Fitness Seller

Jorgen's nieuwe start, here we go!

Lol, wat ik bedoel is dat zij dit niet met iemand anders gaat doen als ze wat met jou heeft. Dus dat jij na een paar maandjes 'afgedankt' wordt op deze manier.

en inderdaad, **** deze spoilers, irritante dinger

• Topic Starter Topic Starter
Lol, wat ik bedoel is dat zij dit niet met iemand anders gaat doen als ze wat met jou heeft. Dus dat jij na een paar maandjes 'afgedankt' wordt op deze manier.

en inderdaad, **** deze spoilers, irritante dinger

Aaaah ok, ik begrijp je :D Maar nee, dat gaat niet gebeuren. Ik weet namelijk hoe ik een vrouw content moet houden ;)

Ze ging vanavond nog naar haar vriend en het was weer drama ofzoiets, maar heb niets meer van haar gehoord. Weet niet of dat positief of negatief is. Ik denk negatief, but then again, toen het vorige keer uitwas heb ik er ook niets van gehoord ...

Zo, willen jullie pics???

Dan zal ik maar eens voor wat pics zorgen ;)

Fap fap pics of gewone pics?

Ale, omdat jullie zo braaf zijn, zal ik er nog één geven ;)

Hier komt ze!

Nee, niet hier, hieronder ;)

Grapje :p maar hieronder serieus ...

Ok nee, weer een mopje :p (tis de onderste voor de slimme mensen onder ons ...)

Nee, ook niet hier, maar waar wel?

Nope ... :(

Is er wel een foto zou je je afvragen?

14acz0p.jpg

Ja, er is een foto, maar waar staat die?

Haha, nee, het is niet de onderste :D

Laatst bewerkt:
Zo ... het is eindelijk zover. Binnen enkele minuten stap ik in de auto richting Genua, Italië. De kans dat ik ginder internet heb is reeel, maar als ik niets te posten heb qua trainingen, zal je mij niet veel hierop zien.

Ik ga proberen een gym te vinden, maar aangezien mijn Italiaans niet al te best is en ik niet eens weet of Italianen weten wat fitness is, hoop ik daar niet teveel op.

Voor de rest zal ik op de camping wat sit ups en verscheidene soorten push ups proberen te doen. Misschien wat oefeningen proberen te doen met het reservewiel ofzo, heb nog geen idee, maar het zal in ieder geval gene vette zijn.

Momenteel weeg ik 63kg 's ochtends en mijn vetpercentage schat ik tussen de 12% en de 15%. Ik hoop dat als ik terug kom, ik een iets lager vetpercentage kan hebben en nog 60kg weeg. Dan zou ik al heel blij zijn. Na mijn vakantie, vlieg ik er dan terug in.

Iedereen een fijne vakantie toegewenst en ik hoop jullie allemaal terug te zien na mijn reis ;)

Groetjes Jorgen!

Een toffe vakantie gewenst!!

Geniet vooral van je vakantie, das het belangrijkste.

Verder zou ik niet rekenen op een lager gewicht of vetpercentage. Gewoon normaal eten, waarschijnlijk heb je minder eetmomenten dan nu, dus dan gewoon per maaltijd iets meer eten straks. Niet overdrijven natuurlijk. Ach het zal allemaal best wel meevallen denk ik.

Hoelang ga je eigenlijk?

heetere meiden gezien, screw her :P

Fock spoilers.

14acz0p.jpg

Fijne vakantie ouwe rukker. Pak dat reservewiel tiger.

Ben terug.

Kdacht, klaat het ff weten. Morgen doe ik uitleg. Nu pitten!

Slaap ze!

Moguh!

mogguhh

Lol. Negerts. :p

Okaaaay. Ik ga niet het het hele verhaal vertellen van mijn reis, dat gaat jullie niet kunnen bekoren denk :p

Geen gym gevonden, dus heb niet veel gedaan. Heb beetje baantjes getrokken in één van de twee zwembaden op de camping maar dat was gene vette. Heb ook paar dagen wat push ups gedaan, setjes van 20 wide en 10 close, maar ook dat stelde niet zoveel voor. Het was dan ook steeds tussen de 30 en de 40 graden in de schaduw, dus zweten en hijgen wel, spierpijn niet.

Qua eten was het ook gene vette, de ene dag kon ik wel 4x per dag eten, een andere dag amper 2x. Het eten was ook niet optimaal, veel pizza's. Chocomelk heb ik wel nog elke dag een liter gedronken, maar dan ook weer terug veel frisdrank.. het was vakantie jeweetwel :D

De weegschaal gaf deze ochtend 61,7kg aan. Voor ik vertrok zat ik rond de 63kg, dus ben 1,5-2kg kwijt. Veel spieren denk ik, want volgens mij is mijn vetpercentage wel beetje gestegen :mad:

Oké, vandaag geen training. Ga proberen terug beetje in mijn eet- en slaapritme te komen. Vanaf morgen begin ik terug te studeren voor mijn herexamens en dan begin ik ook terug met trainen als ik me er klaar voor voel. Vandaag voel ik me best zwak, dus als het morgen nog zo is, zal training nog worden uitgesteld. Ik ga het schema volgen dat ik voordien had opgesteld (moet nog eens zoeken wat het juist was :p ).

Heb trouwens ook al besloten om vanaf dit jaar terug naar de gym te gaan in antwerpen, zodat ik 2-3 dagen in de week terug in een gym kan trainen en dan in het weekend thuis.

Verhaal van het meisje :)
Maandag 12 juli: ik stuur haar een "normaal" bericht, zij stuurt "normaal" bericht terug.

Donderdag 15juli: Ik stuur haar lieve sms, zij stuurt terug "Stop met sturen! Je verdoet mijn hele relatie jorgen! Ik wil niet kwijt wat ik nu heb dus stop alsjeblieft met sturen!"

Donderdag 15 juli, 2u later : Zij stuurt "Sorry voor het groffe, maar het ging echt k*t tussen MrPannekoek en mij door berichtjes van nou. Het ging net weer goed en toen stuurde je dat berichtje. Ik hoop echt dat je van je vakantie geniet en ik spreek je als je terug komt. Maar sms me niet meer alsjeblieft. Kuss xxxx"

Woensdag 21 juli: 5 smsen van haar;
"Hey Jorgen wanneer ben je weer terug? En hoe is het daar allemaal? Hopelijk heb je het naar je zin! xx KUS veel plezier nog xxxxxxxxxxxxxxxx" ;
"Hey lieve Jorgen, i miss you. Ik hoop dat je het leuk hebt en iemand bent tegen gekomen. Ik spreek je snel. KUS. xxxxxxxx"
"Wil je me een berichtje sturen alsjeblieft? X"
"Never mind. Ik verdien het ook niet om een berichtje te krijgen. K ben gewoon een b*ch. I hate myself. Fijne vakantie nog xx"
"Lieve lieve Jorgen, pff word lange nacht. Ik kan niet slapen, wil weten of alles goed met je is. xx Kuss"

==> heb geantwoord en hebben elkaar dan allebei 2 smsen gestuurd, beetje droog en afstandelijk gedaan ...

Donderdag 22 juli:
Zij stuurt : "Ben je boos op me ? X"
=> niet gereageerd dus stuurt ze nog eens;
"Oké, dan niet, ik spreek je wel als je terug bent van vakantie. Have fun, kus xx"

==> heb geantwoord, maar zij antwoordde niet meer terug. Nadien niets meer gestuurd.

Besluit; It's never gonna happen ...

Jemig wat een labiel wijf :roflol:

Ik geef ze een 7 van de foto uitgaande, wel beetje wazig. Heb je nog pics ? :D

Schema:

Maandag: Benen (Squat, Barbell Lunges, Barbell Standing Calf Raise)

Dinsdag: Borst - Biceps (BP, IBP, Fly - Standing Biceps Curl, Seated Biceps Curl, 21'en)

Donderdag : Rug - Triceps (Deadlift, BOR, SUGGESTIES? - CGBP, Triceps Extension, Dips)

Zaterdag: Schouders - Traps (MP, Shoulder Press, Lateral Raise, Barbell Upright Row - Barbell Shrugs)

Ik zoek nog suggesties voor rug en voor benen. De rest zit wel goed denk ik.

De komende 4 dagen ga ik elke dag proberen te trainen. Ik begin bij benen en doe het hele schema dan op de 4 dagen. Allemaal vrij lage gewichten, terug beetje "inkomen". Zondag rustdag en dan vanaf volgende week maandag vlieg ik er terug stevig in. Goed plan? Of worden deze 4 dagen dan te zwaar..?

T word sowieso zwaar k*t en klote, maar daar kom je wel doorheen ;)

Terug
Naar boven