan" uit te hangen. Ze geniet namelijk niet van de coïtus met haar vriend, dus heb ik haar gezegd dat als ze ooit bij me blijft slapen, ik haar wel eens zou laten voelen wat echt genot is ;) Ze heeft paar keer vermeld dat ze graag bij mij zou zijn (gisterenavond dan). Ze zit nu op een kamp met wat vriendinnen. Heb gezegd dat ze alles maar even moet vergeten, ze heeft namelijk ook wat problemen thuis en ze zei dat ze alles zou vergeten, behalve mij ... Ook moest ik haar veel en veel meer gekust, geknuffeld en "meer" gedaan hebben toen we zaterdag hadden afgesproken, ze vond dat ik te weinig initiatief heb genomen en dergelijke ...

Anyway, ik hou jullie wel op de hoogte en ik hoop dat jullie me met raad en daad willen blijven bijstaan en dan hoop ik dat haar binnenkort "mijn vriendin" mag noemen :D Maar jullie weten het, enkel en alleen in de spoilers vanaf nu. Zij die enkel geinteresseert zijn in mijn trainingen, moeten hier ook nog aan hun trekken komen he ;)

WARNING: INFO OVER DE CHICK KOMT VANAF NU ENKEL NOG IN DE SPOILERS, DIT IS EN BLIJFT EEN TRAININGSLOG!!

Game is back on. Gisterenavond nog mee gepraat. Ze heeft onder andere gezegd dat haar vriend haar niet opwind, maar ik haar wel. Ze wilt op mijn verjaardag naar mij toekomen en ze gaat misschien mee naar Rock Werchter (4-daags festival in België, samen in tentje slapen ;) ;) ;)) Ze heeft ook gezegd dat als ze ooit bij me blijft slapen, ze al weet wat er gaat gebeuren ... Daar moet ik ook weer geen tekeningetje bij maken. Ik heb gisteren ook wel een beetje geprobeert de "Don Juan" uit te hangen. Ze geniet namelijk niet van de coïtus met haar vriend, dus heb ik haar gezegd dat als ze ooit bij me blijft slapen, ik haar wel eens zou laten voelen wat echt genot is ;) Ze heeft paar keer vermeld dat ze graag bij mij zou zijn (gisterenavond dan). Ze zit nu op een kamp met wat vriendinnen. Heb gezegd dat ze alles maar even moet vergeten, ze heeft namelijk ook wat problemen thuis en ze zei dat ze alles zou vergeten, behalve mij ... Ook moest ik haar veel en veel meer gekust, geknuffeld en "meer" gedaan hebben toen we zaterdag hadden afgesproken, ze vond dat ik te weinig initiatief heb genomen en dergelijke ...

Anyway, ik hou jullie wel op de hoogte en ik hoop dat jullie me met raad en daad willen blijven bijstaan en dan hoop ik dat haar binnenkort "mijn vriendin" mag noemen :D Maar jullie weten het, enkel en alleen in de spoilers vanaf nu. Zij die enkel geinteresseert zijn in mijn trainingen, moeten hier ook nog aan hun trekken komen he ;)
[/QUOTE]

ik reageer de komende tijd alleen ff op je spoilers, daar heb je nu meer backing in nodig denk ik :D

---------- Toegevoegd om 23:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:31 ----------

ik reageer de komende tijd alleen ff op je spoilers, daar heb je nu meer backing in nodig denk ik :D[/QUOTE]

komt wel goed met die chick, zo doorgaan, ik denk dat je dr al helemaal hebt.

Jammer dat je nog 95kg pakt op die deadlift. En eerst deadliften en dan BORren is pas heavy :P

En alles in spoilers is k*t op mn iphone :P

ik reageer de komende tijd alleen ff op je spoilers, daar heb je nu meer backing in nodig denk ik :D

komt wel goed met die chick, zo doorgaan, ik denk dat je dr al helemaal hebt.

Haha, is goed, al kan ik raad over de trainingen ook nog altijd wel wat gebruiken ;) Denk dat ik toch wel terug de deadlift eerst ga zetten. Men hele lichaam is toch belangrijker dan enkel de rug.

Het gaat inderdaad terug de goede kant op. Vandaag heeft ze 2x gebeld en 3 berichten achter elkaar gestuurd zonder dat ik erop terugstuurde. Haar laatste bericht is dit: "Ik wou ook altijd dat ik bij jou was! Ik mis je en wou dat ik nu samen met jou in een tent lag! Dan kon ik je kusjes ontvangen, hihi, ik hou er van als je me smst. Kusje slaap lekker lieverd xx kusjeee" ... Niet slecht, toch? ;)

Je lijkt wel 13
:jk:

Zo hee die chick lust m wel! Maar pas op hè, want volgens mij bijt ze m eraf... ;) Zo wat zou ik pissed zijn als mijn vriendin zoiets zou flikken zeg. Wacht, straks is het mn vriendin nog... Haha.

Jammer dat je nog 95kg pakt op die deadlift. En eerst deadliften en dan BORren is pas heavy :P

En alles in spoilers is k*t op mn iphone :P

Mja, het was een maand geleden en heb ook eerst de BOR gedaan dus dacht ik, 95kg zal wel genoeg zijn. Rug voelt nu wel lekker aan, dus heb gisteren zeker goed getraind. Maar je hebt gelijk, de volgende keer toch terug eerst de deadlift en dan pas de BOR. Maakt het wel net iets moeilijker op je onderrug recht te houden bij de BOR...

Zo hee die chick lust m wel! Maar pas op hè, want volgens mij bijt ze m eraf... ;) Zo wat zou ik pissed zijn als mijn vriendin zoiets zou flikken zeg. Wacht, straks is het mn vriendin nog... Haha.

Whahahaha :roflol: Ga je mij dan pijn doen? :o

Alhoewel, als het jou vriendin is, is die foto links niet van jou en kan je mij geen pijn doen aangezien je daar de fysieke kracht niet voor hebt :p

Vandaag laatste dag dat ik haar kan zien. Ze vroeg gisteren om om 14u online te komen, nu stuurde ze om 11u 30 al een bericht met de vraag of ik online kon komen. Maar aangezien ik toch nog lag te pitten, ging dat moeilijk ;) Kga haar nog even laten wachten en dan kom ik straks wel online. En ja, ik ben 13, want potverdomme, wat ga ik haar hard missen!

Mja, het was een maand geleden en heb ook eerst de BOR gedaan dus dacht ik, 95kg zal wel genoeg zijn. Rug voelt nu wel lekker aan, dus heb gisteren zeker goed getraind. Maar je hebt gelijk, de volgende keer toch terug eerst de deadlift en dan pas de BOR. Maakt het wel net iets moeilijker op je onderrug recht te houden bij de BOR...

Whahahaha :roflol: Ga je mij dan pijn doen? :o

Alhoewel, als het jou vriendin is, is die foto links niet van jou en kan je mij geen pijn doen aangezien je daar de fysieke kracht niet voor hebt :p

Vandaag laatste dag dat ik haar kan zien. Ze vroeg gisteren om om 14u online te komen, nu stuurde ze om 11u 30 al een bericht met de vraag of ik online kon komen. Maar aangezien ik toch nog lag te pitten, ging dat moeilijk ;) Kga haar nog even laten wachten en dan kom ik straks wel online. En ja, ik ben 13, want potverdomme, wat ga ik haar hard missen!

Haha als het waar zou zijn wel. Gelukkig maar dat mn avatar wel gewoon een foto van mij is ;).

screw her :p

Als ze dat niet ook maar bij jouw gaat flikken met iemand anders..
En inderdaad, je lijkt wel 13, of is zij nog 13? :P

Als ze dat niet ook maar bij jouw gaat flikken met iemand anders..
En inderdaad, je lijkt wel 13, of is zij nog 13? :P

Ik begrijp de ballen van je eerste zin.

En heb vandaag amper 30 min met haar gesproken. Ze moest gaan eten en nadien moest ze naar haar vriend, want het was weer drama ofzoiets ... hopelijk eindelijk de langeverwachte break up ... Sevens nog even een sms sturen met daarin "mijn groene gras" en het gras van haar vriend nog wat "dor" maken, if you know what I mean ;) (Het gras is altijd groener aan de overkant!)

Wat is het ****ing irritant om de hele tijd overal spoilers open te klikken :D

**** die spoilers man, wij willen meer van die chick, pics bijvoorbeeld!

ja, pics, we wanna pics ;)

screw spoilers

Pics Or It Didn't Happen...

Terug
Naar boven